Äidille syyte - jätti pikkulapsen yksin vilkkaaseen risteykseen

Vierailija

Mitä tällaisen ihmisen päässä liikkuu? Halusiko päästä lapsesta eroon? Ihme ettei pienokainen tullut yliajetuksi. Mielestäni huostaanoton paikka.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110320605413_uu.shtml

Espoolaisäiti sai syytteen heitteillepanosta jätettyään kaksivuotiaan lapsensa yksin katujen risteykseen, kertoo Länsiväylä-lehti.

Lehden mukaan äiti jätti pikkupojan yksin vilkasliikenteiseen risteykseen ja poistui itse muutaman sadan metrin päässä sijaitsevaan kotiinsa. Lapsi ehti olla risteyksessä yksin noin kymmenisen minuuttia, kunnes äiti palasi takaisin.

Poika oli tapahtumahetkellä viime vuoden huhtikuussa kaksi vuotta ja viisi kuukautta vanha. Länsiväylän mukaan tapahtumalla on ainakin yksi silminnäkijä. Äiti on myöntänyt teon.

Syyttäjä vaatii äidille tuntuvaa sakkorangaistusta, koska hän aiheutti syyttäjän mukaan vaaraa lapsen hengelle ja terveydelle sekä jätti tämän avuttomaan tilaan.

Lehden mukaan äidille luettiin syytteet Espoon käräjäoikeudessa viime viikolla.

Kommentit (4)

Vierailija

Itseäkin hirvittää, kun naapurimme jättää alle 2-vuotiaan todella vilkasliikenteiselle etupihalle ja häipyy itse sisälle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itseäkin hirvittää, kun naapurimme jättää alle 2-vuotiaan todella vilkasliikenteiselle etupihalle ja häipyy itse sisälle. 

Tee lastensuojeluilmoitus

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat