miksi miehet ei tee aloitetta kanssani?

Vierailija

Tekis hirveesti mieli suudella ja muuta sellaista, mulla olis parikin ihastusta, jotka kelpais tähän hommaan. Toisen näin eilen ohimennen, mutta ei mitään puhelinnumeron kyselyä tai sellaista - se vaan sanoi että "katsellaan taas joskus"! Oon kyllä aika ujo, joten saatan antaa ehkä vahingossa torjuvan kuvan itsestäni. Mun mielestä ennen mua kysyttiin paljon useammin ulos, ja en ole rumentunut tai mitään. Siis mikä vialla/mitä teen asialle? Pitääkö vaan sit yrittää ihastua taas uusiin? Vai onko nykyajan nuoret miehet jotenkin aloitteettomia yleisesti? En käytä juuri sosiaalista mediaa, joten se ei ole luonteva väylä lähestyä mua. Mutta ei kai olis vaikea kysyy sitä numeroa vaikka tai ehdottaa et nähtäis? Ei niitä kai sitten vaan kiinnosta. Hermot menee.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mutta siis vaikka oon ujo, niin koitan kuitenkin jutella kivasti ja kiinnostavasti... voihan olla et oon silti jäykän oloinen, kun jännittää just tietty ne ihmiset, joista tykkäisi.
Piru vie. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänne hommailemaan, niin pääset himoistasi.

Sepä se ongelma, kun ihanaan kiehnäilyyn ei sovi kovin moni. Jos olisin panoa vailla, käyttäisin toki tinderiä tai jotain. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänne hommailemaan, niin pääset himoistasi.

Sepä se ongelma, kun ihanaan kiehnäilyyn ei sovi kovin moni. Jos olisin panoa vailla, käyttäisin toki tinderiä tai jotain. Ap

Kyllä minulta ihana kiehnäilykin onnistuu.

Vierailija

Mistähän syytetään nykyään heti ahdistelijaski, jos menee lähestymään, vaikka nainen ei halua. Parempi vaan odotella aloite naisen taholta, niin on vähän turvallisemmalla pohjalla.

Kyllä se miehistäkin olisi kivaa että naiset lähestyisi ja mies saisi vain hyväksyä ja hylätä yrityksiä.

Vierailija

Tuommoinen "nähdään joskus" ei kuulosta siltä, että kovin vakavissaan asiasta oltaisiin. Olen itse usein tilanteessa, jossa olen pitänyt miestä täysin kaverina ja yhtäkkiä tämä kertoo tunteistaan minua kohtaan/pussaa väkisin, vaikken ikinä ole antanut mitään viittausta siihen suuntaan, että muu kun kaveruus kiinnostaisi. Se on ollut todella ahdistavaa.

Ehkä sinun (niinkun varmaan minunkin) pitäisi tehdä selkeästi selväksi millä asialla ollaan liikkeellä. Jos ihminen kiinnostaa parisuhdemielessä niin sano se suoraan. Jos ei, niin tee se selkeäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että ne tekis mulle aloitteen jos niitä kiinnostaisi. Minusta miehen pitäisi olla aktiivinen, vaikka kuinka on 2015.

Me miehetkin ollaan nykyisin feministejä ja me tehdään aloite,jos meitä sattuu huvittamaan. Nainen voi tehdä aivan yhtä hyvin aloitteen mitä mies.
Miesfeministi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistähän syytetään nykyään heti ahdistelijaski, jos menee lähestymään, vaikka nainen ei halua. Parempi vaan odotella aloite naisen taholta, niin on vähän turvallisemmalla pohjalla.

Kyllä se miehistäkin olisi kivaa että naiset lähestyisi ja mies saisi vain hyväksyä ja hylätä yrityksiä.

Tämä on kyllä jännää nykyään, että heti on ahdistelija. Minun mielestäni on kummankin vastuuta tehdä selväksi millä mielellä liikutaan. Saatan joskus omasta mielestäni harmittomasti flirttailla miehelle, mutta jos menee mielestäni liian vakavasti niin kerron sen kyllä. Näin pitäisi olla puolin ja toisin. Ihan turha lähteä nimittelemään ahdistelijaksi, jos itse olet flirttaillut/antanut kuvaa, että kiinnostaa.

n.25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että ne tekis mulle aloitteen jos niitä kiinnostaisi. Minusta miehen pitäisi olla aktiivinen, vaikka kuinka on 2015.

Ala ajatella toisin tai kärvistele yksin. Kukaan ei pariutuisi, jos kaikki ajattelisivat, että sen toisen on oltava aktiivinen osapuoli.

Vierailija

Mikset tee itse aloitetta? Mä olen saanut jokaisen haluamani miehen tekemällä itse aloitteen. Viimeisen kanssa mentiin naimisiin, siihenkin tein aloitteen. ; )

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat