Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiivinen mies sängyssä

Vierailija
02.11.2015 |

Mies olettaa seksin suhteen minun tekevän käytännössä kaiken työn ja olevan se dominoiva osapuoli. Dominoinnilla en tässä nyt tarkoita mitään rajuja s/m-juttuja vaan sitä, että minun tulisi:
a) ensin vietellä mies (hän haluaa seksiä usein mutta ei halua tehdä aloitetta. Jos HÄNEN tekee mieli seksiä, hän pyytää MINUN tekevän aloitteen, jumalauta!)
b) laittaa käsiraudat miehelle ja antaa hänelle suuseksiä iät ajat (hän ei sitä tee koskaan)
c) hypätä päälle ja ratsastaa
d) joko hän laukeaa tässä vaiheessa tai sitten hän tulee päälle ja se on hänen mielestään ikään kuin "suuri palvelus" minulle, että hän viitsii jyystää lyhyen loppu ajan lähetyssaarnajassa.

Seksin jälkeen mies sanoo, että tuntuu niin hyvältä että "päässä pyörii" eikä häntä kiinnosta kysyä, tuntuuko minusta samalta. Olen ehdottanut hänenkin voivan välillä ottaa sen ns. dominoivan roolin, mutta ei kuulemma tykkää sellaisesta. Minusta tuntuu, että hän on vain laiska. Itse en ole dominoiva nainen enkä hallitsevan roolin ottamisesta jatkuvasti, se voisi olla mukava lisä mutta ei PERUSTA.

Kokemuksia?

Mielipiteitä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien kognitiivinen dissonanssi? kirjoitti:

Niin mitä mieltä palstan feministinaiset ovat - kun mies onkin "naisellisen" passiivinen?

Eikö sukupuolirooleja sovikaan rikkoa sängyssä?

Huvittavaa muuten on, että äärifeministiaktivistit itse avioituvat usein todella patriarkaalisista kulttuureista tulevien kanssa ja elävät muutenkin varsin perinteisten sukupuoliroolien mukaan sekä hyväksyvät täysin myös erään uskonnon naisten alistamisenkin...

- mutta muita ovat sitten ohjeistamassa sukupuoliroolien rikkomiseen....

Ihan paskapuhetta yllä. Kaikilla tuntemillani feministinaisilla (siis ääneen näin julistavilla) on ns. modernit kotiarvot. Isät kotona vanhempainvapailla, antavat tilaa vaimon uralle, vaimot pitäneet sukunimensä jne. Eli ihan arvojen mukaisia valintoja.

Makkaripuuhista en tiedä. Jos siellä haluavat alistua, ihan sama mulle, eikä mikään osoitus mistään ristiriidasta.

M40v

Vierailija
42/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Vuosien myötä olen oppinut dominoimaan, mutta ärsyttää, kun kaikki pitää tehdä aina itse: seisokin aikaan saamisesta alkaen! Grrr. En ole itse lainkaan dominoiva ja kaipaisin joskus dominoivaa miestä. Tai miestä, jolla seisoisi valmiiksi. Ja en, en ole ylipainoinen läski ja mieskin on mallin mitoissa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin saattaisi haluta joskus valmiiksi kunnolla kostuneen.

Vierailija
44/60 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä liittyi tähän ketjuun miten?

Vierailija
45/60 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa jollakin ajatus voi ihan oikeasti toimia niin päin, että jos nainen tulisi valmiiksi märkänä sänkyyn, niin ei tarvitsisi lahnana maata ja odottaa hänen lämpenemistään. Syy ja seuraus ovat monesti aika vaikeita konsepteja.

Vierailija
46/60 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään vastaavia kokemuksia? Miten puhua asiasta hienovaraisesti?

Puhu suoraan, mutta syyttämättä, suuttumatta. Puhu asiallisesti.

Jos mies todellakin on sub-henkinen, sinullahan on mahdollisuus ohjata ja komentaa. Pistä mies tyydyttämään sinut ensin, hän saattaisi nauttia siitä roolista.

Mutta jos hän on vain laiska ja itsekäs, eikä välitä sinusta, niin sittenhän se ei tietty toimi.

Vierailija
47/60 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko suora vastaus viestiin #47?

Vierailija
48/60 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa jollakin ajatus voi ihan oikeasti toimia niin päin, että jos nainen tulisi valmiiksi märkänä sänkyyn, niin ei tarvitsisi lahnana maata ja odottaa hänen lämpenemistään. Syy ja seuraus ovat monesti aika vaikeita konsepteja.

Tässä ketjussa ei ollut puhe esileikistä tai naisen lämmittelystä, vaan siitä, seksi ylipäätään on alusta loppuun toisen aktiivisuuden varassa.

Ja on mullakin pillu usein jo valmiiksi märkä, mutta eipä se vaikuta mieheen mitenkään, eikä hän siitä edes mitään tiedä, koska ei edes sormella kokeile.

Vierailija
49/60 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies todellakin on sub-henkinen, sinullahan on mahdollisuus ohjata ja komentaa. Pistä mies tyydyttämään sinut ensin, hän saattaisi nauttia siitä roolista.

Mutta jos hän on vain laiska ja itsekäs, eikä välitä sinusta, niin sittenhän se ei tietty toimi.

Sub-henkisyys ja passiivisuus taitavat olla kyllä aika eri asioita. Vaikka joku haluaisi olla usein vain objekti, hän voi silti olla hyvinkin aktiivinen ja monipuolinen seksissä. Passiivisen kanssa seksi on huonoa, yllätyksetöntä ja yksipuolista. Eikä passiivista voi komennella, kun sellaista ihmistä ei ihan oikeasti jaksa kiinnostaa se toisen mielihyvä.

Mutta puhua kannattaa tosiaan, asiallisesti. Sen verran kokemusta on passiivisesta miehestä että kovin paljon ei kannata ihmeitä odotella. Ainakin itse totesin että kyllä hän aina hetken koetti muistaa huomioida mutkin, mutta se oli intohimotonta ja ikäänkuin velvollisuus, ja sitten se taas unohtuikin.

Vierailija
50/60 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vanha viesti, mutta mielenkiintoinen aihe, miehen passiivinen seksuaalisuus, pysyvänä ominaisuutena.

Miten yleinen tämä on?

Meillä on ollut tämä tilanne aina pitkän suhteen aikana. Ajoittain ollut enemmänkin niin, että 'työt' vain naisella. Ei enää ihan niin yksipuolista, mutta paneminen on edelleen minun homma. Ei tässä mitään ongelmaa siis, eihän mieheni omaa seksuaalista luonnettaan voi täysin muuttaa. Itse kaipaisin välillä sitä, että minua pantaisi, ei voi kieltää. No onneksi mies nykyään käyttää sormiaan pyytäessäni 'panemiseen'. Puolin ja toisin pitää kompromisseja olla ja etsiä tyydyttäviä ratkaisuja.

Vierailija
51/60 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken miestä, joka aluksi piiritti mua tosi kiihkeästi. Kun päästiin sänkyyn, hän muuttui täysin passiiviseksi ja makasi selällään. Olin todella vaivaantunut, mutta hyväilin häntä ja saimme yhdynnän jotenkin suoritettua. Hän ei edes pannessaan oikeastaan koskenut minuun, vaan piti käsillä passiivisesti ja kevyesti lanteistani kiinni. Ajattelin että hän oli jotenkin paniikissa ja päätin tavata vielä. Toinen kerta sängyssä oli täsmälleen samanlainen! Hän oli ulospäin todella itsevarma, ns. naistenmies, ja myös kova flirttailemaan. Päätin tapailun todeten että olemme liian erilaisia.

Mullakin on ollut yksi kundi, joka vain asettautui sängylle makaamaan ja odotti, että mä teen ihan kaiken. Se meni nopeasti kiertoon.

Vierailija
52/60 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä mieltä palstan feministinaiset ovat - kun mies onkin "naisellisen" passiivinen?

Huvittavaa muuten on, että äärifeministiaktivistit itse avioituvat usein todella patriarkaalisista kulttuureista tulevien kanssa ja elävät muutenkin varsin perinteisten sukupuoliroolien mukaan sekä hyväksyvät täysin myös erään uskonnon naisten alistamisenkin...

Mä en miellä passiivisuutta naisellisuudeksi. Alistuvuuskin on eri asia kuin olla passiivinen. Tai sitten mä oon vaan kaiken kaikkiaan tosi äijä sängyssä. Siksi mun mielestä on todella heikkoa tulla anonyymille palstalle huutelemaan, että "No miltäs nyt tuntuu kun roolit on käännetty??", sillä mun tilanteessa sukupuolirooleja ei ole käännetty tai rikottu sillä, että mies odottaa, että mä teen kaiken. Lahna on lahna, ihan sama mitä sukupuolta kokee olevansa.

t. Feministinainen

Vierailija
53/60 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ollut yksi kundi, joka vain asettautui sängylle makaamaan ja odotti, että mä teen ihan kaiken.

Minullakin on joskus aikoinaan ollut ja tykkäsin.

Tosin lämpeni kyllä suudelmasta ja tiesin heti, että hän on siinä mukana jos koskettelen häntä intiimisti, mutta minusta oli ihan mahtavaa, kun sain itse päättää mihin suuntaan vien toimintaa tai vienkö sitä mihinkään suuntaan.

Olen sitä tyyppiä, jolle hyvää seksiä voi olla sellainenkin seksi, jossa minulla pysyvät vaatteet päällä... 

Viimeisin kumppanini oli piilevästi dominoiva ja siinä sitä olikin sopeutumista, molemmille... meni lopulta ihan jännittyneeksi koko touhu, kaikki hauskuus katosi, kummaltakin. 

Olen ajatellut, että jos vielä joskus jonkun kanssa on sutinaa, niin pyytäisin häntä,

että josko vain olisit ja tekisit yhteistyötä pyydettäessä... myöhemmin voi olla muutakin, mutta minulle olisi henkisesti helpointa noin. 

Jotkut haluavat olla teon kohteita, jotkut niitä jotka tekevät, jotkut molempia, jotkut toisinaan eri rooleissa. Jos kumppani tuntuu kovin epäsopivalta, niin kannattanee erota ja etsiä sopivampi. 

Vierailija
54/60 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on suuntaumiseltaan Sub ja sinä et ole Master, niin eihän sille mitään voi. Miehen on löydettävä itselleen Master ja se on täydellinen match.

Oma naiseni haluaa että ”mies ottaa ohjat” ja sitä välillä teenkin, vaikka koen että se on minulle on minulle hieman vierasta.

Sen sijaan että naiseni koskaan tekisi mitä AP tekee on vain kaukainen fantasia. Minä pidän kun nainen on päällä koska se näyttää hyvälle ja saa tissit käsiin ja suuhun. Mutta naiseni tulee päälle vain kun on niin kiihoittunut että hönen on pakko saada orgasmi ja heti. Minä laukean harvemmin naisen ollessa päällä joten kun nainen on saanut, niin hän tarjoaa pylly pystyssä takaapäin pantavaksi.

Vierailija
55/60 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en miellä passiivisuutta naisellisuudeksi. Alistuvuuskin on eri asia kuin olla passiivinen. Tai sitten mä oon vaan kaiken kaikkiaan tosi äijä sängyssä. Siksi mun mielestä on todella heikkoa tulla anonyymille palstalle huutelemaan, että "No miltäs nyt tuntuu kun roolit on käännetty??", sillä mun tilanteessa sukupuolirooleja ei ole käännetty tai rikottu sillä, että mies odottaa, että mä teen kaiken. Lahna on lahna, ihan sama mitä sukupuolta kokee olevansa.

t. Feministinainen

Siinä on vain sellainen ero, että jos nainen on lahna aletaan hyvin usein etsimään syytä miehen puuttellisista taidoista kiihottaa/tyydyttää naista. Vähän niin kuin periaatteella, että naisen lahnaaminen on seurausta huonosta seksistä. Jos mies on lahna, niin syy onkin vain miehessä.

Vierailija
56/60 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnahan tuo, sub-mies nuolisi pilllua eikä vaatisi vain itselleen suuseksiä.

Itsekäs lahna, ei liity subiuteen.

Vierailija
57/60 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä?

Mun mielestä olisi ihan hyvä selvittää seksuaalisuuden ja seksihalujen yhteensopivuus ennen kuin ryhdytään parisuhteeseen.

Ei ne miksikään muutu väkisin.

Vierailija
58/60 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Vanha ketju mutta aihe on hyvä. Mulla myös harmittaa miehen passiivisuus. Saan tehdä aloitteet ja jos hän tekee niin se on usein juuri että laittaa mun käden haaroväliinsä ja sitten makaa lahjana kun häntä tyydytän ja kiihotan. Joskus tätä kestää parikymmentä minuuttia ja voin sanoa rehellisesti että mulla loppuu itselläni kipinä ja kiinnostus ja motivaatio kesken siinä! Kun toinen ei ole hipaissutkaan koko sinä aikana. Hän on kyl sanonutkin et fantasiansa on että nainen hoitaa hänet ja olen monen monta kertaa tehnyt niin. Olen ottanut suihin yksipuolisesti ilman että hän koskee minuun. Olen hieronut happy ending juttuja öljyllä ja ilman.

Mulle se ei tuota ehdota ja oon ehkä itse jotenkin ujo ehdottamaan kun mulla on taustalla seksuaalinen hyväksikäyttö lapsuudessa. Oon välillä ujo ja estynyt ja seksi ei aina kiinnosta.

Mutta on meillä välillä super hyvää seksiä. Se vaan vaatii tietyt olosuhteet, usein kun ollaan kahdestaan mökillä esim niin saattaa tulla kunnon panosessiot ja monta kertaa putkeen. Se on ihanaa! Kunnes arki taas koittaa ja tuntuu että mies passivoituu jälleen. On kertonut mulle että runkkaa ainakin kerran viikossa ja se harmittaa mua koska saisi se multakin! Hemmetti.

Joskus sentään hän tekee aloitteen mutta ne voi olla niin outoja että alkaa naurattaa. Tyyliin kädet ojossa tulee suoraan tisseihin kiinni ja puristaa pari kertaa. Puuttuu vaan sellainen äänitehoste "oink oink". Siitä on jotenkin tosi vaikea kyllä kiihottua. Läheisyyttä kaipaan enemmän ja joo saan jos itse menen hänen viereen. Mutta siinä se selailee puhelinta tms ja saan taas tehdä aloitteen jos seksi kiinnostaa. Usein multa jää orgasmi välistä kun hän sit pitkän kiihottamisen jälkeen laukeaa nopeasti kun päästään vihdoin ja viimein itse asiaan. Oon myös yrittänyt neuvoa miten mua voisi koskeakun hänellä on välillä vääränlaisia otteita, liian hellää mikä ei tunnu missään tai sitten sellaista liian nopeata veivaamista mikä on liikaa.

Varmaan pitää yrittää keskustella asiasta taas. Mökille ollaan nyt lähdössä toivottavasti olisi kipinöitä ilmassa!

Vierailija
59/60 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhteessa tätä kans tapahtuu välillä mutta vähän kun yhteisestä sanomattomasta sopimuksesta. Välillä hän on dominoiva ja joskus sitten harrastetaan sellaista seksiä (aamulla tyypillisesti) että silittelen häntä ensin vähitellen kunnes on ihan kova, annan suuseksiä pidemmän aikaa kunnes hyppään päälle ja ratsastan niin kauan että molemmat/hän laukeaa (en itse aina saa ja se on ok, hoituu sitten viimestään seuraavalla kerralla korkojen kera) ja koko tänä aikana mies ei ole edes silmiään avannut 😀

Tottakai huokailee ja tiedän ja näen hänen nauttivan mutta ei esim koske muhun ollenkaan, pidän päällä ollessa hänen ranteista kovaa kiinni niin ettei voi liikkua. Mulle tämä on ihan superkiihottavaa ja olen ihan litimärkiä siinä kohtaa kun aika tulla päälle. Tottakai liittyy siihen että meillä kokonaisuutena todella antoisa seksielämä ja saattaa sitten olla pari sessiota peräkkäin niin että minä aikalailla alistettuna jopa ja hän hyvin aktiivinen.

Vierailija
60/60 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi te pysytte näiden miesten kanssa? Olen saanut elämässäni paljon erinomaista seksiä ja aina niin, että jo ensimmäinen kerta on ollut ratkaiseva. Mies huolehtii nautinnostani niin, että lopussa jo ääni on pois kaikesta voihkeesta ja tuntuu, ettei kestä yhtään enempää. Nämä miehet ovat menneet jatkoon. Seksi on pysynyt aina todella hyvällä tasolla pitkässäkin suhteessa. Pisin suhteeni kesti 20 vuotta.

Sitten on ne kohtalaiset tai jopa sen alle olevat miehet, jotka yrittävät tai sitten eivät edes yritä. Eikä neuvominenkaan oikein auta. Niiden kanssa homma jää Aina siihen yhteen kertaan. Ei ne vaan opi, eikä se homma siitä yleensä parane. Ei niihin kannata yhtään uhrata omaa aikaa tai itsetuntoa.

Tässä kyse siis aikuisista miehistä, joiden pitäisi jo osata. Pitäkää puolenne naiset! Ja myös miehet. Älkää suostuko yhtään kertaa tuollaiseen. Kukaan teistä ei ole sen arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme