Minkälainen mies pyörittää samaan aikaan monia naisia?
On entistä avovaimoa, jotka vielä haikailevat perään ja sitten tapailee samaan aikaan 2-3 naista.Pitää näihin jokaiseen yhteyttä. Eikö vähemmästäkin mene ihmismieli sekaisin? Itselläni kun parisuhde loppunut syystä tai toisesta, en pidä mitään yhteyksiä entisiin kumppaneihin. Voi kyllä tervehtiä, mutta ei ole muu kommunikointi tarpeen. Toki jos yhteisiä lapsia olisi, niin sitten pitää puheissa olla. Olen eronnut kesällä ja ex-avomies kyseli perääni pari kertaa. Ei ole enää mitään puhuttavaa hänelle.
Kommentit (257)
Mun kaveri on helposti kolmellekkin naiselle uskollinen yhtäaikaa..eikä hänellä ole minkäänlaisia tunnontuskia aiheesta. Hän kertoo naiselle heti, ettei etsi vakavaa suhdetta ja naiset ovat valmiina leikkiin. Mies on sulavakäytöksinen, rikas ja komea. Pitää naisesta huolta ja on valmiina auttamaan pulassa kuin pulassa.
Joskus minusta tuntuu, että naiset tahtovat tällaisen seikkailun..jopa naimisissa olevatkin lähtevät hänen matkaan. Haluavat kuunnella kuinka hän kertoo, kuinka kaunis ja haluttavan näköinen nainen on.. Oikein siirappi valuu niistä jutuista. Mutta naiset ovat valmiita siihen..
Itse en lähtisi tuon matkaan. Liian hyvää ollakseen totta. Mies on kyllä ihana, mutta jos korkki aukeaa niin sitten se viikon putki on pieni juttu.
Naisilla on vain kaipuu siihen romantiikkaa ja sille ei sanota ei..
Mulla on hyvä itsetunto ja olin mallina 5 vuotta nuoruudessani, mutta ajatuskin kahden naisen pyörittämisestä samaan aikaan on aina kummastuttanut. Yhdessäkin on aina ollut enemmän kun meinaa jaksaa, ei ole koskaan kiinnostanut edes liha aidan toisella puolella. Jos on alkanut muu kiinnostamaan niin rehellisesti olen lopettanut aikaisemman suhteen enain. Salailu ja muu kikkailu vaan ahdistaisi. Nyt olen kyllä ollut saman naisen kanssa jo 6v enkä aio enää vaihtaa. Mies 34v
Minun tuntemani mies antaa ymmärtää, että suhde on kehittymässä pidemmälle. "Minkähänlaista olisi asua yhdessä?" tai "Haluaisitko olla aina yhdessä?" Myös rakkaudentunnustukset kuuluu repertuaariin. Pettämisen (jota ei koskaan myönnä vaikka todisteet olisi silmien edessä) tajuaa siitä, kun miehestä ei kuulu joinakin iltoina mitään, tai katoaa jopa lomaviikoksi kokonaan.
Itse jätin tyypin, mutta ensin otin selvää toisesta naisesta (enempää kuin yhden en saanut selville, muitakin olisi ollut, mutta tuo minkä sain selville, oli pääasiallinen toinen nainen). Infosin myös naista. Hänelle pettäminen oli iso isku, mutta ei kuitenkaan pystynyt tuota ihanuutta jättämään. Ihmetellä täytyy ihmisten heikkoutta.
Tietysti miehiä ajaa aina seksi, mutta oli tuossa pettämisessä muutakin. Miehen kyvyttömyys olla yksin. Luultavasti heikko minuus, joka ei kanna läpi yksinäisten hetkien. Jonkinasteista narsismia, vaikkei ihan luonnehäiriöksi asti. Tarvitsee toisen seuraa pönkittämään omaa minuutta, peiliksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä itsetunto ja olin mallina 5 vuotta nuoruudessani, mutta ajatuskin kahden naisen pyörittämisestä samaan aikaan on aina kummastuttanut. Yhdessäkin on aina ollut enemmän kun meinaa jaksaa, ei ole koskaan kiinnostanut edes liha aidan toisella puolella. Jos on alkanut muu kiinnostamaan niin rehellisesti olen lopettanut aikaisemman suhteen enain. Salailu ja muu kikkailu vaan ahdistaisi. Nyt olen kyllä ollut saman naisen kanssa jo 6v enkä aio enää vaihtaa. Mies 34v
Sulla on terve itsetunto, ole onnellinen siitä. Kun asiat ovat kunnossa, kohtelee kauniisti myös kanssaihmisiä. Suhteita alkaa ja loppuu ja molemmat voi hoitaa kunnioittavasti.
Hyvä mies, koska kelpaa monelle naiselle. Huonot miehet on kokonaan ilman naista ja runkkaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Panomies.
Meneeks se paneen? Keskellä päivää? :O
Ei ole kiinnostusta eikä tarvetta pysyvälle parisuhteelle juuri nyt. Minä en kyllä lupaakaan mitään muuta kuin seksiä ja ripauksen pinnallista romantiikkaa, valehdella ei tarvitse tai edes antaa ymmärtää mitään muuta, yllättävän monelle naisellekin kelpaa kevyt huvittelu ajankuluksi sitä oikeaa etsiessä (tai sen rinnalle). Tällä hetkellä kaksi säännöllistä seksisuhdetta ja puolen tusinaa epäsäännöllisempää tapausta.
Naurattaa nuo heikko itsetunto-väitteet ja vähän ihmetyttääkin. Ehkä se on joku katkerien naisten defenssi? Katkeruuden sinänsä ymmärrän kyllä, jos on tullut kusetetuksi. Itse pistän suhteen poikki heti, jos näyttää siltä, jos näyttää naisen puolelta menevän liian totiseksi. En kaipaa ylimääräistä draamaa tai tunnontuskia elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostusta eikä tarvetta pysyvälle parisuhteelle juuri nyt. Minä en kyllä lupaakaan mitään muuta kuin seksiä ja ripauksen pinnallista romantiikkaa, valehdella ei tarvitse tai edes antaa ymmärtää mitään muuta, yllättävän monelle naisellekin kelpaa kevyt huvittelu ajankuluksi sitä oikeaa etsiessä (tai sen rinnalle). Tällä hetkellä kaksi säännöllistä seksisuhdetta ja puolen tusinaa epäsäännöllisempää tapausta.
Naurattaa nuo heikko itsetunto-väitteet ja vähän ihmetyttääkin. Ehkä se on joku katkerien naisten defenssi? Katkeruuden sinänsä ymmärrän kyllä, jos on tullut kusetetuksi. Itse pistän suhteen poikki heti, jos näyttää siltä, jos näyttää naisen puolelta menevän liian totiseksi. En kaipaa ylimääräistä draamaa tai tunnontuskia elämääni.
Minua muuten piiritti yksi tuollainen mies, siis joka oli parempaa odotellessa harrastellut seksiä useampien kanssa. Minä olin sitten muka se oikea, josta oli tosissaan kiinnostunut. Hän ihan tosissaan luuli, että sitten kun oikea tulee kohdalle, sitä aletaan tuosta noin vaan kunnon suhteeseen. Ja yllättyi kovasti, kun kerroin, ettei minulle kelpaa mies, joka on sitä oikeaa odotellessa pannut menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomies.
Meneeks se paneen? Keskellä päivää? :O
Voi veljet!
Jos naiset eivät tiedä toisistaan niin – epärehellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua muuten piiritti yksi tuollainen mies, siis joka oli parempaa odotellessa harrastellut seksiä useampien kanssa. Minä olin sitten muka se oikea, josta oli tosissaan kiinnostunut. Hän ihan tosissaan luuli, että sitten kun oikea tulee kohdalle, sitä aletaan tuosta noin vaan kunnon suhteeseen. Ja yllättyi kovasti, kun kerroin, ettei minulle kelpaa mies, joka on sitä oikeaa odotellessa pannut menemään.
En minä harrasta seksiä useampien kanssa parempaa odotellessa, minähän nimenomaan sanoin etten halua parisuhdetta. Jos haluaisin parisuhteen, niin potentiaalisia kumppaneita on tullut vastaan jo useampia ja minulla hyvin todennäköisesti olisi parisuhde. Harrastan seksiä useampien kanssa, koska pidän seksistä ja tämä on vaivattomin tapa saada sitä säännöllisesti.
Mitä tuohon luulemiseen tulee, niin sinä voit toki taputella itseäsi selkään kun pääsit näpäyttämään playeria, mutta en minä silti hetkeäkään epäile, ettenkö "kunnon suhdetta" löytäisi jos joskus sellaisen haluan. Tarjokkaita on riittänyt tähänkin asti, enkä näe mitään syytä miksi se tulisi ihan lähitulevaisuudessa muuttumaan.
Sellainen jolla riittää siihen taidot, itsehän en saa yhtäkään. Tänäänkin tuli pakit :(
Vierailija kirjoitti:
En minä harrasta seksiä useampien kanssa parempaa odotellessa, minähän nimenomaan sanoin etten halua parisuhdetta. Jos haluaisin parisuhteen, niin potentiaalisia kumppaneita on tullut vastaan jo useampia ja minulla hyvin todennäköisesti olisi parisuhde. Harrastan seksiä useampien kanssa, koska pidän seksistä ja tämä on vaivattomin tapa saada sitä säännöllisesti.
Mitä tuohon luulemiseen tulee, niin sinä voit toki taputella itseäsi selkään kun pääsit näpäyttämään playeria, mutta en minä silti hetkeäkään epäile, ettenkö "kunnon suhdetta" löytäisi jos joskus sellaisen haluan. Tarjokkaita on riittänyt tähänkin asti, enkä näe mitään syytä miksi se tulisi ihan lähitulevaisuudessa muuttumaan.
No sehän on hienoa, ettet tyydy johonkin, mitä satut saamaan jos et saa sitä mitä oikeasti haluaisit. Sellaisia ihmisiä on nimittäin paljon, ja tuo mies josta kerroin oli juuri tällainen.
En mitenkään erityisesti halunnut näpäyttää tuota miestä, mutta pakko oli kertoa että itselläni on aivan erilainen arvomaailma, enkä voisi kunnioittaa häntä kumppanina. Hän varmasti löytää sen oikean jostain naisesta, joka myös on harrastellut monenlaista sitä oikeaa etsiessään, paremman puutteessa. Jokainen saa elää niin kuin haluaa. Tuli vain mieleen ja siksi mainitsin, kun tapaus on aivan tuore, ja mies oli aidosti niin hämmästynyt siitä, että joku vielä 2015 ei ymmärrä multisuhteilua tilanteessa, jossa ketään oikeasti potentiaalista ei ole näköpiirissä.
Haluttu mies, sillä moni nainen haluaa häntä vaikkei edes saa kokonaan itselleen.
Jos mies todella saa kauhean määrän naisia pyöritettäväksi, hänen hyvin pitkälle täytyy olla joko hyväitsetuntoinen tai aito narsisti/sosiopaatti, joka valehtelee ihan mistä tahansa ja kykenee manipuloimaan naiset sormensa ympärille. Heikkoitsetuntoiset ei vaan saa naisia niin helposti. Tämä on ihan fakta. Ne sinut itsensä kanssa olevat miehet on ainoita jotka saa naisten sydämiä sulamaan ihan liukuhihnalta.
Vai pystyykö joku selittämään, miksi hyväitsetuntoinenkin mies ei voisi nauttia haaremielämästä? Ei se hyväkään itsetunto vie pois sitä, että uuden naisen paneminen antaa aikamoiset kiksit.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies todella saa kauhean määrän naisia pyöritettäväksi, hänen hyvin pitkälle täytyy olla joko hyväitsetuntoinen tai aito narsisti/sosiopaatti, joka valehtelee ihan mistä tahansa ja kykenee manipuloimaan naiset sormensa ympärille. Heikkoitsetuntoiset ei vaan saa naisia niin helposti. Tämä on ihan fakta. Ne sinut itsensä kanssa olevat miehet on ainoita jotka saa naisten sydämiä sulamaan ihan liukuhihnalta.
Vai pystyykö joku selittämään, miksi hyväitsetuntoinenkin mies ei voisi nauttia haaremielämästä? Ei se hyväkään itsetunto vie pois sitä, että uuden naisen paneminen antaa aikamoiset kiksit.
Jos mies on rehellinen, eli uskaltaa tunnustaa naisilleen mikä on, niin hänellä on hyvä itsetunto. Jos hän kusettaa vain seksiä saadakseen, niin kyllä se syö minäkuvaa ajan myötä, vaikka kuinka pörhistelisi, koska silloinhan hän tietää, ettei tule omana itsenään hyväksytyksi.
Toki säännöllinen ja monipuolinen seksi monen eri naisen kanssa pönkittää miehistä itsetuntoa, mutta pinnan alla on kuitenkin korroosiota. Ei valehtelu ja rakastuneiden naisten kusettaminen kerta kaikkiaan ole aidosti hyväitsetuntoisen ihmisen hommaa. Jos vielä nauttii valehtelusta ja kusettamisesta, niin silloin kyse on nimenomaan siitä, että itsetuntoa haetaan asettamalla itsensä muiden yläpuolelle. Olen ämmiä ovelampi. Narsisti on tyypillisesti ihminen, joka nostaa itseään muiden kustannuksella. Syvällä sisimmässä on arvottomuuden ja häpeän tunne, kelpaamattomuus omana itsenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on rehellinen, eli uskaltaa tunnustaa naisilleen mikä on, niin hänellä on hyvä itsetunto. Jos hän kusettaa vain seksiä saadakseen, niin kyllä se syö minäkuvaa ajan myötä, vaikka kuinka pörhistelisi, koska silloinhan hän tietää, ettei tule omana itsenään hyväksytyksi.
Toki säännöllinen ja monipuolinen seksi monen eri naisen kanssa pönkittää miehistä itsetuntoa, mutta pinnan alla on kuitenkin korroosiota. Ei valehtelu ja rakastuneiden naisten kusettaminen kerta kaikkiaan ole aidosti hyväitsetuntoisen ihmisen hommaa. Jos vielä nauttii valehtelusta ja kusettamisesta, niin silloin kyse on nimenomaan siitä, että itsetuntoa haetaan asettamalla itsensä muiden yläpuolelle. Olen ämmiä ovelampi. Narsisti on tyypillisesti ihminen, joka nostaa itseään muiden kustannuksella. Syvällä sisimmässä on arvottomuuden ja häpeän tunne, kelpaamattomuus omana itsenä.
Kyllä mä ainakin tunnen tällaisia miehiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa, mutta harrastavat paljon seksiä eri naisten kanssa. He eivät valehtele naisille tai pelaa pelejä. Joskus kun joku heittää jonkun "ovelan" jutun millä voisi yrittää saada naisia, niin nämä kommentoivat vaan että "Ei mulla oo tarvetta tollasille". Tyypillistä näille toki usein on (vaikkei aina) etteivät edes hae pillua, vaan panevat naisia silloin kun sattuu tilaisuus kohdalle. Koska miksei? Kyllä se hyvältä tuntuu. Tämä toiminta saattaa muuttua siinä kohtaa, kun tarve olla parisuhteessa kasvaa riittävän suureksi. Usein he lopettavatkin irtosuhteet sitten kuin seinään ja alkavat olla yhden naisen kanssa (ja löytävät uuden muutamassa viikossa edellisen suhteen päätyttyä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että jos irtoseksin harrastaminen olisi kiinni vain miehen itsetunnosta, niin miksi näitä miehiä on niin järjettömän vähän, jotka eivät irtopillua halua? Ja niistäkin jotka eivät halua on suurin osa harrastanut jossain vaiheessa paljonkin irtosuhteita ja sitten kyllästynyt. Tai ehkä on joku prosentin sadasosa miehiä, joilla on niin totaalisen rautainen itsetunto, etteivät yhtään tarvitse naisia sen pönkittämiseen. Mutta onko sitten siitä järkeä edes puhua, jos on kyse jostain ihan marginaali-ilmiöstä?
Jos normaali hyvä itsetunto ei ole riittävä siihen, että mies kadottaisi kiinnostuksensa irtoseksiä kohtaan, niin eikö siitä voida vetää johtopäätöksiä että se vietti on kuitenkin biologinen eikä egolähtöinen? Ei ole mun mielestä realistista väittää, että ylivoimaisella enemmistöllä miehistä on niin surkea itsetunto, että ovat sen takia riippuvaisia pillusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin tunnen tällaisia miehiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa, mutta harrastavat paljon seksiä eri naisten kanssa. He eivät valehtele naisille tai pelaa pelejä. Joskus kun joku heittää jonkun "ovelan" jutun millä voisi yrittää saada naisia, niin nämä kommentoivat vaan että "Ei mulla oo tarvetta tollasille". Tyypillistä näille toki usein on (vaikkei aina) etteivät edes hae pillua, vaan panevat naisia silloin kun sattuu tilaisuus kohdalle. Koska miksei? Kyllä se hyvältä tuntuu. Tämä toiminta saattaa muuttua siinä kohtaa, kun tarve olla parisuhteessa kasvaa riittävän suureksi. Usein he lopettavatkin irtosuhteet sitten kuin seinään ja alkavat olla yhden naisen kanssa (ja löytävät uuden muutamassa viikossa edellisen suhteen päätyttyä).
No tuo on eri asia kuin pettäminen ja harhaanjohtaminen. Paneminen kun sattuu tilaisuus kohdalle kuulostaa enemmän tavismiehen tyyliltä, ei miltään suurelta rakastajalta tai viettelijältä. Mies, joka pystyy iskemään ja sitouttamaan halutessaan naisen kuin naisen, ei yleensä odota eikä tarvitse jotain satunnaista avautuvaa tilaisuutta, vaan suunnittelee naiskarusellinsa niin, että maksimoi seksinsaantinsa, naisten määrän ja tason, ja samalla minimoi kiinnijäämisriskin. Kaksois(kolmois-)elämä vaatii kyllä kaksinaamaisuutta.
Panomies.