Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa keltaista vessapaperiA?

Vierailija
02.11.2015 |

Miksi? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä WC:n sisustus on suunniteltu keltaisen paperin mukaan, pitäisi uusia lattian ja seinien kaakelit, pytty, lavuaari ja kaikki jos meinaisi vaihtaa toisenväriseen paperiin...

Vierailija
22/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinÄ ostan keltaista vessapaperiA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jolla on teräspylly ja värisokeat silmät? Mulla menee takapuoli verelle päivässä jos sillä hiekkapaperilla itseään pyyhkii, vaikka kuinka yrittäisi olla hellä. Lisäksi se valmiiksi kusenvärinen paperi on niin rumaa, että ikävä kyllä jo pelkkä estettisyyskin menisi mahdollisen ekologisuuden edelle...

No haloo ei todellakaan ole karkeeta. Samaa paperia on rulla keittiössä. Ei se paperi tiedä mihin sitä käytetään. Keltainen on ihan hyvää peruspaperia. Kaikesta sitä ihmiset keksiikin kinastella.

Kyllä se vaan on huomattavasti karkeampaa kuin vaikka Embo jota meillä käytetään. En minä talouspaperillakaan pyllyä pyyhkisi, jos siihen tuolla keittiöviittauksella vihjasit? Et varmaan ole ikinä edes kokeillut pehmeää paperia jos et huomaa niissä eroja.

Vierailija
24/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, koska Serlan on lähes edullisinta ja Suomessa tehtyä. Joskus olen meinannut ostaa Rainbown valkoista vastaavaa, mutta se näytti olevan Virolaista. Ja koska en koe niin suurta eroa pyyhinkö jollain luxus lambilla vai serlalla niin säästän tässä kohtaa ja tuhlaan johonkin muuhun.

Vierailija
25/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku jolla on teräspylly ja värisokeat silmät? Mulla menee takapuoli verelle päivässä jos sillä hiekkapaperilla itseään pyyhkii, vaikka kuinka yrittäisi olla hellä. Lisäksi se valmiiksi kusenvärinen paperi on niin rumaa, että ikävä kyllä jo pelkkä estettisyyskin menisi mahdollisen ekologisuuden edelle...

No haloo ei todellakaan ole karkeeta. Samaa paperia on rulla keittiössä. Ei se paperi tiedä mihin sitä käytetään. Keltainen on ihan hyvää peruspaperia. Kaikesta sitä ihmiset keksiikin kinastella.

Kyllä se vaan on huomattavasti karkeampaa kuin vaikka Embo jota meillä käytetään. En minä talouspaperillakaan pyllyä pyyhkisi, jos siihen tuolla keittiöviittauksella vihjasit? Et varmaan ole ikinä edes kokeillut pehmeää paperia jos et huomaa niissä eroja.

Joskus harvoin olen ostanut muitakin merkkejä. No on embo vielä pehmeämpää mutta ei se tee keltaisesta karkeeta. Nenänkin niistä sillä keltaisella. En minä jaksa pähkäillä kaupassa niitä kymmeniä paperilaatuja. Osan sitä minkä olen hyväksi havainnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi