Parhaat iho-/meikkituotteet rasvoittuvalle naamalle?

Vierailija

Kasvot (varsinkin T-alue) kiiltelee jatkuvasti... Hakusessa siis hyvä kosteusvoide, meikkivoide, puuteri, jne. minkä omalla kohdallasi olet kokenut toimivaksi?

Kommentit (9)

Vierailija

No mulla on sekaiho, mutta juurikin T-alue kiiltelee.

Kosteusvoiteena on ollut Lumenen arctic aqua, ihan perushyvä meikin alle. Aika kevyttä, luulen että talvella täytyy kuivempiin kohtiin laittaa jotain tujumpaa.

Meikkivoiteena toimii Rimmelin Stay matte liquid mousse foundation, mikä on ihan hyvää ja pysyy nenänpäälläkin ihan hyvin(mistä mulla tuppaa päivän aikana katoamaan meikkivoiteet) mutta miinuksena huono koostumus, levittelyyn menee aikaa ihan liikaa ja helposti tulee paksu pakkelikerros.

Puuterina on nyt niinikään Stay matte, long lasting pressed powder minkä pitäisi kestää 5tuntia iholla mutta ei kyllä kestä niin kauaa. Ihan ok tuote mutta olen kyllä etsimässä parempaa.

Sitten voisin tässä haukkua pari tuotetta :D Eli Maybellinen dream pure BB-voide "8-in1", aika huonoa. Lähtee tosi nopeasti kiiltelemään. Ja Lumenen beauty base matifying&pore minimizing primer, eli pohjustusaine. Levityksen jälkeen "rullaantuu" iholta pois, en tiedä käytänkö sitä jotenkin väärin mutta menee sellaseksi muhjuksi iholla. Ärsyttää kun tuo pohjustusaine oli mun budjetissa aika kallis ja turhaksi osottautui.

kummitus
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Tutustuin vihdoin Lily Lolon mineraalimeikkivoiteeseen, ja nyt en enää haluais olla ilman! Pysyy ällistyttävän hyvin mun rasvaisella t-alueella,  yleensä riittää kun kerran päivässä kevyesti kasvopaperilla painelee (joinain päivinä ei oo tarvinnut kertaakaan o_O). Käytin ennen Everyday Mineralsia sen peittävyyden takia, mutta sen kanssa kiilsin rasvasta kuin diskopallo.

Mulla pysyy hyvänä myös toi Garnierin rasvaisen ihon BB-voide, mutta sen sävy on aika kellertävä tällaselle kalkkilaivan kapteenille.

Vierailija

Mä olen nyt vihdoin ihan vahingossa löytänyt mulle täydellisen meikkivoiteen, kaikki macit sun muut kokeiltu mutta se lumenen uusi "MATT CONTROL OIL FREE FOUNDATION" on ihan super hyvä! Se on just rasvaselle iholle. Peittävä mut ei liian paksu ja pysyy mun rasvanaamassakin koko päivän. Mulla on myös paljon pikkufinnejä ja aknearpia, peittää nekin paitsi isoimpiin laitan vielä peitevoidetta. (Tuo meikkivoide kannattaa kyl ehdottomasti levittää sellasella kostealla "beayth blenderin"tapasella sienellä.) Puuterina toimii tarjoustalosta löydetty halppis "flormal" mikä on parempaa kun se stay matte, paljon riittosampaa ja ei näytä cake facelta. Kandee oikeesti kokeilla jos löytyy sopiva sävy. Mä ite etsin niiin kauan toimivaa meikkivoidetta.. Pohjustuksena käytän iha n perus l300 kosteusvoidetta mutta se on liian paksu ja etin jotain kevyempää parhaillaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt vihdoin ihan vahingossa löytänyt mulle täydellisen meikkivoiteen, kaikki macit sun muut kokeiltu mutta se lumenen uusi "MATT CONTROL OIL FREE FOUNDATION" on ihan super hyvä! Se on just rasvaselle iholle. Peittävä mut ei liian paksu ja pysyy mun rasvanaamassakin koko päivän. Mulla on myös paljon pikkufinnejä ja aknearpia, peittää nekin paitsi isoimpiin laitan vielä peitevoidetta. (Tuo meikkivoide kannattaa kyl ehdottomasti levittää sellasella kostealla "beayth blenderin"tapasella sienellä.) Puuterina toimii tarjoustalosta löydetty halppis "flormal" mikä on parempaa kun se stay matte, paljon riittosampaa ja ei näytä cake facelta. Kandee oikeesti kokeilla jos löytyy sopiva sävy. Mä ite etsin niiin kauan toimivaa meikkivoidetta.. Pohjustuksena käytän iha n perus l300 kosteusvoidetta mutta se on liian paksu ja etin jotain kevyempää parhaillaa.

Korjauksena siis "beauty bledrin" tapaista.* Mulla ei ole aito koska en todellakaan maksa 20€ meikkisienestä! Mutta feikit toimii ja se on oikeesti ainakin mulle ja tolle meikkivoiteelle paras tapa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat