Mies kurahousuissa

Taina

Tilasin miehelleni oikeat kunnon kurahousut piha- ja puutarhatöihin. Ajattelin, että rupee vielä kiukuttelemaan niiden käytöstä, kuten lapset. Pientä kitinää oli aluksi mutta nykyään laittaa kurikset päälle ilmeisesti ihan mielellään. Kaverini kertoi että toiset tykkääkin sadeasuista hieman enemmän. Mustakin on kyllä kiva laittaa myös miehelle kurikset. Mites teillä?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

T[quote=Vierailija]

Mun mies käyttää kuriksia ja haluais et mäkin käyttäisin. Vähän oon miettiny et pitäis varmaan miehen mieliksi. ;-)

taitaa kiihottaa kurikset miehen päällä. Katsohan seuraavan kerran kun. Riisuu pois seisooko sillä.,

meillä ainakin tuntuu kiihottuvan niistä, eikä pistä pahakseen kun samalla tarvitsee kumihanskoja joita vihaa sikasempaa

Vierailija

Minusta on kiva kun mieheni käyttää kuriksia. Hän selvästi pitää siitä että autan pukemaan ne ylle. Olen myös huomannut että mies on kiltimpi kurikset jalassa.

Vierailija

Meillä mies päättää ihan itse mitä laittaa päälle. Hän on aikuinen. En kylläkään ymmärrä kuka jaksaa olla kortsun sisällä. Nehän hiostaa ihan kauheesti. On olevassa likaa ja vettä hylkiviä ja silti hengittäviäkin vaatteita.

Eihän kukaan oikeesti toimi noin. Eli provo mikä provo.

Vierailija

Mun mies haluaa kurikset, mutta en ole vielä ostanut, koska... onko teistä ok että miehellä on vaaleanpunaiset kurahousut? Kiusataanko? Kuulemma mikään muu väri ei kelpaa, huoh...

Vierailija

Pinkit kurikset, OMG! Haluatko laittaa miehesi naurunalaiseksi muiden miesten silmissä? Saa pian turpaansa kun pinkeillä kuriksilla menee maata tonkimaan.

Kyllä meidän mies pitää ihan kuule sinisiä kuriksia jossa keltaisia pikku kaivureita. 

Vierailija

Tästä on jo aiemminkin ollut ketju, mutta vastaanpa taas, kun on kumminkin kokemusta kahden miehen (eksä ja nyksä) kurahousujen käytöstä. Eli puen miehelle koko loka-marraskuun sekä maalis-huhtikuun ajan kurahousut päälle ulkoilun ajaksi. Viikonloppuisin mies tykkää kovasti makoilla kuralätäköissä joten kurikset on tarpeen. Olen myös ohjeistanut, että töissä ruokatunnilla on laitettava kurikset, jos menee ulkoilemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pinkit kurikset, OMG! Haluatko laittaa miehesi naurunalaiseksi muiden miesten silmissä? Saa pian turpaansa kun pinkeillä kuriksilla menee maata tonkimaan.

Kyllä meidän mies pitää ihan kuule sinisiä kuriksia jossa keltaisia pikku kaivureita. 

Ei pinkki ole naisten väri! Jos joku vetää turpaan niin oma häpeänsä. Olen miestäni opettanut, että muita ei lyödä. Valitettavasti kaikki eivät ole yhtä fiksuja. Mieheni on herkkä, kiltti ja kunnioittaa muita. Ei koskaan ole väkivaltainen. Pitää sekä autoista että kukista ja poneista. 

Vierailija

Hehhee! Onpa mammoilla hauskaa. Huomaa hyvin sarkasminkin läpi, ettei ole tehty lapiohommia kunnon sateella saviojassa.

Mun vaimolla on muovinen vittuilupipo. Puen sen hänen päähänsä aamuisin.

Se muistuttaa kommandopipoa, mutta siinä on kurenauha soppatorven kohdalla, josta kiristän aina kun vittuilu yltyy tavanomaista sietämättömämmäksi. Yleensä minuutin kuluttua kiristämisestä ei kuulu mitään, jolloin höllennän.

Tepsii aina siksi päiväksi, vaan huomenna on uusi vittuilupipopäivä taas.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat