Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan teistä koskaan tilannut mitään puhelinmyyjältä?

Vierailija

Ihmettelen vain, että millainen on sellainen ihminen, joka tarttuu puhelinmyyjien tarjouksiin? 

Oma villi veikkaus: nainen, 30-60v, elämänkoululainen, ei asu pääkaupunkiseudulla.

Kommentit (6)

Vierailija

En ole koskaan tilannut. Olen liian laiska ja saamaton, jotta hankkisin puhelinmarkkinointikiellon.

Olen 35v, asun Helsingissä, maisteri.

Vierailija

Viime kesänä tilasin tilaamaltani maakuntalehdeltä lukuoikeuden nettiversioon. Lähes ilmainen tutustumistarjous vuoden loppuun. Kai ne kohta soittavat ja tarjoavat jatkoa. Junassa työmatkalla Helsinkiin minä sitä luen, ja taidan jatkaakin tilausta kun on tavaksi jo tullut.

Vierailija

Nuorena tilasin yhden kerran lehden. Siitä aikaa jo yli 20 vuotta. Sen koommin en ole tilannut mitään, mitä on tyrkytetty. Aika harvoin tulee soittoja, koska olen tarkka numerostani. Mutta silloin kun soitetaan, sanon heti alkuun että kiitos soitosta, mutta ei kiitos, hyvää päivänjatkoa! Oli sitten mikä myyntitykki hyvänsä, niin aina lyön heti jauhot suuhun.

M52 FM

Vierailija

Monen monta kertaa jotain lehden tilauspätkiä olen tilannut. Ihan yhtä hyvin voisin tilata myös netin kautta ( ja olen tilannutkin), mutta jos joku sattuu sopivassa kohdassa soittamaan, niin sama se mulle, vaikka tilauksen sitä kautta teenkin.

Vierailija

Pari kertaa olen tilannut, mutta tilanteessa, jossa jo harkitsinkin tilaamista. Esim. Lasten Omaan Kirjakerhoon olen liittynyt puhelinmyyjän soittaessa samoin kuin jonkun lehden olen tilannut puhelinmyyjältä. Mutta tosiaan, olen ollut jo aikeissakin tilata, muuten kyllä lopetan puhelinmyyjien puhelut pikaiseen (ja nykyään onkin estot).

Vierailija

Olen tilannut pari kertaa lehden, ja kerran vaihdoin operaattoria, kun puhelinmyyjä soitti.

Sukka- ja höyläkauppiaille sanon suoraan ei kiitos, samoin jos on vain ärsyttävän kuuloinen myyjä. Mutta hyvällä tuulella ollessani saatan kuunnellakin, mitä sanottavaa myyjällä on, ja näin olen mm. saanu edullisen puhelinliittymän :) kyllä mä niitä tenttaankin tilausehdoista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat