Mikä tauti mulla voi olla? Olen perusterve 20v likka

EnJaksaTätäFlunssaaEnää

Heippa!

Mulla on ollut 'flunssa' nyt viisi viikkoa. Ja meen huomenna lääkäriin, mutta haluaisin kuulla teiltä mikä ihme mulla voisi olla.

Oireet:

Kuume nousee ja laskee. Sydämeen pistää välillä viiltävästi, ihoa kutittaa käsistä ja naamasta. Silmiä kirveltää ja ne vuotaa, korvissa suhisee ja soi. Päätä särkee kokoajan,  päivällä alkaa selkä kipu, lihas kipu ja nivel kipu. Kylmä, kuuma ja hiki. Nuhaa ja yskää ollut. Perjantaina alkoi ripuli. Väsymystä, hengenahdistusta ja hengästyn pienistäkin matkoista. Vasen silmäkuoppa kipeä ja saman silmän silmäluomi jumiutuu kiinni. Korvan alle tullut iso kipeä outo patti.

Ja mulla oli eläimet vähän aikaa pois mun luota, kun ne palasi tää flunssa koveni.

Pyydän päästä allergiatesteihin. Mitä muuta kannattaa pyytää, koska luin netistä, että osalla ihmisistä ollut flunssaa monta kuukautta eivätkä ole saaneet mitään hoitoa niihin.

Mä en jaksais tätä flunssaa enää yhtään. Mun pitäis aloittaa iltalukiossa opiskelut, mutta en vaan jaksa tässä kunnossa.

Kommentit (15)

Vierailija

Influenssa? Korvan alle tullut patti voi olla tulehtunut imusolmuke, joka liittyy flunssaan. Keuhkoputken tulehdus, johon voisi viitata hengenahdistus ja hengästyminen, rintaan pistelykin?. Pitkään on sairastelusi jatkunut, toivottasti selviää mikä on ja tulet terveeksi.

Vierailija

Mulla ihan samat oireet enkä saanut lääkäristä mitään apua. Totes vaan et joo onhan tää kurkku vähän punanen. Mitä hittoa tää on mulla myös 5 vko meneillään?

Vierailija

Kuumeilu voi merkitä alkavaa keuhkokuumettakin. Jos rasitit itseäsi alkaneen flunssan aikoihin, on sairastelu voinut edetä. Siitä nuo pahemmat oireet. Lepo on tärkeätä, jotta ei tulisi jälkitauteja.

Vierailija

Voi olla ihan influenssa - se on kauhea tauti, mutta nykymaailmassa ei hengenvaarallinen perusterveellä ihmisellä. (Eikä kyllä mikään "perusflunssa", niin kuin jotkut tässä on kommentoineet.) Kyllä lääkärissä selviää. Tsemppiä ja paranemista!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat