Mies kurahousuissa
Tilasin miehelleni oikeat kunnon kurahousut piha- ja puutarhatöihin. Ajattelin, että rupee vielä kiukuttelemaan niiden käytöstä, kuten lapset. Pientä kitinää oli aluksi mutta nykyään laittaa kurikset päälle ilmeisesti ihan mielellään. Kaverini kertoi että toiset tykkääkin sadeasuista hieman enemmän. Mustakin on kyllä kiva laittaa myös miehelle kurikset. Mites teillä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaa kurikset, mutta en ole vielä ostanut, koska... onko teistä ok että miehellä on vaaleanpunaiset kurahousut? Kiusataanko? Kuulemma mikään muu väri ei kelpaa, huoh...
Kyllä miehelle hyvin voi ostaa vaaleanpunaiset kurahousut jos mies tuollaiset itse haluaa! Jos joku sitten vähän naureskelee miehelle vaikkapa kauppareissulla, niin itsepähän on värin valinnut...
Ihana pinkki sadeasu ja vielä söpöt pinkit kumihanskatkin käsissä... Nyt tiedänkin miten meillä mies puetaan jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää nättejä keltaisia perinteisiä nepparikurahousuja ulkona sateella ja pihatöissä. Se on myös paljon hiljaisempi ja käyttäytyy nätisti, jos mennäänkin kauppaan ja sille on sattumalta jäänyt kurikset päälle.
Meillä mies puetaan nykyisin värikkäisiin kokokumisiin kuravaatteisiin. On niin nöyrää ja noloa poikaa kun lähdetään kauppaan! Ja niin söpö noissa vaatteissa! Hoitaa kiltisti ostokset ja maksamisen, naama tosin vähän punaisena...
Kyllä miehelle hyvin voi ostaa vaaleanpunaiset kurahousut jos mies tuollaiset itse haluaa! Jos joku sitten vähän naureskelee miehelle vaikkapa kauppareissulla, niin itsepähän on värin valinnut...
https://youtu.be/iXQUq2w4CFE