^^LOKALAHJOJEN PERJANTAIPULINAT^^
Nyt ei sitten enää mitään riitoja jookos?
Meillä ei meinattu taaskaan nukahtaa millään ku se olikin isi joka syötti viimeisen aterian. No, vein pojan sitten hereillä sänkyyn ja sinneppä simahti.
Nyt lähden itsekin tutimaan
Öitä
Misuli ja Roope
Kommentit (83)
Nasuli78 ei olisi paremmin voinut asiaa ilmaista, joten olen AIVAN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!
Blacka poistikin jo minut yhteisöstä pyynnöstäni, kiitos siitä!
m.elli
niin ilmoitelkaa. Täältä varmaan seuraa aikasta paljon kypsää porukkaa...
Voi kurjuus! Ajattelin tulla iloisella mielillä ja valkoista lippua heiluttaen, mutta..
Vetää todellakin sanattomaksi, että tämä yksi juttu sai niin valtaisat mittasuhteet. Tuntuu siltä, että saa onnitella, kun rivit ratkesivat.. päämäärä täytetty.
Itku kurkussa poistuu hän :(
kylläpä tosiaan eilinenn pino loppui ikävissä merkeissä..
ja tämän päivän pino alkaa yhtä ikävästi..
elkäähän nyt oikeesti kukaan mihinkään lähtekö..
kaikilla jää varmasti nyt aika p**kan maku suuhun koko hommasta..
ei tosiaan uskois et samat ihmiset kirjottelee nyt kun odotuspuolella ja vielä pariviikkoa sitten..
kaikki on varmaan omalla tavallaan väsyneitä lasten hoidosta..
ja silloinhan tiettävästi tulee sanottua ja tehtyä sellaista mitä ei välttämättä tarkoita..
mutta pistän kuitenkin yhden keskustelu palstan osoitteen tähän jos kuitenkin haluatte täältä poistua..
eihän ketään voi pakottaa jäämään..(mikä on kyllä harmi, voisin kyllä pakottamista kokeilla jos tietäisin että saan teidän kuulumisia täältä lukea) www.hiekkalaatikko.net
ikävä teitä pois lähtijöitä tulee, vaikka netti kirjoitusten perusteella teitä " tunnen" ..
mutta nyt rupeenhoiteleen noita lapsukaisia..
äippäli& tytöt
Näyttää siltä, että HÄN sai mitä tahtoi...Enpä viitsi minä hänestä välittää, jatkan niinkuin ennenkin kirjoittelemista tänne ihanaan lokakuulaisten pinoon, sillä te piristätte päivääni kummasti :)!
Meillä poika heräsi jo ennen seitsämää varmaankin mahakivuissa tai jotain. Koko yö oli yhtä ähinää ja aamu menny kans tuossa kiukkuamisessa. Mutta ehkäpä se sitten kun saa toinen hetken nukkua, voi mun pientä :´).
Olemme lähdössä Eemilin kummitädillä käymään, jotta isosiskokin saisi leikkiseuraa. Meinaa tuolla neidillä käydä aika vähän pitkäksi kun ei ole oikein samanikäistä kaveria. Kyselee multa lähes päivittäin, että " äiti, etkö voisi mennä töihin, että pääsisin tarhaan kun siellä on Venlakin" . Ei oikein tunnu äidin leikit ja piirtämiset/askartelut tarpeeksi viihdyttävän. Pitäisi jaksaa enemmän käydä kaikenmaailman perhekahviloissa tmv., mutta nyt kun tuota RS-viirusta on liikkeellä ollut, en ole vauvaa sinne vielä halunnut viedä. Kohta varmasti pääsee, sillä kai se tuoltakin viirukselta alkaa pahin aika olla ohi...
Jeps. Mutta nyt tää alkaa toimia!
Mukavaa ja iloita alkavaa viikonloppua kaikille!!! Toivottavasti pääsen illalla lukemaan hymynaama-pinoa :).
*Vallu ja lapset*
Täällä tosiaan on Peppi ja Eemeli ;D! Millaseksihän tää meno vielä muuttuu kun kasvavat - apuaaaa :D!
*juoksee jatkamaan aamutoimiaan*
Eiliseen pinoon en muuta viitsi todeta, kun et mukavaa yleistystä:)
Ja sit muuta, en eilen viitsiny enään kirjoittaa kun meni vähän maku koko hommaan. Käytiin sit Janskun kanssa lääkärissä ja korvat oli punaiset, mut ei saanu antibioottia kuiteskaan. No viimeyö meni taas ihan persiilleen, herättiin jo niin monta kertaa, et laskuissa sekosin:) Korvat on ihan selkeesti kipeet ja kai mun sit vkonloppuna pitää taas johonki toi neiti kiikuttaa.
No nyt se taas heräs, palaillaan!
Hennajo;Jaksuja!
Meillä kans yö taas vaihteeks meni ihan läskiks,1,5 tunnin välein herättiin:(
Mä en kans jaksa enää ikäviä asioita vatvoo niin paljon muutakin ja mukavampaa mielessä!
Jokainen tietty jatkossa tekee mitä tahtoo...
Meillä olis tarkotus lähtee puolenpäivän aikaan vaunulenkille yhen tutun kanssa,kivasti saa piristystä raittiista ulkoilmasta:)
Ja pakkastakaan ei oo enää kuin -8,jee!
Ihanaa kun alkaa viikonloppu,pääsee koko perhe yhdessä touhuilemaan kaikkee kivaa!Ja jos kävis pitkästä aikaa vähän kyläilemässä tuttavaperheen luona,heillä kun on siellä nyt ihan pienen pieni kisu:)
No nyt pitää mennä!
Mukavaa perjantaita kaikille!
mietin illalla ja nyt aamulla tätä soppaa ja päätin että minä ainakin jatkan kirjoittelua...Enhän todellisessa elämässäkään voi kontrolloida mitä muut minusta ajattelevat tai puhuvat, kun en ite oo paikalla... Minua ei ole tähänkään asti ahdistanut nuo yhteisön asiat, vaikken siihen kuulukaan.
Se siitä.
Yöllä muuten herätyksillä mietin että pitäis tänne perustaa sellainen pino jossa se voittaa joka on useimmin joutunut yöllä vaaviansa hoitamaan/syöttämään. Niin saatais vertastukea me heräilijöiden äipät :)
Mulla on kaikki kolma lasta olleet yöheräilijöitä, tiedä sitten ovatko nälkäänsä heränneet vai miksi, mutta en oo saanut heitä nukkumaan öitään läpi ennenkuin lempeän unikoulun kautta joskus 8 kuisina.
Eilen kyselin vinkkejä sivuille/erilaisiin kerhoihin joihin vauvan voisi liittää että sais kaikkea ilmaista matskua tms, ite mainitsin Napero-kerhon, Libero-kerhon ja Lorumaan. Minusta on kiva kuulua tollaisiin klubeihin mistä saa pientä kivaa tai vaikka vaan mainoksia...
Taisi tuo mun kirjoitus vaan eksyä sinne riitoihin.
Ihanaa, pakkanen puonnut,nyt me lähdetään Juhon kanssa lenkille!
Mukavaa päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti.
:))
Päippy
mun pitikin sulle eilen vastata mut unohdin sit kokonaan...mä kuulun kans just noihin samoihin kerhoihin kuin sinä:)
Sit mä liityin pariin kirjakerhoonkin kun ei ostopakkoa mutta sai tervetuliaislahjat,vau-kirja ja lasten parhaat...ja olikohan joku muu....
Kylläpä tämä on mennyt inhottavaksi. Miten ihmeessä tästä tullut tällainen soppa ? Aikuisia ihmisiä ollaa kaikki ja varmasti saadaan se vanha kunnon " lokalaisten" henki takaisin ja jatketaan sopuisasti meidän mukavia juttuja : )
Itse aion kyllä jatkaa täällä kirjoittelua, joten toivon että suurinosa tekee myös niin. En ymmärrä miksi nyt on pitänyt perustaa toinen pino lokalahjojen taustailijoille?!
No jos muutaman asian sitten itse vauvasta. Meillä saatiin lähete lastenneurologille, kun edelleen on se kuuluisa moro heijastus. Elias on syntynyt 3 viikkoa ennen laskettua-aikaa, joten epäili sitä yhdeksi syyksi... Mutta mitä nuo yleislääkärit mistään tietää... Nyt odotetaan sitten sitä lääkäriaikaa...
Mutta nyt Elias heräili, joten lähdenpä tästä... Mukavaa päivää kaikille ja hyvää viikonloppua!
Meillä Neea on ilmeisesti nyt meinannu sitten vaihtaa rytmiään :D
Eilen menikin nukkuun vasta 23 (normaalisti siis jo 21.00) Mielenkiinnolla odottelen tätä iltaa... :)
Niistä kerhoista: Mä kuulun kans libero kerhoon ja siihen napero kerhoon kans ja sitten liityin myös siihen vau kirja juttuun...muita en sit ees tiiä.Ja mä sain muutes kans citymarketista sellasen lorumaa repun vaikka en ees kuulu mihinkään lorumaa kerhoo :) Musta on kans kiva saada kaikkee ilmais juttuja!Ei kun hei..tiiänpäs mä sit yhen kerhon..olikos se nyt Bonan..tai jonkun muun tollasen soseruoka merkin :) mut sinne voi liittyä vast kun lapsi on 4kk vanha.
[b][color=8470ff]Spica[/b][/color]
Onpa tosiaan mukavaa, kun pakkanen laski. Saa viedä vauvan ulos nukkumaan ja sujuu illatkin rauhaisammin, kun ei kiukuta.
Me ollaan edelleen sukuloimassa vanhempien luona. Asuvat meistä 300 km:n päässä.
Ihme kyllä, olen saanut pojan nukkumaan " kylässäkin" ihan kivasti. Pinnasänkyyn on nukahtanut itsekseen niin kuin kotonakin. Mietin ennen reissua, että mitenköhän yöt menee muualla ku kotona. No, turhia siis murehdin.
HENNAJO: vie vaan uudestaan lekuriin niitten korvien takia. Korvatulehdus on ikävä vaiva ja varmasti lapsella kurja olla kun korviin koskee. Jaksuja ja paranemissäteitä!!!
NIKKEH: Tosta morotuksesta, että senkö takia tutkitaan kun lapsi morottaa vielä?
Mä palstailen entiseen malliin täällä, kummiskin tutussa porukassa. Jospa tänne edes hieman porukkaa jäis. Mä en anna tämmösen " kahinan" pilata kirjottelua tänne. Kuitenkin tää on tärkeä paikka käydä kuulumsia lukemassa ja kirjottamassa. Eikä onneks ole kyse muusta kuin virtuaalimaailmasta.
Päivän jatkoja mammat =)
Hemulii_i
Kaikkeen sitä joutuukaan :(
Olin ajatellu jättää kommentoimasta,mutta en voi...
En ymmärrä että tällanen porukka voi jakaantui NIIHIN ja NOIHIN??
Jotakuta ei " otettu" yhteisöön sen sääntöjen vuoksi, niin heti alkaa tappelu? Paikallisesti tavataan , sekin on vissiin väärin???!!!
Lapsellista sanon minä! Ja mitä yhteisössä kirjoittettuhin juttuihin...
Mielipidevapaus on ainaki tähän asti pätenyt niin siellä kuin täälläkin.
Tietääkseni me kaikki ollaan teini-iän ylittäneitä...
Voihan PIIP!!!
Jakakaahan porukat vaan..
Minä henk.koht olen siellä missä itse haluan ja sanon mielipiteeni just niinku haluan.. *sadattelee*
Waimo72 & poppoo
Meillä nukuttiin taas koko yö. Ilmeisesti poika on ottanut sen ihan tavakseen. Hyvä näin, en valita. Aamu nyt sitten olikin jotain aivan järkyttävää. Roope joi aamumaidon ja pulautteli aivan älyttömästi. Inhottaa ihan selvästi jo poikaa itseäänkin, mutta minkäs teet. Kiinteiden maistelu ei siis ainakaan ole vähentänyt pulauttelua. Ehkä sen jälkeen kun olen antanut sen maisteluannoksen niin pulauttelu on vähempää, mutta mitä enemmän aikaa kuluu siitä, sen isommaksi kasvaa puklujen määrä. Mikä neuvoksi? Olisiko syytä antaa makuannoksia tutuilla mauilla 2x päivässä? Taidanpa soittaa neuvolaan ja kysäistä tuota asiaa.
Roope on nyt 2 päivää saanut maissiperunasosetta, jos tänään annan jälleen sitä perunaporkkanaa? Syy on ihan yksinkertainen, haluan testata tuleeko se punoitus iholle siitä porkkanasta. Kannattaako tuo testi tehdä?
Toivon tosiaan että NASULI ja muut (anteeksi löyhä pääni, en muista nickejä) ei katoaisi tämän sotkun takia... Kuten Vallu sanoikin hän sai aikaan juuri sen mitä halusikin. Mä en ainakaan aio lähtä täältä yhtään minnekkään. Meillä kuitenkin on niin hyvä porukka ja uudet on erittäin tervetulleita kirjoittelemaan myös.
Ja tässä nyt pyydän ANTEEKSI jos jotenkin kirjoituksellani Hansua loukkasin. ANTEEKSI :( Tämä tällainen ei mielestäni ole kivaa.
Eilisen pinon luettuani jäi mieli apeaksi vaikka kuinka Matin legendaarisilla letkautuksilla sitä yritettiinkin piristää.
Mutta nyt lippu korkeammalle, joohan?
Misuli kera nukkuvan Roopen
Meillä oli tänä aamuna IHANA herätys!!!
Isommat lapset laittoivat meille herkkuaamupalan...
leipää kera salaatin ja lenkkimakkaran sekä mehua. Lurps!
Itelle jäi vaan kaffeen keitto :D
Ja nyt joudunkin menemään ...Neiti kutsuu !!!!
Palailen pian takasin!
Waimo72 *hyvällä tuulella!!!*
Ilmeisesti emme sitten kaikki sopineet samalle palstalle. Mun mielestä olis ainakin ollut kiva lukea kaikkien, myös vähemmän kirjoittavien, ajatuksia ja mietteitä. Ja teille ns. taustailijat. Itsekin vielä teihin noin kuukausi sitten kuuluneena, olen vain aktiivisesti kirjoitellut ja höpissyt höpinöitäni. Kas kummaa mukaan olen päässyt. Saan vastauksia kysymyksiini ja omiin hapatuksiini. Jos joku kysymys jää vaustausta vaille, kysyn sen uudelleen. Onhan se tosi, että jos viestejä on likemmäs sata, niin joskus joku kysymys jää huomaamatta. Olkaamme kaikki aktiivisia ja kirjoitelkaamme, ehkä vielä jonain päivänä pinot yhdistyvät. Onhan meillä kaikilla ainakin yksi yhteinen asia, LOKALAHJA. Haudataan nyt sotakirveet ja palaudutaan yhteisrintamaan. Jookos???
Nasuli: Hei älä mee tai viet multa kaiken... No höh oli vaan pakko Ressua lainata. Älähän katoa mihinkään. Meitä on monia, jotka sinun kuulumisia haluaa lukea ja ajatuksia vaihtaa sinun kanssasi.
Päippy: Pampersillakin oli joku kerho(?). Ainakin ne lähettelee sähköpostia vauvan eri kehitysvaiheissa ja muistaakseni joskus tais tulla pari vaippanäytettäkin. Eipä noita ilmaisjuttuja paljoa taida olla. No Lindexiltä ja Kappahlista (niiden jäsenjuttuja) on tullut alekuponkeja, mutta ei varsinaisesti mitään ilmaiseksi.
Niin ja tosta yöheräilystä. Uskon, että se on todella rankkaa. Toivottavasti se teilläkin alkaisi helpottaan, eikä jatkuisi kovinkaan pitkään.
Annulle: Ostosintoa kirpparille!
Waimo72: Oi, mäkin haluan tollasen aamupalan.
Teille kaikille, jotka ehkä tämän viestin luette: ÄLKÄÄ KARATKO MIHINKÄÄN! YRITETÄÄN SAADA SAMA IHANA YHTEISHENKI TAKAISIN KUIN SE ON OLLUTKIN! PLIIIIISSSS!!!
T:nuuskis ja nassutin-nassutin
Joo sen moro -heijastuksen takia mennää lisätutkimuksiin. On kuulemma ohjeistus sellainen... Meillä muutenkin rauhallinen mietiskelijä tämä Elias, ei suostunut tarttumaan leluun lääkärissä. Kotona kyllä tarttuu kun hieman houkuttelee ja odottaa... Ja meillä ei käännytä ja ei noussut käsivarsien varaan kun laitettii masulleen... Mutta syy tähän neurologille menoon on tuo varhaisheijastus. Ikää Eliaksella jo 4kk+
pikkujoulu - 10.02. 10:46 (167/168)
Ette voi olla tosissanne
toivottavasti tämä " lokamammat" juttu on vain teidän oma mielikuvitusleikki ja olette 15-vuotiaita lapsettomia teinejä ja kasvatte aikuisiksi ennen kuin rupeatte lapsia tehtailemaan. Vai oletteko kenties entisiä koulukiusaajia ja tulevia työpaikkakiusaajia?
elikkäs nytkö kaikki saa tulla " meitä" haukkumaan??
on aika epäsopivaa puuttua koko asiaan jos ei itse siihen liity millään lailla..
tämäkin soppa olisi varmaan jäänyt keittämättä jos asiaa koskemattomat ihmiset olisivat olleet puuttumatta..
enkä nyt halua loukata ketään tällä viestillä..
ajattelin nyt itsekin sanoa mitä ajattelen tästä kaikesta..
ensinnäkin oon tosi pettyny ja surullinen kun tää on menny tämmöseks lapselliseksi tappeluksi koko homma.ei kyllä todellakaan uskois että aikuisia ihmisiä,äitejä ollaan.hyvässä hengessä mentiin koko kuumeilu ja odotus,kun kaikki tsemppasi toisiaan.toista on nyt..
varmasti kaikilla meillä olis peiliin vilkaisun paikka.
kieltämättä minusta täällä on noussu esiin muutama(nimiä mainitsematta koska en halua ketään loukata)jotka innolla tätä soppaa sekoittaa,tosin varmaankin huomaamattaan,koska ihania ihmisiä on minusta ollut kaikki.
ymmärrän BLACKAnkin ärtymyksen,kun hyvässä hengessä alkujaan yhteisön perustaa ja se menee tälläiseksi sotimiseksi niin varmasti vituttaa.(tosin en ymmärrä toisten mustamaalamista selän takana!)
no oli miten oli mutta tuskin jaksan tänne enää kirjoitella,jos tämä tälläisena jatkuu.joten minut voi kyllä yhteisöstäkin poistaa.
silti haluan sanoa LÄMMIN KIITOS KAIKESTA,seura on ollut tähän asti mitä parhainta,ja muistelen kaikkia hyvällä.
sähköpostia otan ilolla vastaan,jos joku haluaa kirjoitella! =)
nasuli_78@hotmail.com
olisiko kellään intoa kirjoitella jossain sopuisammassa paikassa?
missähän se voisi olla..?
-nasuli ja aurora poistuen taka-alalle..