Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiivinen mies sängyssä

Vierailija
02.11.2015 |

Mies olettaa seksin suhteen minun tekevän käytännössä kaiken työn ja olevan se dominoiva osapuoli. Dominoinnilla en tässä nyt tarkoita mitään rajuja s/m-juttuja vaan sitä, että minun tulisi:
a) ensin vietellä mies (hän haluaa seksiä usein mutta ei halua tehdä aloitetta. Jos HÄNEN tekee mieli seksiä, hän pyytää MINUN tekevän aloitteen, jumalauta!)
b) laittaa käsiraudat miehelle ja antaa hänelle suuseksiä iät ajat (hän ei sitä tee koskaan)
c) hypätä päälle ja ratsastaa
d) joko hän laukeaa tässä vaiheessa tai sitten hän tulee päälle ja se on hänen mielestään ikään kuin "suuri palvelus" minulle, että hän viitsii jyystää lyhyen loppu ajan lähetyssaarnajassa.

Seksin jälkeen mies sanoo, että tuntuu niin hyvältä että "päässä pyörii" eikä häntä kiinnosta kysyä, tuntuuko minusta samalta. Olen ehdottanut hänenkin voivan välillä ottaa sen ns. dominoivan roolin, mutta ei kuulemma tykkää sellaisesta. Minusta tuntuu, että hän on vain laiska. Itse en ole dominoiva nainen enkä hallitsevan roolin ottamisesta jatkuvasti, se voisi olla mukava lisä mutta ei PERUSTA.

Kokemuksia?

Mielipiteitä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?

Vierailija
22/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka on passiivinen seksin jälkeen, kun ei puhu tunteistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on sub. En ymmärrä ihmisiä, jotka lähtevät tuollaisilla tarpeilla suhteeseen täysin erilaisen ihmisen kanssa.

En minäkään. Omalla kohdalla asia tuli ilmi vasta suhteessa, koska emme harrastaneet seksiä/puhuneet asiasta ennen suhdetta. -ap

Kannattaisko vittu antaa sitä piparia pikkasen aikasemmin? Ethän sä autoakaan osta koeajamatta. Turha enää vikistä

Panomies haluaa heti, se on selvää. Mutta jos (ainakin mulle) nainen on heti piparia tarjoamassa niin hylkyyn menisi. Väkisinkin tulee fiilis että kuinkahan monelle tyypille nainen on jalkansa levittänyt, liian helppoa = kylän polkupyörä. Parempi siis tutustua ensin rauhassa. Kyllä se seksi sieltä mukaan tulee kun tunteet syvenee, tosin nyt taisi tulla ohilaukaus. Mies40v.

Vierailija
24/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on sub. En ymmärrä ihmisiä, jotka lähtevät tuollaisilla tarpeilla suhteeseen täysin erilaisen ihmisen kanssa.

En minäkään. Omalla kohdalla asia tuli ilmi vasta suhteessa, koska emme harrastaneet seksiä/puhuneet asiasta ennen suhdetta. -ap

Kannattaisko vittu antaa sitä piparia pikkasen aikasemmin? Ethän sä autoakaan osta koeajamatta. Turha enää vikistä

Eikä niitä auton vikoja jätetä korjaamattakaan :D

Vierailija
25/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tyhmälle mikä ihmeen sub?

Vierailija
26/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä autoa että miestä voi vaihtaa

Vierailija
27/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tyhmälle mikä ihmeen sub?

Tulee subtv:n katsomisesta, eli tyyppi, joka seksin ajan katsoo telkkaria.

Vierailija
28/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä niitä auton vikoja jätetä korjaamattakaan :D

Jos on itse valinnut sellaisen mitä saa jatkuvasti korjailla ja mikä on ihan täys romu niin turha tulla tänne ulisemaan

Vierailija
29/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt miehen, joka käyttäytyy kuin 80% naisista. Alhaalta sitten downvotea vaan, nähdään kuinka monta naista käyttäytyy näin. Veikkaan, että upvote/downvote suhde on 20%/80%.

Vierailija
30/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Sietämätön tyyppi.

Vierailija
31/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jätä se, koska tuo ei tule muuttumaan. Tuhlasin elämästäni 10 v tuollaisen kanssa, passiivinen lahna ja kun sen sai puhumalla aktiivisemmaksi, se ei saanut. Exäni sanoi, ettei ole halunnut naisen tietävän tätä puolta itsestään ennen naisen kiintymyksen tunteiden heräämsitä - jotta nainen on ei kehtaa jättää häntä. Minä kyllä jätin.

Vierailija
32/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa. Minkä alan miehiä teidän lahnamiehet (siis subit, siis niinku hienosti) on? Täällä on dipl ins lvi-alalla...

Minä luulin, että bottomeita on vain homojen keskuudessa.

T. Viriili top

Vierailija
33/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa hommaa meillä. Joskus mies jopa esittää nukkuvansa eli häntä selvästi kiihottaa passiivisuus, kalu seisoo kuin seiväs mutta mies ei liikahdakaan. Minun pitää tehdä kaikki, hyväillä, ottaa suihin jne. Joskus ikäänkuin velvollisuudesta sormettaa minuutin. Ja laukeaa yhdynnässä yleensä vain jos minä olen päällä. Muut asennot, vibralla mun hoiteleminen tai mun nuoleminen, peppupanot, kivat alusasut tai muu piriste ei ole kiinnostanut, olen siis kyllä kertonut mitä itse toivoisin ja kysynyt häneltä mikä olis kivaa. Ei vissiin muu ole jees kuin lahnana makaaminen :0

Myös hänen aloitteet ovat sellaisia että laittaa mun käden hänen kaluunsa. Olen kokeillut mitä käy jos en tee mitään. No ei käy muuta kun että mies alkaa hämmästyksekseni runkkaamaan sitten itseskeen.

Kai toi on jotain sub-henkistä. Tai sitten ihminen on vain seksuaalisesti jotenkin ”rikki” eikä osaa kiihottua ja nauttia toisen koskettamisesta. Mies kuitenkin pitää mua seksikkäänä ja haluttavana. Eipä kuitenkaan siltä tunnu.

Reilu vuosi yhdessä ja mulla mitta ihan täysi. Mies on ihana ja hyvä. Harmi ettei seksi toimi :(

Näin miehenä...vaihtelun vuoksi on kiva, että nainen on toisinaan aloitteellinen, mutta ns. vuoroin vieraissa. Itselleni on oman nautintoni kannalta tärkeää, että nainen myös "saa". Vaihtelen tapoja niin, että joskus vain sormin, toisinaan vain suulla tai sitten rakastelun lomassa sormin samaan aikaan (helpointa takaapäin). Silloin tällöin onnistuu myös ihan suoraan seksillä, ilman sormeilua tms., mutta yritän jokaisella kerralla olla vähän erilainen tai sitten saatan mennä yhdellä tavalla muutaman viikon, kunnes yhtäkkiä vaihdan tapaa. Että säilyis mielenkiinto. En ole mikään dominoiva mies, mutta selvästi kumppani tykkää, kun otan ohjat. Se, mitä sitten toivoisin, että olisikin joskus noin päin, että nainen tekee enimmän työn. Onhan se tietty kiva, että minulle on sanottu, että se että ollaan kimpassa, ei johdu kokkaustaidoistani... Kerran minulle käsirautoja koitettiin laittaa, mutta en vaan pystynyt siihen, kun ne ahdisti liikaa. Tälleen sivukommenttina.

Vierailija
34/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä mieltä palstan feministinaiset ovat - kun mies onkin "naisellisen" passiivinen?

Eikö sukupuolirooleja sovikaan rikkoa sängyssä?

Huvittavaa muuten on, että äärifeministiaktivistit itse avioituvat usein todella patriarkaalisista kulttuureista tulevien kanssa ja elävät muutenkin varsin perinteisten sukupuoliroolien mukaan sekä hyväksyvät täysin myös erään uskonnon naisten alistamisenkin...

- mutta muita ovat sitten ohjeistamassa sukupuoliroolien rikkomiseen....

Vierailija
35/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan tuolla toisessa ketjussa alleviivattiin miten vika on aina miehessä jos naisesta ei sängyssä lähde riittävästi ääntä. Vähemmän yllättäen sängyssä lahnaileva mies on... no vika on silloinkin miehessä.

Ilmeisesti poliittisesti korrektissa sosiaalidemokraattisessa seksissä vastuu sekä miehen että naisen nautinnosta, tuntemuksista ja reaktioista on yksinomaan miehellä ja naisen tehtäväksi jää ainoastaan ylhäältä käsin arvostella suoritus, mielellään nokkelan ivallisilla kommenteilla höystettynä.

Vierailija
36/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa. Minkä alan miehiä teidän lahnamiehet (siis subit, siis niinku hienosti) on? Täällä on dipl ins lvi-alalla...

Minä luulin, että bottomeita on vain homojen keskuudessa.

T. Viriili top

Niin, dom/sub ja top/bottom on vähän eri asioita?

Vierailija
37/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liian vaativa ja painostava, joten ero tulisi välittömästi. Sinulle sopisi spontaani ja agressiivinen mies vai mitä? M30

Vierailija
38/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on liian vaativa ja painostava, joten ero tulisi välittömästi. Sinulle sopisi spontaani ja agressiivinen mies vai mitä? M30

En ole ap, ketju on vanha, uusin postaus on vain minun. En minä ainakaan mitä aggressiivista miestä kaipaa, vastavuoroista molempia huomioivaa seksiä kylläkin. Eipä ne lahna-naisetkaan arvatenkaan mitään kivoja petikumppaneita ole, ei tämä mielestäni ole sukupuolikysymys.

Painostaahan tuollaista passiivista ihmistä ei sovi lainkaan, eikä ensinkään vaatia. Keskustella voi hyvässä hengessä mutta jos ei yhteistä säveltä löydy ja toinen jää nuolemaan näppejään ei kai sille mitään voi sitten.

Vierailija
39/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän yllättäen sängyssä lahnaileva mies on... no vika on silloinkin miehessä..

Sulle tätä on turha vääntää ratakiskostakaan mutta sanompa kuitenkin: ei se miehen ”vika” ole jos hän kiihottuu sängyssä passiivisesta roolista. Se on seksuaalinen ominaisuus. Sellaisen miehen pitäisi etsiä nainen joka haluaa tehdä kaiken itse ja vain runkata itsensä paikoillaan makaavaan mieheen. Silloin olis molemmat tyytyväisiä. Harvassapa nuo naiset ovat, mutta onneksi harvassa ovat lahnat miehetkin.

Jos mies lahnailee siitä syystä ettei nainen kiinnosta, kannattaa kyllä suosista vaihtaa naista.

N47

Vierailija
40/60 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä...vaihtelun vuoksi on kiva, että nainen on toisinaan aloitteellinen, mutta ns. vuoroin vieraissa.

Kirjotiti täsmälleen ajatukseni koko tekstissä minkä typistin, juuri noin haluaisin! Minulle ei tee vaikeaa olla antava osapuoli, saan siitä itse todella paljon mielihyvää ja kiihotun toisen kiihottumisesta paljonkin.

Mutta sitten tulee se mutta. Kun sitä jatkuu ja jatkuu eikä toinen tee mitään, tulee pettynyt ja tyydyttymätön olo. Minä kiihotunun herkästi ja saan orgasmin helposti, että sillä me on tähän asti selvitty. Ei mulle tarttis leperrellä tai esileikitellä varttia, riittäis kun vähän jotain tekisi. En ole näin passiivista miestä koskaan tavannut vaikka miehiä ollut useampia.

Olen siis toi uuden ajan ap ja jo keski-ikäinen viehko naisihminen, en ole siis seksissä eilisen teereen nainen ja tiedän mitä hyvä seksi on.

Pitäkää naisistanne huolta, ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi