Aiempi koulumenestys, nykyisyys, ulkonäkö jne

Vierailija

Täällä useita ketjuja aiheesta. Huomannut kuinka alapeukutetaan jos kaunis/komea priimus on menestynyt aikuisenakin. Ovatko suomalaiset näin kateellisia??
Se on TUTKITTU fakta, että hyvin peruskoulun suorittaneet pärjäävät upeasti jatko-opinnoissaan ja työelämässään ja muutenkin elämässään.
Vangeilla on huonosti käyty peruskoulu tai se on jopa käymättä.
Ulkonäön vaikutuksista en ota kantaa.

Terv. 7 oppilas ja nykyisin matalapalkkaduunari. Silti arvostan fiksuja ihmisiä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tää paikka ei taida olla muutenkaan mikään elämäänsä tyytyväisten tasapainoisten ihmisten foorumi (ainakaan itse en ole mitään noista..), ei tämä toivon mukaan edusta normaalien ihmisten ajatusmaailmaa. Onhan heitäkin täällä mutta enemmistö on jotain muuta. Mutta joo, itse pärjäsin hyvin peruskoulussa ja lukiossa ja niin edelleen ja nyt olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Voi se näinkin mennä.

Vierailija

Joo huvittaa tämä. Adhd-häirikkö-Pertsa joka veteli vitosia mutta jostain ihmeen syystä tienaa nyt miljoonia saa miljoona yläpeukkua kun taas luokan priimus joka oli vielä nättikin ja on nykyisin lääkäri niin alapeukkoja satelee...se kateus se kateus.

Kun tosiasia on että huono koulumenestys korreloi rikollisuuden ja masentineisuuden ja syrjäytyneisyyden kanssa.
Ja hyvä koulumenestys ennustaa hyvää elämää jatkossakin.

Ulkonäön vaikutuksista en minäkään osaa sanoa

Vierailija

Kimi Räikkönen on poikkeus. On muitakin. Ei mikään ole 100% . Mutta pääpiirteissään hyvä koulumenestys ennakoi hyvää elämää ja huono koulumenestys huonoa elämää. Siksi syrjäytyneisyyteen pitää puuttua. Kaikista vitosen koululintsareista kun ei ole mahdollista tulla Räikköstä

Vierailija

Yleisesti ottaen hyvännäköiset ihmiset pääsevät helpommalla ihmissuhteissaan. Toisaalta miten tahansa "ruma" yksilö voi olla kaunis, kun on vaan tarpeeksi huoliteltu. Ja sosiaalinen. Ja nämä piirteet monesti tulevat tasapainoisesta kasvuympäristöstä.

Ja miten tahansa "kaunis" yksilö voi olla vähemmän kaunis, jos tukka on kampaamatta ja persoona muistuttaa öykkäriä.

Toisaalta myös moni koulun kaunein ja suosituin on jo nuorena alkoholisoitunut. Kyllä se vaatii tosiaan myös sen hyvän kasvuympäristön.

Vierailija

No alapeukut voivat johtua ihan siitä että jos tämä priimus paukuttelee henkseleitään, ei mua ainakaan kenenkään menestys rassaa, mutta leuhkiminen kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

8, mitä sössötät? Kaikki tuntemani juopot olivat jo nuorena rumia. Ja juoppoja. Jonkun ruman keksintöä taas...tsiisus...

Asutko Porvoossa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat