Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin että pariskunnat eivät kutsu sinkkuja illanviettoihinsa

Vierailija

Jos on niin miksi?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä siinä eron jälkeen näin kävi. Eli alkuperäiset minun puoleltani tutut kyllä kutsuivat, mutta ns. yhteiset tutut eivät enää kutsuneet puhumattkaan miehen puolen tutut. 

Ehkä tarkoitat kuitenkin alun perin sinkkuja?

Siitä en oikein osaa sanoa, aloin seurustella niin nuorena. Sitä ennen oli vähän joka toinen sinkku ja minut kutsuttiin siinä missä muutkin. 

Eron ollessa käsillä ei aina muista tällaisia yksityiskohtia. Sosiaalinen elämä tulee todennäköisesti kapenemaan. 

Vierailija

Erilainen elämäntilanne? Sinkku kärttää kuitenkin että pitää päästä baariin, parisuhteissa olevien ei enää tarvitse vaan viini ja juustot takkatulen ääressä hyvien frendien kanssa riittää kun oma kulta löytyy jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erilainen elämäntilanne? Sinkku kärttää kuitenkin että pitää päästä baariin, parisuhteissa olevien ei enää tarvitse vaan viini ja juustot takkatulen ääressä hyvien frendien kanssa riittää kun oma kulta löytyy jo.

Niin ja sitten kun jonkun oma kulta vaihtaa kumppania niin se entinen takkatulen ääressä istuja kökkii yksin kotona ja katselee haikeana jääkaapissa makaavaa Oltermanni- pakkausta.

Vierailija

Mulla on tosiaan käynyt niin että eron jälkeen tutut pariskunnat on lopettaneet kutsumasta minua enää mihinkään. Jotkut niistä pitää puhelimitse silloin tällöin yhteyttä kyllä, mutta todellakaan ei kutsuta illanviettoihin. Ne on vain perheille ja pariskunnille ilmeisesti. 

Vierailija

Kyllä me poikaystävän kanssa vietetään iltaa sinkkujen kanssa. Sellaset parisuhdeillat kuulostaa tylsiltä.

Vierailija

En ole huomannut tällaista muilla kuin yhdellä hyvällä ystävälläni. Hän on vähän vanhanaikainen näissä ja todellinen pariskuntaihminen. Kun olen sinkku, näemme kyllä kahdestaan usein ja toisinaan myös bileissä, joihin tulee paljon porukkaa. Mutta mihinkään peli-iltoihin, leffailtoihin ym. missä on pääasiassa vain pariskuntia en ole missään nimessä tervetullut. Asia muuttuu sillä sekunnilla, kun tapaan jonkun uuden miehen - johan alkaa kutsua pukkaamaan :D

Vierailija

Pariskunnat haluaa puhua vain viinistä ja juustosta ja syödä raclette-dipattuja munakoisoja kun istuvat jäykkänä petrifunin paidoissa ja pitävät kohteliaasti naurettuja illalliskutsuja keskenään. Sitähän se on. Teennäisyyttä ja menestymisen ja onnen roolipelaamista ja esittämistä. Siihen kuvioon ei epätäydelliset kelpaa, ja sinkkuhan on by default epätäydellinen kun ei ole onnistunut edes puolisoa hankkimaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnat haluaa puhua vain viinistä ja juustosta ja syödä raclette-dipattuja munakoisoja kun istuvat jäykkänä petrifunin paidoissa ja pitävät kohteliaasti naurettuja illalliskutsuja keskenään. Sitähän se on. Teennäisyyttä ja menestymisen ja onnen roolipelaamista ja esittämistä. Siihen kuvioon ei epätäydelliset kelpaa, ja sinkkuhan on by default epätäydellinen kun ei ole onnistunut edes puolisoa hankkimaan.

Ollaan ilmeisesti miehen kanssa sinkkuja, kun meidän illanvietoissa suurin osa on sinkkuja ja illanvietoissa pelataan pleikkaria, juodaan kaljaa ja kuunnellaan musiikkia. :D

Vierailija

Kyllä mä kutsun. Esim. Mun paras kaveri on hiton hyvännäköinen nainen. Upea kroppa, blondi, osaa todellakin tanssia jne. Ei tulis mieleenkään olla kutsumatta häntä. 

Vierailija

Itse en sinkkuna saanut kutsua hyvän kaverin häihin. Kertoi kasvotusten syyksi, ettei heidän häihin mahdu kun pariskuntia. Oli minusta hieman erikoista. Itse parisuhteessa ollessa on illanviettoon mahtunut kyllä niin pariskunnat kuin sinkutkin. 

Vierailija

Eivät kutsu. Kun olin sinkkuna 10 vuotta, niin yhden kutsun sain. Ja sielläkin kaikki kutsutut oli sinkkuja, vain kutsujat oli pariskunta. Se oli karua aikaa.

Ja kesällä juttelin erään sinkkumiehen kanssa, ja samasta ilmiöstä hänkin kärsii nyt. Ja oli tosi pahalla mielellä, kun silloin oli juuri ollut tilanne, että hän oli tajunnut, että muut oli kokoontuneet, mutta hänet jätetty kutsumatta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat