Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vessassanne roskista? Jos ei, mihin laitat siteet, tamponit yms?

Vierailija
03.11.2015 |

Meillä ei ole. On niin pieni koppero. Siteet ym pitää viedä keittiön roskikseen. :-/

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole roskista, vien kaikki roskan keittiön roskikseen.

Vierailija
42/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole roskista vessassa. En tarvitse pillurättejä, sillä olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin aika ihmeellistä, kun mun mielestä on ihan ns. perustietoa se, että tamponia ei saa vetää alas vessasta... ja kyllä, ihan vaan kääräisen sen paperiin ja laitan roskiin, jos vessassa on roskis niin sinne, ellei ole niin keittiön roskikseen. Mikä tossa on niin hankalaa?

En mä ainakaan tienny, ettei tamponia saa vetää vessasta alas ennen sitä kesällä ollutta ketjua. Sen jälkeen olen yrittänyt muistaa olla vetämättä niitä vessanpöntöstä alas, mutta aika usein vanhasta tottumuksesta olen edelleen ne huuhtonut, vaikka miten asia on vielä vessaan mennessä mielessä. Vaatii vielä harjoittelua siis...

Vierailija
44/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin.

Vierailija
45/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa vessassa on roskis vaipanvaihtopöydan vieressä, toisessa on roskis hammaslankoja varten (ja se tyhjennetään ehkä kahdesti vuodessa :D). Siteitä tai tamponeja en käytä

Vierailija
46/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa vessan roskista täyteen edes vuodessa ja sä tyhjennät pari kertaa viikossa :)

Mahtaa olla aika haisut. 

mikähän siellä haisisi...vessassa tulee roskaa paperihylsystä ja hammastahnatuubista. Uuden käsisaippuan haen siivouskomerosta keittiön roskiksen vierestä ja korvani putsaan vanupuikolla kävellessäni vessasta keittiön roskikselle, hammaslankaa käytän katsoessa töllöä joten en sitäkään vie takaisin vessaan vaan lähimpään roskikseen....

Vierailija
47/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on roskis vessassa.

Vierailija
48/49 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuukautiset alkoivat jo 10-vuotiaana ja kyllä oli kiusallista jos joutui käytettyjä siteitä kuljettaa pitkin kavereiden kämppää.

Vierailija
49/49 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kuukautiset alkoivat jo 10-vuotiaana ja kyllä oli kiusallista jos joutui käytettyjä siteitä kuljettaa pitkin kavereiden kämppää.

Yritä hiljalleen päästä yli traumastasi. Jaxuhalei!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan