Mitä moraalisesti pahaa yhden yön jutuissa on?Sel

Vierailija

Jos on sinkku, huolehtii ehkäisystä ja se seksikumppani on myös sinkku, mitä pahaa yhden yön jutuissa on? Itse en harrasta niitä juuri sen takia, koska ovat yleisesti paheksuttuja. Mutta en ymmärrä miksi. Tuntuu melkein että parisuhteessa pettäminenkin on hyväksytympää kuin yhden yön jutut sinkkuna. Selventäkää mulle.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Funktio: partnereiden määrä ^ n -> mahdollisuus tauteihin.

Psykologisella puolella taas on plussaa ja miinusta. Mikäli ihastuu/rakastuu jatkuvasti ja pettyy, kun suhde ei jatkukaan (kuin yön yli), niin sellainen sairastuttaa. Toisaalta puutteessa olokin voi sairastuttaa, mutta siksi on olemassa käsi ja dildo.

Yhteiskunnallisesti ajateltuna sinkut ovat epätasapainoisia, joka näkyy myös tuottavuudessa. Ajatusprosessit pyörivät muualla kuin olennaisessa. Tasaisessa suhteessa ei tarvitse miettiä milloin ja miten saisi seksiä seuraavan kerran.

Vierailija

Mitä ihmettä? En ole tiennytkään että nykyaikana jotkut pitää yhden yön juttuja paheksuttuina? Jossain uskovaispiireissä ehkä, mutta ei kai nyt muuten? Toisaalta ihan sama minulle mitä ihmiset ajattelee, minä teen mitä haluan riippumatta siitä. Ja olen siis 41 v nainen, joka harrastan, ja olen 20 vuotta harrastanut, vain yhden illan suhteita. Parisuhdetta en ole koskaan halunnut, olen liian erakko sellaiseen. Seksi välillä maistuu kyllä.

Vierailija

Ei niissä mitään pahaa ole. Senkus harrastat. Ei se keltään pois ole, paitsi jos tuleva mies on epävarma minimuna, joka ei kestä, että naisella on seksihistoriaa.

Vierailija

Ei kai ne nyt ole mitenkään paheksuttuja. Kuka niistä edes tietää jos et kerro? Mut niissä on aina omat riskitekijänsä. Taudit on yksi juttu, väkivallan uhka toinen. Kolmas se, että kaikki ei sittenkään koe seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa tyydyttävänä. Ihminen ei kännissä aamuyöstä tee elämässään muutenkaan parhaita ratkaisuja, joten se oma harkintakyky voi pettää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Funktio: partnereiden määrä ^ n -> mahdollisuus tauteihin.

Psykologisella puolella taas on plussaa ja miinusta. Mikäli ihastuu/rakastuu jatkuvasti ja pettyy, kun suhde ei jatkukaan (kuin yön yli), niin sellainen sairastuttaa. Toisaalta puutteessa olokin voi sairastuttaa, mutta siksi on olemassa käsi ja dildo.

Yhteiskunnallisesti ajateltuna sinkut ovat epätasapainoisia, joka näkyy myös tuottavuudessa. Ajatusprosessit pyörivät muualla kuin olennaisessa. Tasaisessa suhteessa ei tarvitse miettiä milloin ja miten saisi seksiä seuraavan kerran.

Jokainen järjellinen ihminen käyttää yhden yön jutuissa kumia. Jos niin käy että kumi hajoaa, testauttaa taudit ennen kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa. 

Yhden yön juttuihin ei liity mitään rakastumisia eikä tunnesiteitä. Siksi itse niistä tykkäänkin. Se on vain puhdasta seksiä ilman sitoumuksia. 

Oma käsi ja dildo? Joo, niitäkin joskus käytän, mutta miksi vain siihen pitäisi tyytyä, jos kerran maailmassa on myös miehiä jotka haluavat seksiä ilman sitoumuksia kuten minäkin haluan. Eikö se ole kaikille win-win ilman haittoja, että kaksi tällaista saavat paritella keskenään kun kerran panettaa? En ymmärrä yhtään mikä olisi se syy, miksi pitäisi pidättäytyä yhden yön seksistä ja aina tyytyä omaan apuun.

Yhteiskunnallisesti tuottamaton en taatusti ole. Olen korkeasti koulutettu teknisen alan asiantuntija ja lapsettomana isotuloisena ns. nettomaksaja. Ajatukset ei työssä pyöri seksissä, koska jos seksiä tekee mieli, niin hankin sitä, ja sillä se "kutina" on hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

- 3

Vierailija

Siinä ei ole mitään toivottavaa että naiskentelee ristiin rastiin. Kaiken huippu on se että nykyään ihmistä joka ei nussi ympäriinsä pidetään jotenkin viallisena, moralistisena ja vaikka minä.

Mieleen tulee vain ajatus siitä, että ne ympäri ämpäri panijat ovat ahdistuneita siitä, että joku on osannut pitää itsensä koskemattomana. Siitä on vain nykyään tehty elämää suurempi handicappi.

Vierailija

Omasta mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen, joka on jo vakavammalla pohjalla. Näin ei enään kaikki ajattele. Mutta itselle se on tabu. En voisi olla yhdenillan juttuna. Jotenkin se on vastuutonta ja moraalitonta sekä itsensä halveksimista.

Jos olisin mies niin en haluisi naista ittelleni joka on ollu patjapussina joka jäppiselle. Yäk. Joten en halua olla ittekkään mikään patjapussi tai panoreikä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään toivottavaa että naiskentelee ristiin rastiin. Kaiken huippu on se että nykyään ihmistä joka ei nussi ympäriinsä pidetään jotenkin viallisena, moralistisena ja vaikka minä.

Mieleen tulee vain ajatus siitä, että ne ympäri ämpäri panijat ovat ahdistuneita siitä, että joku on osannut pitää itsensä koskemattomana. Siitä on vain nykyään tehty elämää suurempi handicappi.

No on sekin hullua jos toisen pidättyväisyyttä arvostellaan. Oma valinta siinä missä yhden illan suhteetkin, eikä noihin yksilön päätöksiin ole ulkopuolisilla nokan koputtamista.

Mutta tosiaan kiiniostaisi tietää, mikä on se syy, miksi "ristiin rastiin naiskentelu" ei olisi toivottavaa, siis että mitä pahaa siinä on?

Vierailija

Halut ne on sinkuillakin ja pitkän parisuhteen jälkeen ei enää houkuttele alkaa uutta suhdetta. Taudit ovat ainoa miinus, testautan itseni säännöllisesti. Hyvää seksiä saa yhden yön jutuissakin ja itsehän siinä on nautinnostaan vastuussa sen 50 prossaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sekin hullua jos toisen pidättyväisyyttä arvostellaan. Oma valinta siinä missä yhden illan suhteetkin, eikä noihin yksilön päätöksiin ole ulkopuolisilla nokan koputtamista.

Mutta tosiaan kiiniostaisi tietää, mikä on se syy, miksi "ristiin rastiin naiskentelu" ei olisi toivottavaa, siis että mitä pahaa siinä on?

Jos se seksin harrastaminen satunnaisten ihmisten kanssa ei olisi sellaista itsepetosta niin ei kai siinä mitään pahaa olisikaan. Mutta kun se on itsepetosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se seksin harrastaminen satunnaisten ihmisten kanssa ei olisi sellaista itsepetosta niin ei kai siinä mitään pahaa olisikaan. Mutta kun se on itsepetosta.

Itsepetosta? Millä tavalla? Olen tässä ketjussa kirjoittanut vain yhden illan seksiä haluava (nro 3) enkä kyllä sitten mitenkään ymmärrä miten asia olisi kohdallani itsepetosta. Minulle asia on niin yksinkertainen, että kun kerran haluan seksiä ajoittain, mutta en halua parisuhdetta, niin sitten hankin seksiä ilman parisuhdetta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jokainen järjellinen ihminen käyttää yhden yön jutuissa kumia. Jos niin käy että kumi hajoaa, testauttaa taudit ennen kuin harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa. 

Yhden yön juttuihin ei liity mitään rakastumisia eikä tunnesiteitä. Siksi itse niistä tykkäänkin. Se on vain puhdasta seksiä ilman sitoumuksia. 

Oma käsi ja dildo? Joo, niitäkin joskus käytän, mutta miksi vain siihen pitäisi tyytyä, jos kerran maailmassa on myös miehiä jotka haluavat seksiä ilman sitoumuksia kuten minäkin haluan. Eikö se ole kaikille win-win ilman haittoja, että kaksi tällaista saavat paritella keskenään kun kerran panettaa? En ymmärrä yhtään mikä olisi se syy, miksi pitäisi pidättäytyä yhden yön seksistä ja aina tyytyä omaan apuun.

Yhteiskunnallisesti tuottamaton en taatusti ole. Olen korkeasti koulutettu teknisen alan asiantuntija ja lapsettomana isotuloisena ns. nettomaksaja. Ajatukset ei työssä pyöri seksissä, koska jos seksiä tekee mieli, niin hankin sitä, ja sillä se "kutina" on hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

- 3

Ei kumi kaikkia tauteja estä, esimerkiksi HPV tarttuu siltä osaa ihoa, joka koskettaa toisiaan. Kokovartalokumeja ei vielä ole.

Yhden yön jutuissa voi tulla tunnesiteitä ja ne voivat rikkoa liittoja. Rikkojana on silloin molemmat, ei vain toinen osapuoli.

Yhteiskunnallisesti tuottamaton ei ole sama asia kuin epävakaa. Silloin kun se kutina sinulle tulee, on ajatuksesi pois muusta. Tasaisessa suhteessa oleva tuottaisi tuolloin paremmin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat