Kohtutukehduksen oireet??

Vierailija

Lopetin cerazetin syönnin 19.10. Viime viikolla nipisteli mahaa ja su asti on vähä sattunut mahaan jos hyppää tai lapsi istuu mahan päällä. Pääsärkyä on myös ollut ,mut räkätautikin vaivaa. Mulla oli melkeen kk pituiset menkat. Millainen on kohtutulehduksen oireet vai olisko oireet raskaus?? Testi oli negatiivinen. Mutta ei se vielä varmaan näkyiskään

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla loppu viikko sit vuodot välillä tuli verta ja välillä vaan ruskeaa vuotoa. Haisi vähä mut ei mitenkään kirpeen voimakkaalle. Kohtu ei oo koko aja kipeä vaan välillä jos menee tiettyyn asentoon tai lapsi menee päälle. Välillä tuntuu jotain outoo tunnetta alamahassa. Ärsyttävä ku ei tiedä meniskö lääkäriin. Turhaankaan ei halua kuuria syödä. Voisko raskaus oireilla näin pian ?? Epäilen ettei

Vierailija

Mulla oli heti keskenmenon jälkeen kohtutulehdus, ja oireet ei olleet kovin ihmeelliset. Vatsa oli kipeä ja tihuutti ruskeaa vuotoa, juurikin kuvailemaasi outoa tunnetta alamahassa ja kipuja. Kuumetta ei ollut.  Mene nyt jo lääkäriin, siellähän se selviää. Jos et mene, sulta voi mennä lapsensaantilykky tyystin, niin että älä täällä kysele, vaan lekurille jo!

Prototyyppi
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Kohtutulehduksessa tulee alapäästä ruskeaa tai veristä, haisevaa vuotoa. Kohdunseutu on kipeä. Kuume on aika yleinen merkki.

Ei mulla tullut haisevaa vuotoa gynekologinkaan mielestä ja vuotokin oli vetistä ja verensekaista. Kuume kyllä oli korkea ja alavatsa tosi kipeä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat