Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ostaa keltaista vessapaperiA?

Vierailija

Miksi? 

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Yks Make ostaa xD se sano jotain, et se keltanen paperi olis jotenki parempaa paskan pyyhkimisessä ku valkonen. En kysyny sen enempää.

Vierailija

Minä, koska panostan mieluummin muihin asioihin kuin paskapaperiin. En kyllä kärsi keltaisesta paperista millään tavalla.

Vierailija

Minun anoppi. Vielä sellaista tosi karheeta, en tiedä mistä löytääkään. Varmaan kun halvalla saa, silleen se muutkin ostokset perustelee. Ja talo on roinaa täynnä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä. En näe syytä, miksi pyllypaperini pitäisi olla jotain valkaistua pehmopaperia, ekoteko siis. 

Mitä vitun väliä jollain ekoteolla.

Emboa sen olla pitää -pehmeää ja paksua.

Vierailija

En osta ja tuonne toiseen ketjuun sen kirjoitinkin. Se vaan on niin rumaa. Ei sen kummempi syy, mutta koska voin valita, niin valitsen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yks Make ostaa xD se sano jotain, et se keltanen paperi olis jotenki parempaa paskan pyyhkimisessä ku valkonen. En kysyny sen enempää.

Ei vittu Viljami! Mä sanoin ettet kerro kellekkään ja nyt koko maailma tietää!!! T: Make

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu Viljami! Mä sanoin ettet kerro kellekkään ja nyt koko maailma tietää!!! T: Make

Käytätkö Make oigeesti geldasta paskapaperii ei vittu
T: Joni

Vierailija

Värillä ei ole väliä, ostan Lambi deluxea, se on pehmeää ja paksua. Halvat paperit on kamalia hiekkapapereita, sellaisiin ei meillä takapuolta pyyhitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Et vittu levitä kenenkään henkkoht. paskajuttuja täällä.

Vierailija

Joku jolla on teräspylly ja värisokeat silmät? Mulla menee takapuoli verelle päivässä jos sillä hiekkapaperilla itseään pyyhkii, vaikka kuinka yrittäisi olla hellä. Lisäksi se valmiiksi kusenvärinen paperi on niin rumaa, että ikävä kyllä jo pelkkä estettisyyskin menisi mahdollisen ekologisuuden edelle...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat