Onko 39 normaali kengänkoko naiselle?

Vierailija

Yhdellä naisella kenestä olen kiinnostunut on tuon kokoinen jalka. Mielestäni vähän epänaisellisen isot.

M24

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tyypillinen koko. Saattaa olla jopa yleisin suomalaisnaisten koko

YLeensä olen huomannut naisilla 36-38 kokoja. Sirot jalat ovat sexyt.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tarkoitat varmaan, että olet kiinnittänyt huomiota tuon kokoisiin jalkoihin. 36 on poikkeuksellisen pieni, ei ole edes kaikissa kenkäkaupoissa muuna kuin lastenkenkänä tarjolla. Sexyt tai ei, näin se menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat lyhyeltä.

Kuulostat isojalkaiselta. Ymmärrettävää koska monet suomalaiset naiset voisivat rakenteensa puolesta olla mongolilaisia painijoita leveine olkapäineen, isoine käsineen ja jalkoineen.

Vierailija

Taitaa sun elämästäs tulla aika synkkää. Just juttelin yhden kenkäkauppiaan kanssa, nuorilla tytöillä alkaa koko 42 olla kuulemma ihan yleinen. Suosittelen suuntaamaan katseesi Aasian suuntaan, jos pienet jalat on kynnyskysymys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Noi koot tyypillisiä yli 50 vuotiailla.  Nykynuorten normaali koko on 39-40.

Vierailija

Moni nainen luulee tai oikeastaan haluaa kengänkokonsa olevan 38 mutta tosiasiassa se onkin 39...

Iän myötä koko lisäksi muuttuu ja voi joutua ostamaan jopa numeroa suuremmat kengät, siis jos haluaa että ne sopivat ja ovat mukavat jalassa.

Vierailija

Kenkäkauppiaiden mukaan 39 on yleisin koko. Mutta aloittajalle sellainen juttu, että jos sua oikeasti vaivaa noin paljon naisen jalankoko, niin mitä jos kypsyisit vielä pari vuotta ennen naisjuttujen aloittamista.

Vierailija

On normaali koko. Sitä paitsi kokomerkintä on pelkkä kokomerkintä ja voi vaihdella paljon merkistä, mallista ja kenkätyypistä riippuen.

Vierailija

Mulla on 39-40 ja olen 172 cm pitkä, eli vähän keskiarvoa pidempi suomalaisnainen. Yleensä jalan koko on verrannollinen pituuteen. Ei toki aina, onhan poikkeuksia, mutta yleensä näin on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat