Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita ketkä ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
02.11.2015 |

Olen 20-vuotias nainen, seksielämää takana noin 3 vuotta. Ongelma on se, että en saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Klitorista hieromalla kyllä, mutta en itse yhdynnässä. Olen seurustellut noin kolme vuotta, ja tämä asia vaivaa paljon. Mieskään kun ei kestä yleensä kauaa, ehtii aina tulla kun minulla alkaa tuntumaan hyvältä... Onko muita joilla sama ongelma?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap huoli. Et ole ongelmasi kanssa yksin. Miehen eksät on todennäköisesti feikanneet (kovaäänisesti?). On parempi, että olet asian suhteen rehellinen kuin esittäisit miehen mieliksi mitään.

Mä olin sun ikäisenä saanut yhdynnässä kerran ihan sattumalta vaikka parisuhdetta oli pari vuotta takana. Nyt kymmenen vuotta vanhempana lasten saaminen (herkistänyt) ja yleensäkin kyky rentoutua miehen kanssa sekä se, että mies tietää mihin mua täytyy koskettaa ja miten, on johtaneet siihen että saan yhdynnässä aika usein.

Mutta eihän kaikki saa koskaan, ei välttämättä edes klitorisorgasmia.

Vierailija
22/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi!Sellanen hieromasauva on aika napakka juttu välillä..sillä saattaa joskus käydä ainakin lähellä..ja jos kehtaa ehdottaa että suihkuun ja sillä klitorikselle suihku siinä samalla niin saattaa tullakin jos mies malttaa olla liikkeissään hidäs..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuulla muidenkin kokemuksia. Ehkä tästä asiasta ei pitäisi tehdä suurta numeroa, nautin kyllä seksistä ilman orgasmiakin. Olisihan se tietysti mahtavaa jos pystyisi joka kerta tulemaan, mutta jos ei pysty niin ei pysty. Asiaa ei vaan parantanut se, kun mies kerran kehuskeli kuinka entiset panot sai kokoajan orgasmeja... Todella tökerö kommentti ja loukkasi aika paljon, kun vielä tietää että en itse pysty tulemaan... Ap

Exät on teeskennelleet ja sille tielle ei kannata lähteä.

Mitäs jos takaapäin lyöt olat patjaan ja otat sormet avuksi samalla?

Juu teeskentelemään en ole ikinä lähtenyt. 

Eri asentoja voisi tietysti kokeilla, mutta juuri niinkuin alussa totesin, mies ei tosiaan kestä kauaa... Ja tuntuu että minä vaadin aikaa että se orgasmi olisi mahdollinen, sormettamallakin kestää todella kauan että tulen

Vierailija
24/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ei tule saamaan koskaan. Miestä vaihtamalla tai synnytyksen jälkeen voi asia muuttua.

Onnea vaan matkaan jos vaihdat miehen orgasmin takia. Ehkä vika on tuossa lahnassa? En mäkään miehenä saa orgasmia jos tuntuu että panen ruumista.

Vierailija
25/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut. Olen 41-vuotias nainen, naimisissa 16 vuotta ollut ja sitä ennen 2 seurustelusuhdetta joissa oli seksiä. 

Minua tämä orgasmittomuus ei enää haittaa, kun olen sen hyväksynyt. Hoidan sitten omat orgasmini klitoriksen stimuloinnilla suihkussa yhdynnän jälkeen, ja homma on sillä selvä. Ilmeisesti naisilla, joilla välimatka klitoriksesta emättimen aukkoon on suuri, on useinkin käytännössä mahdotonta saada yhdyntäorgasmia. Minä en myöskään saa esim. nuolemalla, enkä oikeastaan pidä esim. klitoriskiihottimista petipuuhissa. Mieluummin olen niin että ei tehdä numeroa minun orgasmittomuudestani, ja sitten hoidan vaan suihkussa sen orgasmin.

Eikö miehiäsi ole haitannut tuo ettet tule? Minulla kaksi suhdetta takana ja pääongelmaksi seksissä on muodostunut miehille se, etteivät saa minua tulemaan millään tavalla vaikka minua asia ei ole koskaan haitannut. Itse saan itseni tulemaan seksin aikana, mutta sepä nyt ei miehille kelpaa :D

Kokeile sanoa seuraavalle miehelle ettet kykene saamaan orgasmia penetraation toimesta ja vapauta mies tuosta "velvoitteesta" tuottaa orkku naiselle. Sen jälkeen voi mieskin nauttia vapautuneemmin seksistä.

m41

Vierailija
26/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että hidastaa tahtia tai pitää taukoa jotta ehdit itse edes sormettamalla mukaan. Eikö hän nimenomaan halunnu että tulet?

Vierailija
27/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensaanti auttaa useimmilla. Raskausaikana alapäähän kasvaa uusia hermoyhteyksiä ja se herkistää ja helpottaa paitsi kiihottumista, myös orgasminsaantia. Ikä myös auttaa, klitoris kasvaa iän myötä ja on jo 30-vuotiaalla huomattavasti isompi kuin 20-vuotiaalla ja 50-vuotiaalla se on jo 80 % isompi ja ainakin jotkut uskovat, että koska klitoriksesta suurin osa sijaitsee "sisällä", se on  hermojen kautta yhteydessä emättimeen ja sitä kautta voi saada orgasmin. Lisäksi iän myötä oppii rentoutumaan ja avautumaan seksille tavalla, jota ei osaa nuorena ja vähän kokeneena edes kuvitella. Naisella on se onni, että seksi vaan paranee ajan myötä. Ei tietysti kauheasti lohduta silloin nuorena, mutta näin se useimmilla menee. Toisaalta voi lohduttautua ajatuksella, että kun seksi kuitenkin nuorenakin on kivaa, niin miten mahtavaa se onkaan sitten 20-30 vuoden kuluttua.

Oho, mun klitoris on kyllä huomattavasti pienentynyt. t: 2, 46v.

Niinkö? Se kasvaa siis lähinnä sisäänpäin ja on ihan fakta, ei mikään arvelu. Mutta kai joillakin voi käydä noinkin.

Vierailija
28/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut. Olen 41-vuotias nainen, naimisissa 16 vuotta ollut ja sitä ennen 2 seurustelusuhdetta joissa oli seksiä. 

Minua tämä orgasmittomuus ei enää haittaa, kun olen sen hyväksynyt. Hoidan sitten omat orgasmini klitoriksen stimuloinnilla suihkussa yhdynnän jälkeen, ja homma on sillä selvä. Ilmeisesti naisilla, joilla välimatka klitoriksesta emättimen aukkoon on suuri, on useinkin käytännössä mahdotonta saada yhdyntäorgasmia. Minä en myöskään saa esim. nuolemalla, enkä oikeastaan pidä esim. klitoriskiihottimista petipuuhissa. Mieluummin olen niin että ei tehdä numeroa minun orgasmittomuudestani, ja sitten hoidan vaan suihkussa sen orgasmin.

Eikö miehiäsi ole haitannut tuo ettet tule? Minulla kaksi suhdetta takana ja pääongelmaksi seksissä on muodostunut miehille se, etteivät saa minua tulemaan millään tavalla vaikka minua asia ei ole koskaan haitannut. Itse saan itseni tulemaan seksin aikana, mutta sepä nyt ei miehille kelpaa :D

Kokeile sanoa seuraavalle miehelle ettet kykene saamaan orgasmia penetraation toimesta ja vapauta mies tuosta "velvoitteesta" tuottaa orkku naiselle. Sen jälkeen voi mieskin nauttia vapautuneemmin seksistä.

m41

Niinhän minä olen kertonut, mutta kun miehille tulee pakkomielle saada nainen tulemaan :D Lopulta seksistä tulee vaan nihkeää suorittamista ja pettymys asiasta, joka on mulle aivan se ja sama kun hoitelen itse itseni jo ennen sitäkin että mies itse on ehtinyt tulla. Miehet kokevat sen loukkauksena jos en tule niiden nuolemisesta/sormettamisesta.

Vierailija
29/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ei tule saamaan koskaan. Miestä vaihtamalla tai synnytyksen jälkeen voi asia muuttua.

Onnea vaan matkaan jos vaihdat miehen orgasmin takia. Ehkä vika on tuossa lahnassa? En mäkään miehenä saa orgasmia jos tuntuu että panen ruumista.

Kivaa provoa, mutta jokaisen naisen on hyvä tietää, että jokainen mies nussii eri tavalla ja se, että nainen ei tule yhdynnästä ei johdu aina vain naisesta itsestään.

Jokaisella miehellä on oma naimistyyli, joillain parempi, joillain paskempi. Samaten kalun muoto ja koko vaikuttavat, muoto enemmän (esim. itsellä tuntuu parhaimmalta normaalin kokoinen penis, suuri sattuu).

Vierailija
30/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensaanti auttaa useimmilla. Raskausaikana alapäähän kasvaa uusia hermoyhteyksiä ja se herkistää ja helpottaa paitsi kiihottumista, myös orgasminsaantia. Ikä myös auttaa, klitoris kasvaa iän myötä ja on jo 30-vuotiaalla huomattavasti isompi kuin 20-vuotiaalla ja 50-vuotiaalla se on jo 80 % isompi ja ainakin jotkut uskovat, että koska klitoriksesta suurin osa sijaitsee "sisällä", se on  hermojen kautta yhteydessä emättimeen ja sitä kautta voi saada orgasmin. Lisäksi iän myötä oppii rentoutumaan ja avautumaan seksille tavalla, jota ei osaa nuorena ja vähän kokeneena edes kuvitella. Naisella on se onni, että seksi vaan paranee ajan myötä. Ei tietysti kauheasti lohduta silloin nuorena, mutta näin se useimmilla menee. Toisaalta voi lohduttautua ajatuksella, että kun seksi kuitenkin nuorenakin on kivaa, niin miten mahtavaa se onkaan sitten 20-30 vuoden kuluttua.

Oho, mun klitoris on kyllä huomattavasti pienentynyt. t: 2, 46v.

Niinkö? Se kasvaa siis lähinnä sisäänpäin ja on ihan fakta, ei mikään arvelu. Mutta kai joillakin voi käydä noinkin.

Täytyskin kysyä siskolta, jolla ollut nuorena myös iso klitoris, että miten sen on käynyt. Sillä ikää 10v vähemmän.

Vierailija
31/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin, että alkuun en saanut pelkästä yhdynnästä, sitten sain pari kertaa ihan yrittämättä ja sen jälkeen en ole saanut. Mystistä on. Ja noiden saamiskertojen välillä oli vielä monen kuukauden tauko, kun oltiin eri maissa, eikä seksiä voitu harrastaa. Tauon jälkeen kun sain, niin ajattelin, että jes, tästä se lähtee. Ei lähtenyt. No ehkä vielä joskus.

Vierailija
32/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 22 ja kovalla harjoittelulla saanut nyt pari orgasmia tulemaan miehen sormettaessa. Yhdynnässä yhden kerran vain. Mulla tosiaan auttoi se että harrastin rutkasti itsetyydytystä ja rentoutumista. Pystytkö rentoutumaan täysin seksin aikana?

Vierailija
33/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen orkku tulee klitoriksedta eikä emättimestä. klitoris vastaa penistä kudostyyppinä ja emätin korkeintaan palleja tai vaikka polvia. ehdotas siis miehelle, että loprtetaan jatkossa koskemasta penikseen ollenkaan eksin aikana ja hierot sen oolvea sen sijaan. Parin miuutin hieronnan jälkeen alat kysellä, mikä miehessä on vikana, kun ei tule jo. teet diagnoosin, että hän on estoinen.

ps ne poikaystävän exät ovat teeskennelleet.

Vierailija
34/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisen orkku tulee klitoriksedta eikä emättimestä. klitoris vastaa penistä kudostyyppinä ja emätin korkeintaan palleja tai vaikka polvia. ehdotas siis miehelle, että loprtetaan jatkossa koskemasta penikseen ollenkaan eksin aikana ja hierot sen oolvea sen sijaan. Parin miuutin hieronnan jälkeen alat kysellä, mikä miehessä on vikana, kun ei tule jo. teet diagnoosin, että hän on estoinen.

ps ne poikaystävän exät ovat teeskennelleet.

Jännästi se orkku on erilainen, kun se tulee suoraan klitoriksesta tai pelkästään emättimestä. Klittaorkkuja en edes halua enää.

Vierailija
35/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ongelma taas on nopea tuleminen. Vedettiin tossa pikaset (noin 5 min) sain siinä ajassa kolmesti. Yritän pitkittää ja pitkittää, mut ei!

Vierailija
36/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään. Miehen vika tai syy. :D Joo ei nainen itse voi orkkuunsa vaikuttaa...

Vierailija
37/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki naisille: Opettakaa mies hoitamaan homma. Melkein kaikissa asennoissa myös miehen käsi yltää sinne klitalle, joten kyse on vain siitä, että osaako ja haluaako mies hoidella naisen kunnolla. (ja miehille myös vinkki: kannattaa opetella)

t: mies 39

Vierailija
38/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään. Miehen vika tai syy. :D Joo ei nainen itse voi orkkuunsa vaikuttaa...

Faktahan se on. Seksi ei tapahdu tyhjiössä, vaan vika voi olla rakenteellinen (johon synnytys auttaa osaltaan) tai johtua miehen huonosta naimatyylistä.

Mä olen saanut tasan yhden miehen kanssa vaginaorgasmin, muiden kanssa ei lähellekään.

Vierailija
39/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan se on. Seksi ei tapahdu tyhjiössä, vaan vika voi olla rakenteellinen (johon synnytys auttaa osaltaan) tai johtua miehen huonosta naimatyylistä.

Mä olen saanut tasan yhden miehen kanssa vaginaorgasmin, muiden kanssa ei lähellekään.

Jep, ja koska sinulla on tämä kokemusta niin on yleinen fakta että vain mies voi tehdä jotain naisen orkun eteen? :D

Ihan oikeasti, kyllä se suurin tekijä naisen orkussa on ihan nainen itse.

Vierailija
40/46 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen ihan tyytyväinen jos se orkku "hankitaan"  ennen yhdyntää. En itsekään saa varsinaisessa yhdynnässä vaikka taju välillä lähteekin.