Kuka ostaa keltaista vessapaperiA?
Kommentit (25)
Yks Make ostaa xD se sano jotain, et se keltanen paperi olis jotenki parempaa paskan pyyhkimisessä ku valkonen. En kysyny sen enempää.
Minä, koska panostan mieluummin muihin asioihin kuin paskapaperiin. En kyllä kärsi keltaisesta paperista millään tavalla.
Minä. Mun pyllyni on kelta-valkovärisokea.
Minun anoppi. Vielä sellaista tosi karheeta, en tiedä mistä löytääkään. Varmaan kun halvalla saa, silleen se muutkin ostokset perustelee. Ja talo on roinaa täynnä...
Miksei se ole valmiiksi ruskeaa? Niinhän valkaisematon suodatinpaperikin on.
Vierailija kirjoitti:
Minä. En näe syytä, miksi pyllypaperini pitäisi olla jotain valkaistua pehmopaperia, ekoteko siis.
Mitä vitun väliä jollain ekoteolla.
Emboa sen olla pitää -pehmeää ja paksua.
En osta ja tuonne toiseen ketjuun sen kirjoitinkin. Se vaan on niin rumaa. Ei sen kummempi syy, mutta koska voin valita, niin valitsen.
Vierailija kirjoitti:
Yks Make ostaa xD se sano jotain, et se keltanen paperi olis jotenki parempaa paskan pyyhkimisessä ku valkonen. En kysyny sen enempää.
Ei vittu Viljami! Mä sanoin ettet kerro kellekkään ja nyt koko maailma tietää!!! T: Make
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu Viljami! Mä sanoin ettet kerro kellekkään ja nyt koko maailma tietää!!! T: Make
Käytätkö Make oigeesti geldasta paskapaperii ei vittu
T: Joni
Värillä ei ole väliä, ostan Lambi deluxea, se on pehmeää ja paksua. Halvat paperit on kamalia hiekkapapereita, sellaisiin ei meillä takapuolta pyyhitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Et vittu levitä kenenkään henkkoht. paskajuttuja täällä.
En tosiaan osta! Homon pylly vaatii pehmeää että pysyy pantavana :)
Joku jolla on teräspylly ja värisokeat silmät? Mulla menee takapuoli verelle päivässä jos sillä hiekkapaperilla itseään pyyhkii, vaikka kuinka yrittäisi olla hellä. Lisäksi se valmiiksi kusenvärinen paperi on niin rumaa, että ikävä kyllä jo pelkkä estettisyyskin menisi mahdollisen ekologisuuden edelle...
Tämän maan jokaseen vessapaperiin pitäis painaa Suomen kuva että poliitikotkin huomais paskalla käydessään Suomen menevän päin persettä.
Nuukat ihmiset. Ihmiset joilla ei ole tuntoaistia peräpäässä. Ihmiset jotka myös syö vaan halvinta moskaa, kuten makaronia ja nakkeja päivät pitkät, koska "pakko ostaa kun on nii halpaa!" Ihmiset jotka ei välitä pyllynsä hyvinvoinnista. Vanhukset ja ammattikoululaiset.
Itse ostan ihan valkeaa ja pehmeää, aina tarjouksesta. Ei tuu muuten montaa senttiä kalliimmaksi kun tuo ällö keltainen hiekkapaperikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ei välitä pyllynsä hyvinvoinnista.
Mistä lähtien perseillä on ollu tunteet?
Minä! Ostaisin ruskeeta jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Joku jolla on teräspylly ja värisokeat silmät? Mulla menee takapuoli verelle päivässä jos sillä hiekkapaperilla itseään pyyhkii, vaikka kuinka yrittäisi olla hellä. Lisäksi se valmiiksi kusenvärinen paperi on niin rumaa, että ikävä kyllä jo pelkkä estettisyyskin menisi mahdollisen ekologisuuden edelle...
No haloo ei todellakaan ole karkeeta. Samaa paperia on rulla keittiössä. Ei se paperi tiedä mihin sitä käytetään. Keltainen on ihan hyvää peruspaperia. Kaikesta sitä ihmiset keksiikin kinastella.
Minä. En näe syytä, miksi pyllypaperini pitäisi olla jotain valkaistua pehmopaperia, ekoteko siis.