Passiivinen mies sängyssä

Vierailija

Mies olettaa seksin suhteen minun tekevän käytännössä kaiken työn ja olevan se dominoiva osapuoli. Dominoinnilla en tässä nyt tarkoita mitään rajuja s/m-juttuja vaan sitä, että minun tulisi:
a) ensin vietellä mies (hän haluaa seksiä usein mutta ei halua tehdä aloitetta. Jos HÄNEN tekee mieli seksiä, hän pyytää MINUN tekevän aloitteen, jumalauta!)
b) laittaa käsiraudat miehelle ja antaa hänelle suuseksiä iät ajat (hän ei sitä tee koskaan)
c) hypätä päälle ja ratsastaa
d) joko hän laukeaa tässä vaiheessa tai sitten hän tulee päälle ja se on hänen mielestään ikään kuin "suuri palvelus" minulle, että hän viitsii jyystää lyhyen loppu ajan lähetyssaarnajassa.

Seksin jälkeen mies sanoo, että tuntuu niin hyvältä että "päässä pyörii" eikä häntä kiinnosta kysyä, tuntuuko minusta samalta. Olen ehdottanut hänenkin voivan välillä ottaa sen ns. dominoivan roolin, mutta ei kuulemma tykkää sellaisesta. Minusta tuntuu, että hän on vain laiska. Itse en ole dominoiva nainen enkä hallitsevan roolin ottamisesta jatkuvasti, se voisi olla mukava lisä mutta ei PERUSTA.

Kokemuksia?

Mielipiteitä?

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on sub. En ymmärrä ihmisiä, jotka lähtevät tuollaisilla tarpeilla suhteeseen täysin erilaisen ihmisen kanssa.

En minäkään. Omalla kohdalla asia tuli ilmi vasta suhteessa, koska emme harrastaneet seksiä/puhuneet asiasta ennen suhdetta. -ap

mikäauttaa?

Meillä on käynyt noin lähivuosina. Olemme olleet jo kymmenen vuotta yhdessä ja mies on selvästi laiskistunut. Ei edes viitsi tehdä aloitetta. ON aina niin paljon muuta puuhaa. Jos minä en tee aloitetta niin ilman ollaan vaikka kuinka kauan. Turhauttaa!

Olen yrittänyt saarnata, pyytää hellästi, olla edes tekemättä aloitetta. Mutta ei. Mur. :(

Vierailija

Tapailin hetken miestä, joka aluksi piiritti mua tosi kiihkeästi. Kun päästiin sänkyyn, hän muuttui täysin passiiviseksi ja makasi selällään. Olin todella vaivaantunut, mutta hyväilin häntä ja saimme yhdynnän jotenkin suoritettua. Hän ei edes pannessaan oikeastaan koskenut minuun, vaan piti käsillä passiivisesti ja kevyesti lanteistani kiinni. Ajattelin että hän oli jotenkin paniikissa ja päätin tavata vielä. Toinen kerta sängyssä oli täsmälleen samanlainen! Hän oli ulospäin todella itsevarma, ns. naistenmies, ja myös kova flirttailemaan. Päätin tapailun todeten että olemme liian erilaisia.

Vierailija

Minä olisin tuollaisen miehen kanssa samanlainen kuin hän. Kauheaa, miten joillain miehillä on kuva huorahtavasta naisesta, joka todellisuudessa toimii noin :o Eikä se siis olekaan satua :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä käy, jos vain odotat että miehesi tekee aloitteen, laittaa sinut käsirautoihin ja panee?

Niin ei käy, kuten sanoin, häntä ei kiinnosta hallitseva rooli. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken miestä, joka aluksi piiritti mua tosi kiihkeästi. Kun päästiin sänkyyn, hän muuttui täysin passiiviseksi ja makasi selällään. Olin todella vaivaantunut, mutta hyväilin häntä ja saimme yhdynnän jotenkin suoritettua. Hän ei edes pannessaan oikeastaan koskenut minuun, vaan piti käsillä passiivisesti ja kevyesti lanteistani kiinni. Ajattelin että hän oli jotenkin paniikissa ja päätin tavata vielä. Toinen kerta sängyssä oli täsmälleen samanlainen! Hän oli ulospäin todella itsevarma, ns. naistenmies, ja myös kova flirttailemaan. Päätin tapailun todeten että olemme liian erilaisia.

Miehestäni on tullut tuollainen. Yhdessä olemme olleet kauan ja lapsia on, mutta hyvinkin pari viimeistä vuotta on näin ollut. Mies ei tee enää aloitteita, mutta lähtee yleensä mukaan. Tosin minä teen työt alusta loppuun. Hyvällä tuurilla saan hetken alkuun sormetusta, mutta se hetki loppuu kun mies kiihottuu enemmän. Tiedän, että jokainen on orkuistaan itse vastuussa, mutta olisihan se mukava jos mies haluaisi minunkin nauttivan ja saavan hommasta muutakin kuin siemenet sisääni johonkin reikään. En feikkaa orkkuja ja aikani yritin miehen saaman orkun jälkeen ohjailla miestä niin, että hän hoitelisi minutkin. Eipä jaksa, orkun jälkeen kun alkaa mukavasti nukuttamaan. Jälkeenpäin hommaa miettiessäni huomaan taas, että mies ei oikeastaan koskenut minuun ollenkaan, ehkä vähän sormea heiluttanut käsivarrellani tai jalallani. Miehen kanssa menee nykyään muutenkin huonosti, joten tämä asia on yksi juttu muun muassa kun tulevaisuutta mietin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat