Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kurahousuissa

Taina
04.11.2015 |

Tilasin miehelleni oikeat kunnon kurahousut piha- ja puutarhatöihin. Ajattelin, että rupee vielä kiukuttelemaan niiden käytöstä, kuten lapset. Pientä kitinää oli aluksi mutta nykyään laittaa kurikset päälle ilmeisesti ihan mielellään. Kaverini kertoi että toiset tykkääkin sadeasuista hieman enemmän. Mustakin on kyllä kiva laittaa myös miehelle kurikset. Mites teillä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sitä voisi miehelle yllätykseksi ostaa kurikset?

Täältä saa aika nättejä kuriksia:

http://farmerrain.com/produkt-kategori/byxor/

Vierailija
22/45 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin miehelleni oikeat kunnon kurahousut piha- ja puutarhatöihin. Ajattelin, että rupee vielä kiukuttelemaan niiden käytöstä, kuten lapset. Pientä kitinää oli aluksi mutta nykyään laittaa kurikset päälle ilmeisesti ihan mielellään. Kaverini kertoi että toiset tykkääkin sadeasuista hieman enemmän. Mustakin on kyllä kiva laittaa myös miehelle kurikset. Mites teillä?

No, meillä miäs meni ihan punaseks ku näytin tätä keskustelua. Taietaanki hankkia oikee kunnon kurikset miähelle. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kurahousuja vaan sadehousut.  Suomen kielessä sanasta kurahousut on tullut yleinen nimitys kaikille sadeasuille tms. Varsinaisia kurahousujahan ei tarvitse kuin lapset alla 3v. jotka konttaavat maassa. Mutta sadehousuja ja -takki tarvitsevat kaikki vauvasta vaariin. Pari tuntia ulkona sateessa, niin johan kelpaavat sadevarusteet kaikenikäisille. Tämä ei tietysti koska kaupunkilaisia jotka vaan liikkuvat autoilla eivätkä poistu asfaltoidulta alueelta.

Vierailija
24/45 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin näiden keskustelujen innoittaman ostamassa keltaiset kurahousut ja takki miehelle. Olipa hauska ostosretki ja hyvin palvelvia myyjiä. Huomenna saa herra tehdä vähän pihahommia oikein kunnon varusteissa. Hih. ;-)

Vierailija
25/45 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies puetaan ehdottomasti juuri pinkkeihin kuriksiin, asun kruunaa vielä pinkki syydvesti ja pinkit tiskihanskat. Sitten vain kauppalista käteen ja mies ostoksille... Kyllähän tuo asu naureskelua herättää, mutta nauru on maailmassa vain hyvästä!

Vierailija
26/45 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, johan on keskustelua. Onko vähän huumoria mukana. Itse pidän kurahousuja, ihan silloin kun työskentelen ulkona sateella. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
27/45 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika12345 kirjoitti:

No, johan on keskustelua. Onko vähän huumoria mukana. Itse pidän kurahousuja, ihan silloin kun työskentelen ulkona sateella. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

Älä oo tosikko:)

Vierailija
28/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää nättejä keltaisia perinteisiä nepparikurahousuja ulkona sateella ja pihatöissä. Se on myös paljon hiljaisempi ja käyttäytyy nätisti, jos mennäänkin kauppaan ja sille on sattumalta jäänyt kurikset päälle. 

Vierailija
29/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta isänpäivästä tuli mieleen, että ihan paras lahjaideahan olisi samanlaiset kurahousut sekä isälle että lapselle! Tulisi varmasti ihania valokuviakin vaikka someen postattavaksi, kun ne molemmat kaivelisivat samiksina kuriksissaan siellä hiekkalaatikolla! 

Vierailija
30/45 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta isänpäivästä tuli mieleen, että ihan paras lahjaideahan olisi samanlaiset kurahousut sekä isälle että lapselle! Tulisi varmasti ihania valokuviakin vaikka someen postattavaksi, kun ne molemmat kaivelisivat samiksina kuriksissaan siellä hiekkalaatikolla! 

Kiva isänpäivälahjaidea!

Mistäs sitä saisi ostettua miesten kurikset??

Vierailija
31/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy tällä kelillä ulkohaalari puhtaampana kun on kurikset sen päällä.

Vierailija
32/45 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kurahousut jos menee ulos.

Vierailija
33/45 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin myös vaipat.

Vierailija
34/45 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni kunnon kurahousut pihahommiin, niitten kanssa käytän sadetakkia, Kontio kumppareita ja sydvestiä kun oikein sataa.

Vierailija
35/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva kun mieheni käyttää kuriksia. Hän selvästi pitää siitä että autan pukemaan ne ylle. Olen myös huomannut että mies on kiltimpi kurikset jalassa.

Sama meillä, pidän kovasti kurahousuista ja sadevaatteista. Vaimo usein komentaa laittamaan kurahousut ja kumisaappaat pihahommiin ja auttaa niiden pukemisessa. Sitten hän katselee ikkunasta kun möyrin puutarhassa kovassa vesisateessa. Tuntuu jotenkin mahtavan nöyryyttävältä.

Vierailija
36/45 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käyttää nättejä keltaisia perinteisiä nepparikurahousuja ulkona sateella ja pihatöissä. Se on myös paljon hiljaisempi ja käyttäytyy nätisti, jos mennäänkin kauppaan ja sille on sattumalta jäänyt kurikset päälle. 

Viihdyn vanhoissa kuravaatteissa ja saappaissa. Laitan ne ihan itse vaimon mieliksi vaikka hän tykkäisikin pukea ne minulle väkisin.

Vierailija
37/45 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kurikset toimii samoin, vaimo määrää koska minun pitää käyttää niitä ja pukeekin ne usein minulle. Kesken pihahommien pitää tietenkin käydä kaupassa ja vaimo selvästi nauttii siitä kun minulla on lapselliset kurahousut ja kumisaappaat kaupassa. Minä jotenkin nautin tästä nöyryyttävästä kokemuksesta, vaimokin sen tietää. Ja sitten takaisin hommiin.

Vierailija
38/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fetissi tai ei niin olen huomannut, että kun pyytää menemään pihahommiin ja käskee kurikset jalkaan, niin ei tarvii odotella.

Äsken tuli vettä oikein kunnolla. Vaimolle tuli kiire pukea minulle kuravaatteet ja kumisaappaat ja komentaa minut ulos. Mitään ei tarvinnut tehdä, piti vain kävellä ympäri pihaa ja haravoida. Vettä tuli välillä oikein helvetisti, sain luvan tulla sisälle kun sade loppui. Vaimo kehui kun olen niin tottelevainen, lupasi tulla ensi kerralla itsekin haravoimaan. Kuravaatteet laitoimme yhdessä kylppäriin kuivumaan.

Vierailija
39/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se muka viikki vai kuukki

Vierailija
40/45 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva kun mieheni käyttää kuriksia. Hän selvästi pitää siitä että autan pukemaan ne ylle. Olen myös huomannut että mies on kiltimpi kurikset jalassa.

Vaimo määrää koska käytän kurahousuja ja hän myös pukee ne minulle kun lähdemme ulos. Lisäksi laitetaan myös sadetakki ja kumisaappaat, kovalla sateella myös sydvesti. Joskus kun vaimo innostuu hän laittaa minulle myös siveysvyön ja anustapin lenkin ajaksi. Nautin kun vaimo määrää ja vielä pukee minut, se tekee minut nöyräksi ja tottelevaiseksi. Vaimolla itsellään on sateella Hait ja sateenvarjo, se vain korostaa minun täydellistä asuani. Lenkillä poikkeamme usein lähikauppaan tai kioskille. Vaimo selvästi nauttii kun minä hikoilen kaupassa täydessä varustuksesta ja olen selvästi vähän nolona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme