MIEHET! Miten usein haluat naisen ottavan yhteyttä tapailuvaiheessa?

Vierailija

Mikä on sopiva määrä sinusta? Puheluita, viestejä. Onko aktiivisuus hyvä vai huono asia?  Vaikuttaako se naisen kiinnostavuuteen? 

Kommentit (9)

Vierailija

Itse arvostan aktiivisia ihmisiä oli kyseessä nainen tai mies. Olisi mielestäni vähän sanoisinko vanhanaikaista naiselta, jos hän ilmaisisi kiinnostustaan miestä kohtaan odottamalla, että mies ottaa aina tai ensimmäisenä yhteyttä.

Mutta, mutta on kovin vaikea sanoa, mikä on vaikkapa oikea määrä viestejä tai puheluita ihastuksen ensihuumassa. Itse arvostan, myös sitä että naisella (tai miehellä) on myös muuta elämää ja kaikkea ei "heti" tarvitse kertoa.

Muistan kerran, kun eräs nainen laittoi minulle yli kymmenen viestiä yhden päivän aikana, vaikka olimme tunteneet tai oikeammin tienneet toisemme -tavanneet vasta muutama päivä aiemmin. Säikähdin kai tätä "innokkuutta", niin paljon, että tuli olo, ettei meistä voisikaan tulla mitään, vaikka nainen aluksi (ensimmäisellä tapaamiskerralla) vaikutti sellaiselta, jonka olisin voinut haluta tavata, mahd. toistekin. Mutta toimiessaan, niin kuin edellä kerroin hänestä syntyi enempi, jotenkin kuva, että hän on epätoivoinen ja kaipaisi huomiota enemmän kuin muutaman kuukauden vanha pieni vauva. - Minusta nyt vain ei ole kenellekään koko maailmaksi, - ainakaan heti.    

Vierailija

Aktiivisuus on hyvä kiinnostavalta naiselta. Jos taas yhtään epäilisin, että olenkohan kiinnostunut, niin se voisi olla ahdistavaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat