Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini on rasisti :(

Vierailija
03.11.2015 |

Naapurini on avoimen rasistinen. Minulla on afrikkalaistaustaisia ystäviä, jotka käyvät toisinaan luonani ja naapurini solvaa minua, koska kaveeraan tummaihoisten ihmisten kanssa. Olen yrittänyt hänelle selittää, että kaverini ovat tulleet opiskelemaan tai töihin eivätkä ole päivääkään nostaneet sosiaalitukia vaan elättäneet itsensä töillä ja säästöillä eivätkä taatusti tee rikoksia. Naapurini uhkailee väkivallalla, jos näkee kavereitani talomme lähistöllä. Mitä voin tehdä? Olisiko ystävieni turvallisuuden kannalta parasta, että he eivät enää tulisi luokseni vierailulle? Tuntuisipa todella ikävältä, ja vain yhden idiootin tähden.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin kyllä jossain omassa kuplassa, koska en ollut ikinä ennen tavannut "ihka oikeaa rasistia". Ajattelen kyllä edelleen, että puheet suomalaisesta rasismista ovat liioiteltuja, vaikka tämä yksi herra nyt onkin vähän järkyttänyt uhoamisellaan.

Maahanmuuttokriitikoita tunnen kyllä ja jossain määrin lukeudun heihin itsekin, tosin vähän epäsuorasti koska olen sitä mieltä, että Isis pitäisi länsi- ja arabimaiden yhteisellä liittoumalla kukistaa ja sillä toivottavasti saataisiin ainakin tämänhetkinen pakoilaisvirta loppumaan ja ihmiset pääsisivät taas rakentamaan omaa maataan.

Edellinen kirjoittaja totesi hyvin, että kaiketi suomalaisia tekijöitä ei näihin töihin löytynyt, kun kerran nämä ystäväni ovat paikat saaneet. Kuinka moni muuten tuntee työttömän sairaanhoitajan? Itse en ole tavannut yhtäkään, mutta elänköhän tämänkin asian suhteen kuplassa... Ap

Vierailija
22/27 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on todella vähän rasismia. Ennakkoluulot ja varautuneisuus ei ole rasismia, eikä halu pitää kiinni elinympäristönsä turvallisuudesta ole rasismia.

Natsisaksassa harjoitettiin rasismia laajassa mitassa ja Jenkeissä oli vielä 60-luvulla rotuerottelu täysin jokapäiväinen käytäntö. Sekin oli rasismia. Apartheidkin oli rasismia.

Jos Kyröskoskelainen Reino ei halua sataa irakilaista nuortamiestä naapurikseen, se ei ole rasismia, vaan aivan tervettä ennakkoluuloisuutta.
Sitä ei voi käsittää mitenkään, että Reinon kaltaisia ihmisiä tuomitaan rasistiksi, vaikka jokainen näkee mitä esim. Ruotsissa tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole mitään neekereitä vastaan.

Vierailija
24/27 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropamitä töiotä ne on tullu tekemään?

Oikolukemaan suomalaista mainosmateriaalia. Sinä et läpäissyt testiä.

Yksi opiskelee ympäristöteknologiaa AMK:ssa kv-linjalla ja tekee siivoojan töitä osa-aikaisena, yksi on sairaanhoitajana ja yksi siivoaa täysipäiväisesti. Miksi kysyit?

Siivoamiseen ei voi saada työviisumia Afrikasta. Jos ovat EU-kansalaisia ovat saaneet työn positiivisen syrjinnä kautta paikkaan joka olisi voitu täyttää suomalaisella. Nettohyöty heidän työstään on negatiivinen

Vierailija
25/27 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on todella vähän rasismia. Ennakkoluulot ja varautuneisuus ei ole rasismia, eikä halu pitää kiinni elinympäristönsä turvallisuudesta ole rasismia.

Natsisaksassa harjoitettiin rasismia laajassa mitassa ja Jenkeissä oli vielä 60-luvulla rotuerottelu täysin jokapäiväinen käytäntö. Sekin oli rasismia. Apartheidkin oli rasismia.

Jos Kyröskoskelainen Reino ei halua sataa irakilaista nuortamiestä naapurikseen, se ei ole rasismia, vaan aivan tervettä ennakkoluuloisuutta.

Sitä ei voi käsittää mitenkään, että Reinon kaltaisia ihmisiä tuomitaan rasistiksi, vaikka jokainen näkee mitä esim. Ruotsissa tapahtuu.

Mikä ihmeen ennakkoLUULO. Jos virallisista tilastoista voi lukea faktat maahanmuuton haitallisuudesta niin ei ne ole mitään luuloja vaan TIETOA

Vierailija
26/27 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi opiskelee ympäristöteknologiaa AMK:ssa kv-linjalla ja tekee siivoojan töitä osa-aikaisena, yksi on sairaanhoitajana ja yksi siivoaa täysipäiväisesti. Miksi kysyit?

Noita töitä ei olisi kukaan Suomalainen siis kyennyt, osannut, voinut tai halunnut tehdä?

Niin no,  eihän Suomessa olekkaan kuin vasta noin 500.000 työtöntä.

Ei mulla muuta.

Suomesta on kautta aikojen lähtenyt ihmisiä ulkomaille duuniin ja opiskelemaan. Mitä mieltä olet heistä? Ja ennen kaikkea oikeuttaako nuo työttömät noin väkivaltaisen rasismin? Tiesitkö että Suomessa voi äänestää vaaleissa ja vaikuttaa asioihin? Viime vaaleissa Suomen kansa päätti että EU.n ulkopuoliselta työvoimalta poistetaan tarveharkinta. Itse äänestin tarveharkinnan puolesta, mutta monet äänestivät perussuomalaisia ja vihervasemmiston kanta hävisi. Sellaista se vain on demokratiassa. 

Ei se ole sopivaa että afrikkalainen muuttaa europaan

Vierailija
27/27 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita töitä ei olisi kukaan Suomalainen siis kyennyt, osannut, voinut tai halunnut tehdä?

Niin no,  eihän Suomessa olekkaan kuin vasta noin 500.000 työtöntä.

Ei mulla muuta.

Suomesta on kautta aikojen lähtenyt ihmisiä ulkomaille duuniin ja opiskelemaan. Mitä mieltä olet heistä? Ja ennen kaikkea oikeuttaako nuo työttömät noin väkivaltaisen rasismin? Tiesitkö että Suomessa voi äänestää vaaleissa ja vaikuttaa asioihin? Viime vaaleissa Suomen kansa päätti että EU.n ulkopuoliselta työvoimalta poistetaan tarveharkinta. Itse äänestin tarveharkinnan puolesta, mutta monet äänestivät perussuomalaisia ja vihervasemmiston kanta hävisi. Sellaista se vain on demokratiassa. 

Ei se ole sopivaa että afrikkalainen muuttaa europaan

Peukut ylös