IL: Kadonnut Nela löydettiin kuolleena
Kommentit (624)
Eikö näitä tosissaan olevia "näkijöitä" sun muita voitaisi saattaa jonnekin hoitolaitoksiin. Eläköön avohoito, ne on kaikki nykyään täällä keskuudessamme. :(
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vielä tutkia paremmin aviomiehen taustoja tai sit Nelalla oli salarakas, lähtiessä kaksi onkea, muutama wiineri, tuskin itse niin montaa syö yksinään, eli selvästi tarkotus tavata joku siellä, mut kuka.
Ehkäpä hän halusi viimeisenä päivänään mässäillä oikein kunnolla tai syödä lempiherkkujaan ja osti siksi suklaalevyn ja useamman viinerin. Kyllä minäkin haluaisin viimeisellä ateriallani syödä lempiherkkujani.
Ne pyykkipojat oli ehkä hämäystä. Muistan itsekin kun olin vuosia sitten lähdössä retkelle ja varustuksesta puuttui enää köysi. Ajattelin että ajatteleekohan kassa että aion tehdä jojon kun pyykkinaru oli ainoa ostokseni ;-)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, näin pelkäsinkin. Kyseessä ilmeisesti siis itsemurha? Tapaturma kuulostaa nimittäin aika epätodennäköiseltä.
Mistä päättelet että itsemurha? Sairaskohtaus pikemminkin, muistattehan päänsäryn.
Jos mä lähtisin yksin onkimaan, en mä kyllä kahta onkea siihen tarvii, hiukan erikoiselta vaikuttaa tämä keissi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vielä tutkia paremmin aviomiehen taustoja tai sit Nelalla oli salarakas, lähtiessä kaksi onkea, muutama wiineri, tuskin itse niin montaa syö yksinään, eli selvästi tarkotus tavata joku siellä, mut kuka.
mulle noi kuulostaa hoikan (kaloreita laskevan) ihmisen viimeiseltä aterialta. Onget ja pyykkipojat ovat voineet olla hämäystä, tai käyttänyt niitä apuna itsensä satuttamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, näin pelkäsinkin. Kyseessä ilmeisesti siis itsemurha? Tapaturma kuulostaa nimittäin aika epätodennäköiseltä.
Mistä päättelet että itsemurha? Sairaskohtaus pikemminkin, muistattehan päänsäryn.
Lisäys: Itsemurhaajaa tuskin löydetään Suomessa maastosta (Aokigahara on Japanissa, ja siellä se onkin tavallista), vaan vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hän halusi viimeisenä päivänään mässäillä oikein kunnolla tai syödä lempiherkkujaan ja osti siksi suklaalevyn ja useamman viinerin. Kyllä minäkin haluaisin viimeisellä ateriallani syödä lempiherkkujani.
Nela oli laihtunut kovasti viimeaikoina. Epäilen syömishäiriötä, bulimiaa tai anoreksiaa. Päätti varmaan herkutella viimeisenä päivänään. Tähän liittyy usein myös mielen pahoinvointi, tunteita käsitellään ruoan ahmimisen tai syömättömyyden kautta.
Joka tapauksessa äärimmäisen surullista, mutta helpottavaa, että löytyi ennen talven tuloa.
Kuolintapaa ei tarvitse toki julkisuudessa kertoa, mutta olisi mielenkiintoista tietää mistä kohtaa Nuuksiota Nela lopulta löytyi. Alue on kovin suuri. Haluaisin tietää osuiko samalle alueelle mistä puhelin viimeksi linkittyi ja oliko etsintäalueet kohdistettu samoille suunnille etsintöjen alussa, lopussa vai ollenkaan.
Murha.info on todellakin niin kuormitettu nyt, ettei sivuille pääse.
Nyt voidaan unohtaa villit spekulaatiot kultaryöstöön osallistumisesta, luostareihin piiloutumisesta, DHL:n laatikossa ulkomaille lähettämisestä, abduktiosta eli ufosieppauksesta jne. Mielikuvitus todellakin on laukannut minfolaisilla! Usein totuus on se yksinkertaisin. R.I.P.
Ihanaa miten asiallisesti lehdet ja muu media tästä uutisoi. Varmaan kyllä saaneet poliisilta tarkat ohjeet
Tämä päivä kova pettymys kaikille spekuloinnille kuin myös minfon Neiti Etsiville. Ja täälläkin haukuttiin Sergeytä, että olisi ollut osuutta tapaukseen. Hävetkää!
Mua kiinnostaa tarkka paikka. Sinne tulee varmaan kansanvaellus
Vierailija kirjoitti:
Itsari vai onnettomuus?
vai sairauskohtaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä mitään päänsärkyä ollut. Se oli selitys jolla sai etumatkan. Töihin ilmoitti olevansa sairas,ja miehelle esitti lähtevänsä töihin. Tuntien etumatka,ennekuin mies rupeaa kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten etsinnöissä mukana ollut sanoo Sergeille, ettei saa syyttää itseään tapahtuneesta, syyllisiä ei ole? Eihän sairaskohtauksesta voisikaan syyttää itseään. Itsemurhan tehneen omainen sen sijaan on herkkä syyttämään itseään ja miettimään olisiko voinut estää tapahtuneen tai tehdä jotain toisin, huomata hälyttäviä merkkejä ajoissa, jne. Kyllä tämä itsemurha mitä todennäköisimmin oli.
Entäs se ukon Nelan äidille lähettämä tekstari?
Vierailija kirjoitti:
Tämä päivä kova pettymys kaikille spekuloinnille kuin myös minfon Neiti Etsiville. Ja täälläkin haukuttiin Sergeytä, että olisi ollut osuutta tapaukseen. Hävetkää!
Taas yksi pätijä. Selvittämättömiä tapauksia spekuloidaan aina. Parempi niin kuin että kadonnut unohdettaisiin. Spekuloijilla on ollut hyvä tarkoitus: saada selvyyttä asiaan. En muista nähneeni mitään varsinaista Sergein haukkumista. On vain pohdiskeltu eri vaihtoehtoja.
Hassua, että aina esiin kömpii ihmisiä, joilla on tarve kertoa, että he arvasivat oikein, aavistivat heti alussa näin käyvän tai nähneensä enneunen. Ehkä heile on tärkeää saada tuntea olevansa spesiaali...:)