Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini on toivottoman vanhanaikainen seksi- parisuhdeasioissa

Vierailija
04.11.2023 |

Olemme parikymppisiä, jos sillä nyt on jotain merkitystä. Kaverini ei hyväksy esim. polyamoriaa, mitään kinkyä eikä seksityötä. 

Miten saisin tulemaan tähän päivään? En tiedä voinko jatkaa kaveruutta konservatiivin kanssa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai useimmat ihmiset noita hyväksy.

Vierailija
2/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen, ja ikä alkaa kakkosella. Jos tämä on jollekin ongelma niin ei siinä, ole hyvä ja poistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverisi pitäisi ajatella samoin kuin sinä? Jos sinä vaadit, että saat elää omannäköistä elämää niin anna toisellekin lupa elää hänen näköistä elämää.

Vierailija
4/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, ettei hyväksy? Kieltäisi ne kaikilta, vai ei haluaisi omalle kohdalle? Itsellä tuo jälkimmäinen, muiden tekemisiin en puutu. Mielestäni olen aika liberaali.

Vierailija
5/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et pysty tuon takia olemaan kaveri, niin sitten lopetat kaveruuden ja etsiä uusia kavereita. Teet asiasta nyt omituisen omimutkaisen. Toisaalta en edes ymmärrä, miksi tuo on sinusta ongelma - itse en edes tiedä kavereideni kantoja mainitsemiisi asioihin muutamaa polya lukuunottamatta, eikä minua kavereiden asenteet näitä kohtaan kiinnostakaan.

Vierailija
6/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tuollaisista kavereiden kanssa juteltu. 

Eihän kyseessä ole vanhanaikaisuus. Ennenhän tuollainen on ollut paljon yleisempää. Se oli vain hyss hyss. 

Vierailija
7/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seksuaalisesti estynyt, eli kaikki intiimiin kanssakäyntiin viittaava ällöttää. En silti ole edes ajatellut että tämä voisi olla syynä siihen että joku ei halua olla kanssani kaveri. Onkohan aloittajalla mennyt kaveruus ja parisuhde sekaisin?

Vierailija
8/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on olemassa mielipiteen vapaus. 

Vierailija
9/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai useimmat ihmiset noita hyväksy.

Miksei hyväksyisi? Miten toisten tekemiset olisi ylipäätään jokin muiden hyväksyttävissä oleva asia, kunhan ei nyt lakeja rikota.

Vierailija
10/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloita polysta. Mutta älä tyrkytä sitä kaverillesi että hänen pitäis. Saa hän ajatella omalla tavallaan.