Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalle näistä veisit lapsesi hoitoon illaksi?

Vierailija
02.11.2015 |

Kaverille, joka juo ruoalla puolikkaan pullon viiniä vai kaverille joka polttaa yhden sätkän kannabista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä päihteitä, hoidan itse lapseni.

Vierailija
2/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka juo puolikkaan pullon viiniä. Itsekkin juon silloin tällöin, vaikka lapset on kotona. Puoli pulloa on kaksi lasillista.
Huumeiden käyttöjät on aina arvaamattomia. Tai niillä on epämääräisiä kavereita. En haluaisi altistaa lastani tälläiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka polttaa kannabista. Alkoholi tekee arvaamattomaksi, kannabis ei.

Vierailija
4/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis kyllä muuttaa todellisuudentajua, tietty jos on tottunut polttaan niin sitten tuskin kovasti haittaa. Itse menen enemmän pois tolaltaan kannabiksesta ja en ole lapsenvahdintakykyinen.

Veisin mieluummin viiniä juoneelle.

Vierailija
5/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kummalle tulee vähämmän vaikutuksia kyseisistä aineista.

Vierailija
6/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on leikki-ikäinen, viinin juojalle, jos se jää tuohon. Alle kolmevuotiasta en kummallekaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallekin. Siis jos käytetty määrä on vain puoli pulloa tai yksi sätkä.

Vierailija
8/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille josta tykkään vähemmän. Kivoja ihmisiä ei ole kiva kiusata lapsilla. (Mulla ei ole lasta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitoutuu lapsen hoitoon, sitoutuu olemaan selvinpäin. Tämä koskee niin alkoholia kuin kannabista. 

Eli en kummallekaan, jos tiedossa on, että alkoholi tai kannabis on kuviossa. 

Mutta tarkoittanet, että on pakko viedä jommallekummalle? Sitten se riippuisi huimasti muista tekijöistä. Mutta sanotaan, että tälle viinin juojalle. Kannabis on nimittäin itselleni vieraampi aine. 

Tiedän, ettei normaali aikuinen humallu puolesta pullosta viiniä siten, että lapsenhoito vaarantuisi. 

Vierailija
10/11 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan tuskin optimaalisessa tilassa vahtimaan lapsia. Mutta riippuu paljolti henkilön luonteesta. Varsinkin kannabiksen tapauksessa. Joku saattaisi keskittyneesti leikkiä lapsen kanssa ja molemmilla olisi kivaa. Joku toinen taas unohtaa lapsen, kun muut asiat vievät huomion toisaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärrän sen että ruualla juodaan viiniä, mutta kannabiksen yhdistän lähinnä illanviettoihin kavereiden kanssa. En oikein ymmärrä minkälainen ystävä se olisi joka haluaisi välttämättä polttaa kannabista juuri silloin kun minun lapseni olisi hänellä hoidossa. Pitäisin sitä niin omituisena, että valitsisin tuon viinin lipittäjän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan