Naurattaa isäm maan puollustaja kaverini :D

Vierailija

Kiitos-paita päällä hokee "Rajat kiinni!" ja selittää kuinka "isämme taistelivat 1939". Tyyppi itse on "elämänkoululainen" (elämäm koulu) ja kaiken lisäksi saanut armeijasta ensin e-paperit ja sitten c-paperit. :D

Kommentit (6)

Vierailija

Mua nolottaisi jos tuntisin tuollaisen, mutta hauska niille on naureskella. Vähän kuin kävisi Korkeasaaressa katsomassa apinoita, apinat tosin ovat älykkäitä. 

Vierailija

Mulla on sukulaisissa ihan samanlaisia. Itse nostelevat sossun tukia, mutta varjele jos joku muu tekee samaa. Koska vain he ovat oikeutettuja sossutukiin. Yks sukulainen mm. haukkui yhden venäläisnaisen sossupummiksi ja kertoili mitä kaikkea nainen kuulemma sossulla maksattaa. Myöhemmin selvis, että se venäläisnainen oli ihan töissä ja osti ne "sossun maksamat" tavarat ihan omilla rahoillaan.

Joskus tekis mieli sanoa, että menisit sinäkin töihin etkä makais kotona sossuelättinä. Ettet sinäkään ole oikeutettu elämään veronmaksajien kustannuksella. Pitäis edes yrittää, eikä vaan keksiä tekosyitä pummata kaikki mahdollinen mitä irti saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sukulaisissa ihan samanlaisia. Itse nostelevat sossun tukia, mutta varjele jos joku muu tekee samaa. Koska vain he ovat oikeutettuja sossutukiin. Yks sukulainen mm. haukkui yhden venäläisnaisen sossupummiksi ja kertoili mitä kaikkea nainen kuulemma sossulla maksattaa. Myöhemmin selvis, että se venäläisnainen oli ihan töissä ja osti ne "sossun maksamat" tavarat ihan omilla rahoillaan.

Joskus tekis mieli sanoa, että menisit sinäkin töihin etkä makais kotona sossuelättinä. Ettet sinäkään ole oikeutettu elämään veronmaksajien kustannuksella. Pitäis edes yrittää, eikä vaan keksiä tekosyitä pummata kaikki mahdollinen mitä irti saa.

Otan osaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat