Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohtalotoveria, jolla hiukset tippuneet päästä

Vierailija
09.02.2006 |

jo pitkään ja se oikeasti näkyy?! Ahdistavaa ja masentavaa... Loppuukohan tämä koskaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei ole tukka ollut näin ohut, sänkeä löytyy joka sojottaa pystyssä. Hiukset on uusiutuva luonnon vara, älä murehdi!

Vierailija
2/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti yhtä 1,5 viikon tasaista vaihetta lukuunottamatta. Hiuksia lähtee välillä tukuittain. Pahinta on nähdä se irtohiusten määrä suihkun jälkeen tai aamulla tyynyllä.

Olin tutkimuksissa ihotautien polilla - syytä ei löydetty.

Pälvikaljusta ei ole kyse kun selkeitä kaljuja kohtia ei - ainakaan vielä - ole. Mutta tukka on jo tosi harva ja ponnari ohuttakin ohuempi. Mun onneni on ollut se, että tukkaa oli alunperin paljon eli pitkään meni ettei huomannut mitään muutosta. Nyt kyllä huomaa.

Voimia kohtalotovereille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei liity raskauteen tai synnytyksen jälkeiseen hormoniheilahteluun...

Vierailija
4/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja siskotkin ovat pikku hiljaa menettäneet tukkaansa. Parannuskeinoa perinnölliseen hiustenlähtöön ei ole (huuhaa-lääkkeitä sitäkin enemmän).

Vierailija
5/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt en muista sen nimeä (Pri...?). Mainitsin lääkärille käyttäneeni sitä hieman yli kuukauden ja hän sanoi että pistän rahani tyystin hukkaan. Oli niin tai ei niin lopetin tablettien syömisen. Olivat todella kalliita, mutta vannoa en tietysti voi olisiko niistä ollut apua. Itse uskoin tämän lääkärini sanaa.

- 4 -

Vierailija
6/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi harvoin ihmisellä on niin kova vitamiinipuutos, että se näkyisi hiuksissa. Tai jos onkin, niin kyllä siinä vaiheessa olisi muitakin oireita kuin hiustanlähtö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän