Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta mua! Kauanko odottaisit miestä?

Vierailija
04.11.2015 |

Sovittiin riidan päätteeksi, että ei nyt pidetä yhteyttä ja että mies ottaa sitten yhteyttä ja kertoo, haluaako tapailla vielä tai olla missään tekemisissä ja mä odotan. Siitä on nyt viikko. Tykkään kyllä miehestä paljon mutta meillä tulee usein yhteentörmäyksiä. En tykkää tästä tilanteesta, että mun pitää odottaa määräämätön aika ja vastaus voi olla vaikka kuinka tyly. Mitä tekisit minuna? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin katselee jo uusia kuvioita, enkä jäis odottelee yhtään. Mies ilmoittelee sitten joskus jos kiinnostaa ja mä katsoisin siinä vaiheessa että kiinnostaako mua enää.

Tämä kuulostaa fiksulta. Miten vain saisin miehen pois päästäni ja sydämestäni. Mietin vähän väliä häntä ja sitäkin, onkohan hän nyt jonkun toisen luona:(

Ap

Taitava mies, juuri tuollaisilla odotteluilla saa naisen ajattelemaan ja kaipaamaan ja odottamaan, sillä aikaa kun mies panee jotain toista. Soittaa kyllä viimeistään ensi viikon torstaihin mennessä, kun tekee mieli seksiä välillä sinunkin kanssa.

Ilmoitapa miehelle nyt saman tien miehelle viestillä, että olet tavannut kiinnostavan ihmisen, jota alat tapailla. Kiitä miestä kaikesta ja toivota hyvää jatkoa. Jos ja kun mies vastaa siihen nopeasti ja kakistelematta, että kiitos itsellesi ja kaikkea hyvää, niin tiedät arvosi hänelle (nolla). Mies ei istu kotona miettimässä sinua tai harmittelemassa toimimatonta suhdettanne ja omaa "sitoutumiskammoaan", hänellä on paljon kiinnostavaa tekemistä ja menemistä.

Vierailija
22/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata elämää roikkumalla sitoutumiskammoisessa. Ystävällinen vinkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin itse miehen. Sanoisin ettei tarvitse miettiä, että tein ratkaisun puolestasi. 

Vierailija
24/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama tilanne täällä. Epävarmuutta suhteessa mieheen. Itse olen kiintynyt häneen ja saanut viettää hyvää aikaa hänen kanssaan muutaman kerran. Välillä on vaimeaa hänen puoleltaan ja pidän itsekin taukoa. Mielessä on kyllä koko ajan. En tiedä, olisiko helpompaa vaan päättää lakata ajattelemasta ja poistaa mielestä, mutta koko viimeaikainen elämä on pyörinyt hänen ympärillään.

Vierailija
25/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös "taukoetikettiin" kuulu, että tauon kestosta sovitaan juurikin sen takia, ettei toinen joudu kiemurtelemaan epätietoisuudessa? Voisit mielestäni sanoa tuon miehelle. Julmaa tuollainen totaaliseen epätietoisuuteen jättäminen.

Vierailija
26/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös "taukoetikettiin" kuulu, että tauon kestosta sovitaan juurikin sen takia, ettei toinen joudu kiemurtelemaan epätietoisuudessa? Voisit mielestäni sanoa tuon miehelle. Julmaa tuollainen totaaliseen epätietoisuuteen jättäminen.

Taukoetiketeistä viis, pelimiesetikettiin kuuluu julmuus. Milloinkas julmuus ja kärsimys olisi saanut naisen lopettamaan kaipaamisen.

Vierailija
27/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan taukoa, jos molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan ja siis vapaita? monesti kuviossa pyörii joku ylimääräinen osapuoli ja silloin ei tietenkään aitoa kiinnostusta ole. Jos olen kiinnostunut jostain miehestä, kerron sen hänelle. Ellei reagoi mitenkään, voin kertoa olevani pettynyt/ odotin enemmän ja sitten hautaan koko asian. Yleensä sitten etsimättä löytyy kohdalle joku paljon menetettyä parempi.

Vierailija
28/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn niin päin, että mitä teet odotellessasi viestiä? Jos elämäsi on pelkkää viestin odottamista, niin ryhdy pikapikaa tekemään kaikkia kivoja asioita. Tapaa ystäviä, lenkkeile, shoppaile, ota uusi kampaus, mene yökylään sukulaisten luo. Kun ajatuksesi harhautuvat mieheen, soita ystävälle tai katso elokuvaa. Laita koko puhelin välillä kiinni tai äänettömälle. Huomaat ajan kuluvan mukavammin. Jos mies lopulta ottaa yhteyttä, mieti, kannattaako reagoida millään tavalla. Minusta tuollainen tauotus miehen taholta kertoo ainoastaan vallan käytöstä ja siihen ei sinun tarvitse alistua.

Vierailija
29/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, itselläni samanlainen tilanne.

Ollaan oltu yhteydessä netin kautta 24/7 jotain kahdeksan kuukautta. Silti mies ei tunnu haluavan enempää. Ei nähdä kun tosi harvoin ja se saa mut surulliseksi.

Tiedän, että mies unohtuu, kun vain katkaisen välit kokonaan. Kaveri voin olla sitten kun olen löytänyt toisen.

Paska homma, tavallaan oltaisiin juuri sopivat luonteet toisillemme ja monilta arvoilta myös. Valitettavasti hän ei vain kunnioita mua tarpeeksi.

Mut tosiaan, kävin kirjastossa ja nyt kudon sitä villasukkaa kuten joku tuossa aiemmin ehdotti :D

Vierailija
30/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan odottaa vaikka vielä toisen viikon (ilmeisesti siis et halua vielä katkaista suhdetta virallisesti jos se mies vaikka yhtäkkiä alkaa pitää sinua elämänsä rakkautena?) ja sitten hommata sen "closuren". Ainoa tapa päästä yli jostain tyypistä on lopettaa yhteydenpito kokonaan ja haikailla aikansa. Nuo ns sitoutumiskammoiset miehet on siksi niin koukuttavia, koska ne houtaa ja suopaa ja sitten se kun ne ottaakin yhteyttä tuntuu paljon paremmalta kuin jos mies olisi ihan oikeasti sitoutunut. Mutta sehän on pelkkää tunnepeliä joka ei perustu mihinkään oikeaan.

Vierailija
31/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan odottaa vaikka vielä toisen viikon (ilmeisesti siis et halua vielä katkaista suhdetta virallisesti jos se mies vaikka yhtäkkiä alkaa pitää sinua elämänsä rakkautena?) ja sitten hommata sen "closuren". Ainoa tapa päästä yli jostain tyypistä on lopettaa yhteydenpito kokonaan ja haikailla aikansa. Nuo ns sitoutumiskammoiset miehet on siksi niin koukuttavia, koska ne houtaa ja suopaa ja sitten se kun ne ottaakin yhteyttä tuntuu paljon paremmalta kuin jos mies olisi ihan oikeasti sitoutunut. Mutta sehän on pelkkää tunnepeliä joka ei perustu mihinkään oikeaan.

Tuo on ihan totta. Paitsi että mun tunteeni on oikeita. :( 

Ap

Vierailija
32/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka paljon pitäisin miehestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän