Tarjosin tytölle karkkia kaupan pihalla - tytön äiti suuttui

Vierailija

Odottelin s-marketin pihalla kaveriani ja napsin siinä samalla ostamiani hedelmä-menthoseja, kun huomasin että n. 6 v tyttö katseli anovasti minua päin. Kysyin että haluatko sinä yhden tästä, johon tyttö nyökkäsi ja tarjosin hänelle yhden menthoseistani. Tämän jälkeen tytön äiti, joka oli siinä 5 metrin päässä nostamasta rahaa automaatista tuli naama punaisena vouhkaamaan, että näpit irti mun tyttärestä saatanan namusetä.

Kyllä on surullista katsoa tuollaista kasvatusta vierestä.. Millainen mahtaa tytöstä kasvaa aikuisena, kun (oletettavasti yh, ei ollut sormusta ainakaan) äiti opettaa tytön pienestä pitäen pelkäämään miehiä..

M24

Kommentit (9)

Vierailija

Olisi ollut järkevää kysyä äidiltä saako tarjota. Itse olen myös opettanut lapsilleni, ettei vierailta oteta karkkia tai heidän matkaansa lähdetä. Ihmisiä en ole opettanut pelkäämään, itsekin juttelen tuntemattomille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut järkevää kysyä äidiltä saako tarjota. Itse olen myös opettanut lapsilleni, ettei vierailta oteta karkkia tai heidän matkaansa lähdetä. Ihmisiä en ole opettanut pelkäämään, itsekin juttelen tuntemattomille.

Ai oikein lupa pitää kysyä? Jos lapsi tulee kysymään sulta jotain, niin käytkö sä aina ensin  sitten kysymässä vanhemmalta luvan, että voinko vastata sun lapselle? Mihin se raja vedetään? Vai onko asia niin että leimaat mielessäsi kaikki miehet petoviileiksi ja projisoit tämän asenteen lapsiisi?

Vierailija

Ap, kyllä tuo kakkosen mainitsema juttu pätee myös naisiin. Lapsille ei anneta karkkeja lupaa kysymättä ihan jo siitäkään syystä, että heillä voi olla karkinsyöntikielto tai on sovittu, että nameja syödään vain karkkipäivänä.

Toki on väärin alkaa ketään syytellä namusedäksi ja raivoaminen on turhaa.

Mutta sunkin kannattaa seuraavalla kerralla ymmärtää kysyä, että saako tyttärellesi antaa tästä karkin...

Vierailija

Pedohysteria on muuten johtanut siihen, että jopa vanhempien normaali läheisyys on lähes kadonnut. On hienoa kirjoitella kosketuksen tärkeydestä lapsille ja aikuisten normaalin kanssakäymisen, samaan hengenvetoon lietsoa pedohysteriaa joka paikassa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä tuo kakkosen mainitsema juttu pätee myös naisiin. Lapsille ei anneta karkkeja lupaa kysymättä ihan jo siitäkään syystä, että heillä voi olla karkinsyöntikielto tai on sovittu, että nameja syödään vain karkkipäivänä.

Mutta sunkin kannattaa seuraavalla kerralla ymmärtää kysyä, että saako tyttärellesi antaa tästä karkin...

No ei kai yhden menthosin syöminen ketään tapa vaikka onkin karkinsyöntikielto

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai yhden menthosin syöminen ketään tapa vaikka onkin karkinsyöntikielto

Ei niin, mutta kun tää nyt on tätä, lasten kasvatus on kuolemanvakavaa hommaa. Kaikki on ehdotonta ja pipoa kiristää.

Vierailija

Itsehän en enää uskalla kysyä tuntemattomilta muksuilta mitään tahi kysyä tietä johkin tuntemattomalla alueella. Tiedä vaikka vanhemmat saavat kotona päähän, että entä jos kysyjä olikin joku petoviili.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsehän en enää uskalla kysyä tuntemattomilta muksuilta mitään tahi kysyä tietä johkin tuntemattomalla alueella. Tiedä vaikka vanhemmat saavat kotona päähän, että entä jos kysyjä olikin joku petoviili.

En halua olla lasten kanssa missään tekemissä, hysteria on johtanut siihen, että vihaan lapsia. Vaikka jollain lapsella olisi hätä, en auta ei kiinnosta. Lapset ja heidän vanhemmat jättäkää ihmiset rauhaan, aika moni vihaa teitä ja teidän lapsia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat