Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko ei kutsunut tupareihin

Vierailija

Sisko järjesti viime viikonloppuna tuparit. Siskoni muutti aikaisemmin syksyllä poikaystävänsä kanssa isompaan yhteiseen kotiin, ovat asuneet yhdessä pienemmässä asunnossa jo 3 vuotta ennen tätä muuttoa ja järjestivät siis viime viikonloppuna tuparit. Sisko oikein ylpeili aikaisemmin, kuinka menevät Tallinnaan ostamaan juhlajuomia. Onnistuin jotenkin olemaan sanomatta mitään, vaikka tuntui pahalta kuin minua ei kutsuttu.

Siskoni merkitsee minulle todella paljon ja on ainoa ihminen koko maailmassa,josta minä välitän, mutta minä en selvästikään merkitse siskolleni niin paljoa. On totta, että elämme hyvin erilaista elämää, siskoni opiskelee hienossa koulussa ja on hyvässä työpaikassa ja asuu siis jo toisessa omassa asunnossa ja minä olen työtön ja joudun asumaan sukulaisen nurkissa. Siskollani on myös paljon ystäviä ja sisko tuntee myös poikaystävänsä kautta pikkujulkkiksia, jotka varmasti olivat noissa bailuissa. Itselläni ei ole ystäviä. On totta, että en hyväksy siskoni suhdetta, koska haluaisin asua siskoni kanssa kahdestaan, enkä ole koskaan edes tavannut siskoni poikaystävää, vain jotain kuvia olen nähnyt, eikä vastaa minun miesihannettani, mutta silti olisin toivonut, että olisi kutsunut minut, vaikka en tiedä olisikinko edes mennyt. Elämäni on muutenkin vaikeaa ja siskoni tekee tällaistä. Toisaalta siskoni ei omassa hienossa elämässään välttämättä edes ymmärrä, miltä tällainen torjutuksi tuleminen minusta tuntuu. Jos itse järjestäisin tuparit, kutsuisin niihin vain siskoni.

Mietinkin, että jos siskoni menee joskus kihloihin tai naimisiin, niin tuskin minua niihinkään juhliin kutsutaan. Kyseessä on siis monta vuotta nuorempi pikkusiskoni.

Kommentit (2)

Vierailija

Suhtautumisesi siskoon ei kuulosta täysin terveeltä, erityisesti tuo että et hyväksy hänen parisuhdettaan ja haluaisit asua hänen kanssaan. Voi olla, että sisko tämän vuoksi haluaa pitää sinuun etäisyyttä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat