En saanut vauvaa syliin, "haiset tupakalta"

Vierailija

Menin katsomaan ystävääni ja hänen vauvaansa, koska ystäväni on valittanut yksinäisyyttä ja väsymystä. Olen äiti itsekin ja tarjouduin hoitamaan vauvaa sen aikaa, jos ystäväni haluaisi käydä suihkussa, ottaa nokoset tai vaikka kipaista asioilla/kaupassa, ajattelin että hän ilahtuisi kun joku tarjoaa apua. Hän vastasi kipakasti, ettei voi antaa vauvaa edes syliini koska haisen tupakalta (olin polttanut yhden savukkeen jo jonkin aikaa ennen hänen luokseen menoa, poltan satunnaisesti). Loppuajan oli vaivautunut ilmapiiri ja hörppäisinkin nopeasti kahvin ja lähdin pois. Toivottavasti hetkeen ei tarvitse kuunnella "ettei kukaan koskaan auta".

Sivut

Kommentit (90)

Yh

Ehkä vähän ylireagointia mutta ihmisenä joka ei tupakoi, on pakko sanoa että hyi hitto tupakoivat ihmiset löyhkäävät! Töissä jouduin istumaan kahden röökiäijän väliin ja olin pyörtyä. Tuli niin huono olo että jouduin vaihtamaan paikkaa.

Vierailija

Vaatteiden ja hiusten mukana vauvaan tarttuu vaarallisia pienhiukkasia. Oli todellakin hyvä, ettei sinulle annettu vauvaa syliin. Sinun kannattaisi oman terveytesi ja muidenkin terveyden vuoksi lopettaa tupakointi mahdollisimman pian.

Vierailija

No, tupakoivat ihmiset nyt tuppaavat useimmiten haisemaan aika pahalle ei-tupakoivan nenään. Itsekin huomasin sen hajun todellisuudessa vasta, kun lopetin tupakoinnin kokonaan ja sen jälkeen hävetti, että olen ihan oikeasti liikkunut ihmisten ilmoilla löyhkäten niin hirveälle.

Vierailija

Meille ei tarvitse tulla edes vieraisille, jos polttaa tupakkaa. Minulla riittää tupakoimattomia ystäviä ihan tarpeeksi. Ei tarvitse haistella korsteenien hajua.

Vierailija

Minua jotenkin ällöttää kun joku kutsuu niitä syöpäkääryleitä hienostelevasti savukkeeksi. Röökiksi niitä korkeintaan voisi kutsua. Yök.

Vierailija

Elä enää mene ystävällesi, minä en ainakaan menisi! Hyvin on omat lapset kasvanu vaikka on ollu tupakan hajuisia hoitajia. Vai meinaatteko että mummit ja ukit ei saa tulla lähelle jos polttaa?! :O

Vierailija

Fiksu ja valveutunut ystävä sinulla. Itse annoin vauvan tuhkakupin syliin pitkin hampain - pakko kun oli lähisukulainen - mutta vain hetkeksi ja keksin sitten tekosyyn ottaa takaisin. Heti tyypin lähdettyä vauva kylpyyn ja vaatteiden vaihtoon.

Älkää polttaako kun olette menossa vauvaperheiden luokse kylään! Peskää kädet ja vaihtakaa puhtaat vaatteet, kiitos.

Vierailija

Tupakoijat ei ite haista että se tupakka haisee ihmisen sisältä asti. Ei vaan vaatteet ja kädet vaan se hirveä lemu sisäelimistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Elä enää mene ystävällesi, minä en ainakaan menisi! Hyvin on omat lapset kasvanu vaikka on ollu tupakan hajuisia hoitajia. Vai meinaatteko että mummit ja ukit ei saa tulla lähelle jos polttaa?! :O

Minä ainakin kiitän ihan älyttömästi niitä lapsuudenaikaisessa hoitopaikassani tupakoineita ihmisiä. (not) En minä onneksi saanut kuin pahat allergiat. No, ne tupakoijat tosin kuolivat ennenaikaisesti sydäriin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat