Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita ketkä ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
02.11.2015 |

Olen 20-vuotias nainen, seksielämää takana noin 3 vuotta. Ongelma on se, että en saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Klitorista hieromalla kyllä, mutta en itse yhdynnässä. Olen seurustellut noin kolme vuotta, ja tämä asia vaivaa paljon. Mieskään kun ei kestä yleensä kauaa, ehtii aina tulla kun minulla alkaa tuntumaan hyvältä... Onko muita joilla sama ongelma?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap yksi lisää, joka ei saa yhdynnässä. Ikää 21 v. Ollut vain tämän yhden miehen kanssa, nyt oltu yhdessä noin vuosi ja 3 kk. Aluksi ajattelin, että minussa on jotain kauheasti vialla, koska saan kyllä itseni tulemaan, mutta mies ei. Tosin mies ei (vieläkään) tiedä, koska panikoin suhteen alussa ja feikkasin. Ja sille tielle jäin... Virhe! Nyt on vaikea avata suutaan asiasta, koska tiedän että miehelleni on tärkeää minun nautintoni. Viivyttelee usein oman tulemisensa kanssa, jotta kerkeän nauttia enemmän ja huomioi muutenkin minua paljon. Mutta siis minulle on se ja sama, en tule yhdynnässä joten en enää ota asiasta hirveätä stressiä. Nyt täytyisi saada jotenkin puhuttua miehen kanssa, koska jotta saisin orgasmin, minun täytyisi itse sormittaa itseäni. Nykyisin teen sitä harvoin. Syy on se, että kosketuksen täytyy olla juuri oikeanlaista, että orgasmi tulee. Pelkään, että olenko leikkinyt aiemmin liikaa itseni kanssa ja opettanut kehoni tulemaan vain yhdellä konstilla... Kaikki aina neuvovat, että "rentoudu vain ja varmasti onnistaa!". No, miten mun pitäis muka rentoutua? Mielestäni olen jo superrento mieheni kanssa ja nautin kyllä kovasti. Että mitä ihmettä muka pitäisi tehdä, enempää kun ei voi enää rentoutua :D

Vierailija
42/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 20-vuotias nainen, seksielämää takana noin 3 vuotta. Ongelma on se, että en saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Klitorista hieromalla kyllä, mutta en itse yhdynnässä. Olen seurustellut noin kolme vuotta, ja tämä asia vaivaa paljon. Mieskään kun ei kestä yleensä kauaa, ehtii aina tulla kun minulla alkaa tuntumaan hyvältä... Onko muita joilla sama ongelma?

Täällä vähän yli 40 v. mies ja samanlaista vaivaa oman vaimokullan kanssa. Lasti ei meinaa enää irrota millään vaikka kuinka polkisi, yleensä parasta on suosiolla vaihtaa kesken session kakkoseen, silloin saatta jopa joskus onnistua. Olen päätellyt tämän johtuvan vaimoni yleisestä rupsahtamisesta ja tavaran väljistymisestä synnytysten myötä, koska baaripanojen kanssa tällaista ongelmaa ei ole esiintynyt vaikka käyttäisin kumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ei tule saamaan koskaan. Miestä vaihtamalla tai synnytyksen jälkeen voi asia muuttua.

Ja taas mennään. Miehen vika tai syy. :D Joo ei nainen itse voi orkkuunsa vaikuttaa...

Faktahan se on. Seksi ei tapahdu tyhjiössä, vaan vika voi olla rakenteellinen (johon synnytys auttaa osaltaan) tai johtua miehen huonosta naimatyylistä.

Mä olen saanut tasan yhden miehen kanssa vaginaorgasmin, muiden kanssa ei lähellekään.

Jep, ja koska sinulla on tämä kokemusta niin on yleinen fakta että vain mies voi tehdä jotain naisen orkun eteen? :D

Ihan oikeasti, kyllä se suurin tekijä naisen orkussa on ihan nainen itse.

Ei kannata lukea neutraaleja kommentteja nillityslasit päässä, mulle on se ja sama väännätkö minun tasapuolisen syyluetteloni vain mukamas miesten viaksi :)

Edelleen, vika voi johtua niin naisesta kuin miehestä.

Tosin, sinä vaikutat olevan mies, joten sinulla ei ole mitään sanottavaa siihen tiedätkö sinä millaisia eroja miesten naimatyyleissä on. Voin kertoa, että yhdyntä tuntuu jokaisen miehen kanssa erilaiselta.

Vierailija
44/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa. vaihtakaa ukkoa jos ei tule ja jos sekään ei auta kokeilkaa pukeutua muuhunkin kuin tuulipukuun.

koettakaa myös ottaa mallia virolaisista venäläisistä naisista,,,osaavat pukeutua ja käyttäytyä.

ehkä sitten jotakuta miestäkin voisi kiinnostaa teidän orgasminne

Vierailija
45/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ei tule saamaan koskaan. Miestä vaihtamalla tai synnytyksen jälkeen voi asia muuttua.

Ja taas mennään. Miehen vika tai syy. :D Joo ei nainen itse voi orkkuunsa vaikuttaa...

Faktahan se on. Seksi ei tapahdu tyhjiössä, vaan vika voi olla rakenteellinen (johon synnytys auttaa osaltaan) tai johtua miehen huonosta naimatyylistä.

Mä olen saanut tasan yhden miehen kanssa vaginaorgasmin, muiden kanssa ei lähellekään.

Vielä toinen vastaus sinulle, että jos mies nai huonosti niin on se ihan sinun vastuulla muuttaa sitä mieleiseksesi. Nouse vaikka ratsaille ja pane sinä miestä. Jos et saa niin et saa ja oma syysi se on. Ei kenenkään muun vaikka naisilla onkin kova tarve hankkia itselleen oikeuksia ilman velvollisuuksia ja vastuita.

Vierailija
46/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin saamaan orgasmeja seksin aikana sen jälkeen, kun omat paikat tulivat enemmän tutuiksi sisältä ja ulkoa. Eli ensimmäisen yksin saadun emätinorgasmin jälkeen oon saanu myös yhdynnässä. Aika yleistähän se on, ettei nainen saa emätinorgasmia syistä jos toisista. Sitä voi kuitenkin kokeilla erilaisin keinon, tai sitten vaan antaa olla. :)

N 21