Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen mielestä mun kaikki ideat huonoja, en voisi olla mieheni työtoveri

Vierailija
09.02.2006 |

pitäis junailla yks porukan vapaa-ajan vietto (yksi päivä) yhdessä puolisoni kanssa. tuntuu, ettei homma oikein suju. oon aikaisemmin tiedostanut, ettei meistä olisi työtovereiksi, mutta tuntuu vaikealta järkätä edes yksi harrastusporukan vapaa-ajan vietto yhdessä.

mulla on melko paljon ajatuksia, miten hommat kannattaisi hoitaa. omasta mielestäni ideani hyviä. vaan mieheni mielestä ideani ovat kaikki lähes järjestään huonoja.

tai sit vain mun ajatukset on tosiaan huonoja, koska mukana järjestämässä muitakin, ja esim. mun ehdotus antaa porukalle päivän ohjelma paperilla ei saanut kannatusta. porukka harrastaa samaa asiaa, mutta ei tunne toisiaan hyvin, niin olisi helpompi orientoitua tulevaan, kun voisi tarkistaa paperilta mitä olikaan seuraavaksi. ja muutenkin tuollainen kymmenen hengen porukka helpompi ohjailla päivän mittaan kun kukin tietää paremmin mitä tulossa ja mihin aikaan. vaan mieheni ja toisen järjestäjän mielestä minuuttiaikataulut kangistavat ohjelmaa; kivempi tehdä asioita siihen tahtiin kun porukalle tuntuu parhaiten sopivan. kuin vaan, mun mielestä aiheuttaa ylimääräistä haahuilua, kun ei tiedä milloin pitäisi olla ja missä. jos olis ollu ohjelma paperilla, olisi sitä voinut noudattaa jos siltä tuntuu ja tehdä muutoksia, jos tuntuisi tarpeelliselta. mut tehään enemmistön mukaan.

vaan muutenkin tuntuu, ettei mun kannata ehdottaa mitään, kun mieheni on ensimmäisenä sanomassa, että huono ajatus. tulossa hieno virkistyspäivä varmasti. voisin jatkossa yrittää tiedostaa tän jutun paremin, että sosiaaliset yhteisjärkkäilyt miehen kanssa ei onnistu, vaik meidän yhteiselo muuten joten kuten sujuu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noudatettaisiin aikatauluja. Hauskimmat tapahtumat olisivat kuitenkin lounas ja kahvi (tai odotetuimmat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme