Tinder-mies ja hyvin vaivaannuttava "rakkaus-runo"

Vierailija

En ole itse mitään lässyttäjä-tyyppiä ja menin tinder-miehen kanssa syömään. Kyseessä oli vähän hienompi ravintola ja kun odotimme annoksia, hän oli tehnyt minulle lievästi sanottuna kökön runon.

"Tahtoisin kalleimpani sulle antaa, ja ruusuja pöytään kantaa, Olet oikein soma, kumpa et jonkun toisen oma"

En osannut muuta kuin hymyillä typerästi ja kiittää. Ja oli myös 13cm lyhyempi mitä väitti. Mainitsin asiasta niin hän sanoi, että armeijassa mittasivat väärin eikä hän tiennyt kumpi on oikea pituus. Juuh...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole itse mitään lässyttäjä-tyyppiä ja menin tinder-miehen kanssa syömään. Kyseessä oli vähän hienompi ravintola ja kun odotimme annoksia, hän oli tehnyt minulle lievästi sanottuna kökön runon.

"Tahtoisin kalleimpani sulle antaa, ja ruusuja pöytään kantaa, Olet oikein soma, kumpa et jonkun toisen oma"

En osannut muuta kuin hymyillä typerästi ja kiittää. Ja oli myös 13cm lyhyempi mitä väitti. Mainitsin asiasta niin hän sanoi, että armeijassa mittasivat väärin eikä hän tiennyt kumpi on oikea pituus. Juuh...

Pituuden valehteleminen(ei kai mikään mittaus sentään noin paljon heitä?) on aika erikoista,mutta siis sinänsä mies vaikutti hellyyttävältä. Sanoit että et ole lässyttäjä-tyyppiä.Mies ilmeisesti on.Ette vain ole sopivia toisillenne,ei miehessä tai hänen kyhäelmässään ole vikaa.

Olen joskus jutellut kaverin kanssa siitä miten ymmärrämme jos sanotaan että mies "lepertelee". Ystävä kaipaa juuri ap:n kuvaamanlaisia lemmenlurituksia mutta miehekkäästi ilmaistuna.Minä taas menen inhosta kananlihalle jos joku lässyttää diipadaapaa mutta minusta on ihanaa kun mies puhuu hellällä äänelle,sellaisella kuin puhutaan lapsille ja eläimille.

Ap:n tapauksessa hyvä että selvisi jo ensitreffeillä ettei luonteet natsaa,ei haaskaantunut kummankaan aikaa sen enempää.

Vierailija

Eikös tuo tinder ole nussimisseuran etsintään vain. Turha mennä ravintolaan. Suoraan sänkyyn vaan niin jää nuo tilanteet pois. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varo ettei tule sun parvekkeen alle laulamaan itse säveltämäänsä rakkauslaulua.

Vähän OT mutta mun mielestä tällainen olisi ihanaa :D Olen yrittänyt houkutella poikasystävää laulamaan ja soittamaan kitaraa ikkunan alle vaikka syntymäpäivän kunniaksi,mutta hän ei lämpeä ajatukselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo tinder ole nussimisseuran etsintään vain. Turha mennä ravintolaan. Suoraan sänkyyn vaan niin jää nuo tilanteet pois. 

Ehkä jotkut menee ensin sinne ravintolaan ja katsomaan haluavatko nussia sitä toista?

(Ja toisaalta,ei kai sieltä ole kielletty etsimästä muutakin seuraa kuin panoa.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten treffit sitten päättyivät? Pakenitko paikalta vai kestitkö urhoollisesti lässytystä aterian ajan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän laski pituus + jöpötys

Tai pitää usein stripparikenkiä ja meni sekaisin, onko nyt tänään Matti vai Maija =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat