Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri loukkaantui kun ostin kaupasta hedelmiä ja hänen korissaan oli eineksiä

Vierailija

Sovimme että näemme kassalla ja keräämme molemmat mitä tarvitsemme. Ei sanonut siinä kohtaa mitään mutta illalla tuli tekstiviesti

"Luulitko etten nähnyt sun ylimielistä ilmettäs kun ladoin ruokiani hihnalle, ajattelit varmaan että nyt kaikki muutkin ajattelee "ei ihme että toi on noin läski kun syö tuollaista paskaa" Tiedoksi vaan että jatkossa voit tehdä "täydelliset" ostokses ihan itse."

Ööh?

Kommentit (10)

lilah

voiko tää olla oikeesti totta? tosi harmi, että ystäväsi potee noinkin suurta syyllisyyttä omista elintavoistaan. toisaalta jos hän itse tuntee muutoksen olevan aiheellinen, niin voi olla, että hän vielä joskus muuttaa ruokailutottumuksiaan terveellisempään suuntaan!

jos olisin sinä, niin vastaisin, että "harmi, että koit asian noin, koska ei kyllä olisi tullut mieleenkään arvostella sinun ostoksiasi. anteeksi kuitenkin, että annoin käytökselläni sinulle sellaisen vaikutelman."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Provojen taso on laskenut viime aikoina. Miksi näin?

Ne on saaneet tusinan verran työkokeilijoita hommiin, ihan ei ideat taida sinkoilla siellä.

Vierailija

Mulla vastaava kokemus. Naapurin kanssa tavattiin kaupassa ja vinkkasin, että pääsee kyydillä jos haluaa. Nähdään kassoilla.
Lappasin omia ostoksia hihnalle, niin kaikesta oli mielipide. Etkö sä tiedä, mitä kaikkea paskaa paprikoissa nykyään on. Miksi ostit espanjalaisia tomaatteja? -kotimaiset oli silminähden raakoja. Bataattikin oli usasta, että voisin miettiä hiilijalanjälkeä. Kotimaiset perunat ostin muovipussissa, vaikka irtopottuakin olisi saanut. Pähkinät taisi olla väärin säteilytetty.. jne.

Hän osti kuusi atria hampuriaista, yhden roiskeläpän, kolaa tuplabäkki ja lootan kaljaa.
"Nyt on avainlippu kamaa!" Totesin ja suuressa hiljaisuudessa ajeltiin kotiin. Illalla sitten tuli aidan taakse uhoamaan (kun oli kaljojaan vajuutellut oli), että kuinka vittumainen ämmä olinkaan. Vielä pröystäilin autollanikin, kun olin vaihtanut. (Vaihdoin pienempään)

Helppohan se on köyhälle yksinhuoltajalle vittuilla, kun on parisuhteessa ja kumpikin käy töissä.

Vierailija

Voisin lyödä tonnista vetoa, että kyseessä oli nainen. Kukaan mies ei kykene tuollaiseen ylitulkintaan tai ole noin sairaalloisen kiinnostunut jonkun ostoksista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat