Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Kadonnut Nela löydettiin kuolleena

Kommentit (624)

Vierailija
41/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt meikäläistä kiinnostaa kuulla minkälaisesta paikasta löytyi... Näin nimittäin näyn tähän liittyen, siis Nelan kuolemaan ja kuolinpaikkaan, ja mielialaan kuolinhetkellä, ja olisi kiinnostavaa tietää onko se pelkkää roskaa ja mielikuvitusta vai totta...

:D Ai että mä rakastan internettiä :D

Vierailija
42/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä se löytyi. Mun lapsuudenkodin lähettyviltä. Nyt uskaltaa taas mennä lenkkeilemään

Mitähän sä olet mahtanut pelätä?

Varmaan haamua, nehän ovat todellisia kaiken maailman hihhuleille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko "ostanut narua" katoamispäivänä? En tiennytkään, poliisin mukaan oli vain käynyt jossain tyyliin ruokakaupassa, joten kuulostaisi enemmän onnettomuudelta.

Pääasia, että löytyi. RIP.

Vierailija
44/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko "ostanut narua" katoamispäivänä? En tiennytkään, poliisin mukaan oli vain käynyt jossain tyyliin ruokakaupassa, joten kuulostaisi enemmän onnettomuudelta.

Oli ostanut.

Vierailija
45/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhan tekijät voisivat kyllä jättää jonkinmoisen viestin siitä, mistä raato löytyy. Monen viikon turhat etsinnät voitaisiin välttää. 

Vierailija
46/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ostanut pyykkinarua ja pyykkipoikia, 3 wieneriä, Fazerin sinisen, 2 mato-onkea.

Vierailija
47/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis löydetty vasta tänään. Eihän voida pelkän ruumiin perusteella sanoa vielä varmasti juuri mitään.

Vierailija
48/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhan tekijät voisivat kyllä jättää jonkinmoisen viestin siitä, mistä raato löytyy. Monen viikon turhat etsinnät voitaisiin välttää. 

Itsemurhan tekijät ovat hyvin itsekkäitä, tai siis hyvin itsekkäässä tilassa siinä vaiheessa kun itsemurhaa tehdään. Vrt. henkilöautot, jotka "ajautuu vastaantulijoiden kaistalle" ja kolaroi kuorma-auton kanssa. Normaalissa mielentilassa oleva ihminen ajattelee tietenkin, että onpa julmaa tappaa itsensä ajamalla rekkaa päin, tai olla jättämättä viestiä tms., mutta itsemurhaa suunnitteleva ihminen ei ajattele enää järkevästi, eikä ajattele muita kuin itseään. Näin olen itse tämän ajatellut.

Vierailija
49/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan joku voinut lavastaakkin kuoleman näyttämään itsarilta, tai sit tosiaan onnettomuus, sairauskohtaus tai peräti karhu raadellut, mutta jotenkin vaisto sanoo, että ulkopuolinen olisi tehnyt jotain, itsariin en usko.

Vierailija
50/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meikäläistä kiinnostaa kuulla minkälaisesta paikasta löytyi... Näin nimittäin näyn tähän liittyen, siis Nelan kuolemaan ja kuolinpaikkaan, ja mielialaan kuolinhetkellä, ja olisi kiinnostavaa tietää onko se pelkkää roskaa ja mielikuvitusta vai totta...

Kerro meillekin, mitä näit?

Nainen punaisessa takissa, levoton, ajatuksissaan, mutta ei itsetuhoinen. Elämässä kaikki on periaatteessa hyvin, mutta mitä on tämä ahdistus, tämä tyhjyyden ja merkityksettömyyden tunne? Olenko hullu - en haluaisi rasittaa hulluudellani läheisiäni, minun täytyy jaksaa! Ei se mitään, minä kävelen vähän, juoksen, annan kehon uupumuksen voittaa mielen levottomuuden. Kuusikossa, maisemassa jossa kolme kallioista mäkeä ympärillä, toisessa suunnassa vesistö, jonne pudotusta. Loppu, jota ei valinnut henkilön ajatteleva mieli, vaan syvempi minä, joka näki että niihin kysymyksiin joita mielessä pyöri, ei tässä elämässä löydy vastauksia.

Vierailija
51/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa, että osti ruokaa, jos aikomus oli...

Vierailija
52/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Savukoski - hän sai tiedon löytymisestä ja lopetti oman etsinnän.

Vierailija
53/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinhän aikaan Sergei on saanut tiedon Nelan löytymisestä? Sergei kävi tänään leikkaamassa hiuksensa, mietin että onko silti pystynyt käymään parturissa tämän tideon jälkeen. Vai onko saanut tiedon vasta parturista päästyään. 

Vierailija
54/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen piti onkia kalaa ja laittaa kuivumaan narulle!

Vierailija
55/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei jättänyt viestiä? Todennäköisesti jätti, koska poliisin tiedote oli niin selvä, ettei tapaukseen liity rikosta.

Vierailija
56/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumis löydetty vasta tänään. Eihän voida pelkän ruumiin perusteella sanoa vielä varmasti juuri mitään.

Kuolintavan voi jollain tavoin päätellä. Esim. jos löytyy vedestä, niin voi olla hukuttautunut, hukkunut tai upotettu jälkeenpäin. Jos löytyy puunoksasta roikkumassa naru tai köysi kaulan ympärillä niin on todennäköisesti itse hirttäytynyt. Jos löytyy maahan tuupertuneena tyhjien lääkepurkkien keskeltä, on todennäköisesti vienyt hengen itseltään lääkkeillä. Jne. Nelasta ei ole todennäköisesti löytynyt mitään ulkoiseen väkivaltaan viittaavia merkkejä tai muutakaan sellaista, mistä voisi epäillä tapaukseen liittyvän rikosta.

Vierailija
57/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistukseni kävivät näköjään toteen, sillä olin jo liki viikko katoamisesta vaistonnut jonkun läsnäolon ja kuukauden jälkeen nähnyt kuolleen ruumiin ja poliisit unessa. 

Vierailija
58/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan joku voinut lavastaakkin kuoleman näyttämään itsarilta, tai sit tosiaan onnettomuus, sairauskohtaus tai peräti karhu raadellut, mutta jotenkin vaisto sanoo, että ulkopuolinen olisi tehnyt jotain, itsariin en usko.

Ihan yleisesti vastaan että ihmisen elämä voi olla ulospäin todella hienon, helpon ja mahtavan näköistä, mutta siltikin ihminen voi kärsiä vakavasta masennuksesta tai olla itsetuhoinen. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. On hyvin vaikea tietää mitä muut ihmiset tuntevat sisällään. Aina itsetuhoisuuteen käytökseen ei ole edes mitään varsinaista hyvää syytä, vaan jonkinlainen epämääräinen tyytymättömyys ihan hyväänkin elämään.

Vierailija
59/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vielä tutkia paremmin aviomiehen taustoja tai sit Nelalla oli salarakas, lähtiessä kaksi onkea, muutama wiineri, tuskin itse niin montaa syö yksinään, eli selvästi tarkotus tavata joku siellä, mut kuka.

Vierailija
60/624 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tutkita rikoksena = itsemurha tai selvästi tapaturmainen kuolema. Löydetty ehkä hukkuneena, ehkä jostain kolosta itseään vahingoittaneena. Olisiko jonkinlainen viestikin mukana, kun poliisi on näin varma asiasta?

Jos ei ole mitään merkkejä rikoksesta (pahoinpitelyn jälkiä, kuristusjälkiä, luodinreikiä, puukon jälkiä jne.) niin poliisi ilmoittaa ettei asiassa epäillä rikosta. Ei tarkoita sitä että tarvitsee olla selkeästi tapaturmaiselta vaikuttava kuolema. Jos on saanut vaikkapa sairaskohtauksen niin ei välttämättä ole mitään ulkoisia merkkejä kohtauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi