Pitäisikö vihreiden nimi muuttaa kaupunkiliberaaleiksi?

Vierailija

Minun on hyvin vaikea nähdä vihreiden toiminnassa mitään vihreää. Se on puolueista kaikkein kaupunkikeskeisin ja kaupunkikeskeisyyteen kuuluu kulutuskulttuuri, niin palveluiden kuin materiankin kuluttaminen.

Eikö puolueen kannattaisi luopua vihreydestsä ja ryhtyä rehellisesti kaupunkiliberaaliksi puolueeksi? Vai äänestättekö te vihreiden äänestäjät mielestänne luonnonsuojelijoita? Jos äänestätte, niin millä perusteella?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kukkahattujen liitto sopis, sillä siinä on kasvin ja perinteisen ekopäähineen nimi sulassa sovussa keskenään. Sitten tarvittaisiinkin vaan sopua vielä ulospäin ilman että ihan kaikki olis mörköjä!

'
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kaupungissa asuminen on ekologisempaa.

Eihän se itse asuminen mitään ratkaise. Ongelma on kuluttaminen. Lomamatkat pois, kahvilakulttuuri pois, ei teattereita tai muita kulttuuritapahtumia, ei vaatteiden ostamista, ei erikoisruokien ostamista jne.

Tuo on ekologisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minun on hyvin vaikea nähdä vihreiden toiminnassa mitään vihreää. Se on puolueista kaikkein kaupunkikeskeisin ja kaupunkikeskeisyyteen kuuluu kulutuskulttuuri, niin palveluiden kuin materiankin kuluttaminen.

Eikö puolueen kannattaisi luopua vihreydestsä ja ryhtyä rehellisesti kaupunkiliberaaliksi puolueeksi? Vai äänestättekö te vihreiden äänestäjät mielestänne luonnonsuojelijoita? Jos äänestätte, niin millä perusteella?

Liberaaleja? No hahhahhaa, se jengi on kaukana liberaaleista. Hehän edustavat totalitarismia puhtaimmillaan. Kaikkea pitää isoveljen valvoa, kontrolloida ja verottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nimi pitäisi olla "Vihreät vasemmistopuolue" niin sitten se kuvaisi parhaiten puolueen ideologiaa.

Niin - kansankielellä "Vihervassarit"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden nimi pitäisi muuttaa Viherhippiäisterroristikommunisteiksi! Se roskaväen puolue ei ole tuonut Suomeen mitään hyvää. Kaikki tuon paskaliikkeen jäsenet pitäisi tuomita kaikki maanpetturuudesta karkotettaviksi tai elinkautiseen!

Vai roskaväen? Hah hah ja hehheh! Kuulostat  itse hyvinkin roskaväeltä. 

Vierailija

' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Itse asiassa kaupungissa asuminen on ekologisempaa.

Eihän se itse asuminen mitään ratkaise. Ongelma on kuluttaminen. Lomamatkat pois, kahvilakulttuuri pois, ei teattereita tai muita kulttuuritapahtumia, ei vaatteiden ostamista, ei erikoisruokien ostamista jne.

Tuo on ekologisuutta.

Teatteri ja muut kulttuuritapahtumat, suurin syyllinen ympäristön nykyiseen tilaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teatteri ja muut kulttuuritapahtumat, suurin syyllinen ympäristön nykyiseen tilaan

Kaikki ne tilat pitää lämmittää, kaikki ne rakennukset rakentaa, kaikki ne ihmiset kuljettaa paikalle.

Aina kun ihmiset lähtevät liikkeelle, se on rasitus luonnolle. 

Vierailija

Vihreät ovat ala-arvoista sakkia, eikä heillä ole ihmisarvoa. Saisivat kaikki muuttaa johonkin suolle palvomaan muinaisjumalia ja lopettaa meidän normaalien ihmisten elämän häiriköinnin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat