Keskusteletko kotona puolison kanssa työasioista?

Puheenaiheet

Kyllä, mistä..?

Ei, miksi...?

Kommentit (13)

Vierailija

Kyllä, lähes päivittäin. Kysellään kuulumiset ja työ on kuiteskin iso osa päivästä. Varsinkin jos on jotain muutoksia tai jotain yllättävää tapahtuu. Meillä on töissä ollut tuulista ja kaikenlaisia muutoksia, aivan läkähdyksiin asti. Miehelläni jotain, onneksi sillä rintamalla rauhaisampaa. Tietty myös hassuista sattumisista tai mielenkiintoisista jutuista. Toki meillä molemmilla on asioita, joista ei saada jutella edes puolisolle.

Vierailija

Kyllä, kaikesta. Molemmat teknisellä alalla, puhutaan yleisiä kuulumisia ja joskus projektien ongelmista tai pohditaan jopa jotain teknistä yksityiskohtaa. V-mäisen yhteisen asiakkaan viimeisimpiä kommentteja tms.

Tiedämme molempien firmojen asiakkaat, mutta asiakkaan kilpailullisia asioita ei puida yhdessä. Olen myös maininnut (miehelleni ja pomolleni) kun meidän firma on tehnyt miehen firman asiakkaalle tarjouksen.

Vierailija

Keskustelen ja en. Osin yhteinentyö jota tehdäänkin enimmäkseen kotona. Toisaalta omiin työtehtäviin liittyy myös vaitiolovelvollisuus joten en tietenkään puhu niistä miehelle jolle ne asiat ei kuulu.

Vierailija

En. Mies ei ole samalla alalla tai samassa firmassa, joten työasiat ei kuulu hälle vähääkään. Sitäpaitsi meillä on parempaakin tekemistä kuin jauhaa duunista

Vierailija

Päivittäin.

Olimme samalla alalla (samassa firmassa) töissä kun tapasimme yli 20v sitten. Minä vaihdoin myöhemmin alaa mutta mies vain yritystä joten asioista ja asiakkaista tulee juteltua todella paljon. Tavallaan kun minäkin tunnen osan heistä jo kaukaa menneisyydestä. Ja tiedän miten tärkeää miehelleni on purkaa stressiä puhumalla joten kuuntelen mielelläni. Itse en välttämättä rasita häntä omilla työongelmillani mutta jutellaan yleisesti ja pähkäillään jotain tapahtumaa. Kaikki jää meidän väliseksi.

Kun mieheni on Suomessa olemme molemmat kotitoimistolla, lounaallakin istutaan usein rupattelemassa työasioista.

Vierailija

Emme juttele oikeastaan ollenkaan, tosin emme juttele mistään muustakaan. Juttelen työasiat työkavereiden kanssa ja harvoin tuon niitä kotiin vaan kotimatkalla siirryn kotiasioihin.

Vierailija

Kyllä, ollaan samassa paikassa töissä. Jutellaan, mitä on tapahtunut, mitä on tehty jne. Helppoa, kun toinen tietää mistä toinen puhuu.

Vierailija

Titty, paitsi niistä asioista jotka on salassa pidettäviä asioita. Mutta me keskustelemme kaikesta yleisesti ottaen. Mieheni on minun paras kaverini.

Vierailija

Kyllä, lähes päivittäin. Olemme samassa työpaikassa, joten luonnollisesti puhutaan töistä. Emme tosin näe juuri koskaan töissä, emmekä tee töitä yhdessä ikinä.

Vierailija

Tosi vähän, koska ollaan samassa duunipaikassa ja meillä on välillä yhteisiä duunejakin. Kotiin niitä kannetaan mahdollisimman harvoin. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat