Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavien on turha valittaa köyhyydestä

Vierailija

Etiopiassa on oikeita köyhiä. Sen näkee ulkomuodostakin. Jos on varaa ostaa ruokaa, niin että lihoo/pysyy lihavana on turha valittaa köyhyydestä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Halpa ruoka nimenomaan lihottaa.

Nimenomaan noin. Etiopialaisilla lapsilla on tikunlaihat raajat ja pöhöttynyt vatsa siksi, että heillä ei ole ruokaa ollenkaan. Jos saisivat ison lautasellisen puuroa sokerin ja maidon kanssa joka päivä pari kertaa, pääsisivät halvalla ja pulskistuisivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hiilihydraatit ovat halvimpia ruoka-aineita. Hiilihydraatit lihottaa. Leipää saa leipäjonoista.

Leipäjonosta saa kyllä aika paljon muutakin kun leipää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Köyhällä yksipuolinen ravinto, esim. makkaraa, valmispizzaa ynnä muuta usein.

Vierailija

Esim. juurekset on edullisia. Metästä marjoja, aiina voi kalastaa, yrttejä ja salaattia voi kasvattaa itse, lihan syönnin voi lopettaa, kananmunat on edullisia. Olen itse opiskelijaa, ja ruokarahaa jää vähän mutta kikkailemalla syön silyi terveellisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hiilihydraatit ovat halvimpia ruoka-aineita. Hiilihydraatit lihottaa. Leipää saa leipäjonoista.

Voisin kyllä väittää, että ei suurin osa ole puhtaasti riisillä tai perunalla lihonut. Kyllä se monesti vaatii sitä pullaa, leipää, pitsaa ja suklaata yms.

Vierailija

Köyhä voisi syödä esim. perunaa, porkkanaa, kaalia, omenoita, appelsiineja mm. Tarjouksesta pakastimeen silakkaa ja jauhelihaa. Prismasta saa Reissumiestä halvalla.

Vierailija

Lanttu, peruna ja porkkana halpaa! Harmi vaan että kunnon tuoretta lihaa ja varsinkaan kalaa ei halvalla saa. Joskus haluaisin syödä lammasta, mutta missä sitä muka myydään? Ehkä jossain Kauppahallin lihatiskillä?

Vierailija

Metsään vain poimimaan puolukkaa ja talveksi sen voi säilöä puutynnyreihin maakellariin niin ei mene sähkölaskua jääkaapista.

Puolukat ovat terveellisiä ja ilmaisia, kun itse metsästä hakee.

Kesällä voi poimia myös mustikoita ja vadelmia.

Vierailija

Syödäpä joka ilta ulkona hyvässä ravintolassa :) Ihania hyvin valmistettuja ruokia tuoreista aineksista.

Kovapalkkaisilla toimitusjohtajilla olisi siihen varaa, mutta luulenpa että he syövät enimmäkseen aika epäterveellistä ruokaa. Muutenkin aina ihmettelen että mikseivät he (naiset) laita hiuksiaan ja hampaitaan kuntoon. Kun on sitä pätäkkää. Mä ainakin hoitaisin hampaat kuntoon valkaisuineen, ehkä kuoret. Sitten kasvohoitoja joka kuukausi. Kampaajalle joka toinen viikko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele.

Köyhällä yksipuolinen ravinto, esim. makkaraa, valmispizzaa ynnä muuta usein.

Miten se liittyy halpuuteen?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat