Posti ei kulje, posteljoonit lusmuilee taas.

poispostintieltä

Miksi ei siirrytä jakamaan postia vain kerran viikossa, kun päivittäinen postin jakaminen on näin kallista? En halua maksaa siitä, että laskut tuodaan minulle päivittäin. Kerran viikossa riittää. Jos haluan lähetyksen nopeasti, voin käyttää jotain kuriiripalvelua joita Suomessa on vaikka kuinka paljon.

http://yle.fi/uutiset/posti_ei_kulje_lahipaivina__vantaan_ulkomaanpostis...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ei todellakaan ole syytä haukkua postinkantajia lusmuilijoiksi.

En minäkään tiennyt, mistä on kyse, enne kuin luin tuon työnantajien ehdotuksen postin työntekijöiden uudeksi työehtosopimukseksi. Aivan järkyttävää settiä, heistä yritetään tehdä orjatyövoimaa:

http://www.pau.fi/viestinta/ajankohtaista/#anchor-3355278

Kuinka moni perheellinen enää edes voisi tehdä tuota työtä noilla ehdoilla?

Vierailija

Voin sanoa että ihan jäätävää koiran hommaa nykyään olla postin työläisenä. Kattokaapa noita uusia työnantajan kaavailuja. Ittehän olin 2,5 vuotta jakelussa määräaikaisena, ei vakituistettu vaikka työvoimasta oli kiljuva pula. Työpäivät venyi usein 10-12 tuntisiksi. Onneksi sain toisen työn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ihan oikeasti tulee vielä postia?! 

Mulle tulee noin 100 pientä kirjelähetystä ebaystä vuosittain. Lähinnä 1€-3€ liittimiä, komponenetteja, kaapeleita ym. Tulee postin jakamana. Minulle riittäisi jos jaettaisiin kerran viikossa. Joka päivä jaettava posti nostaa meidän veroja turhaan.

Vierailija

Hyvä että lakkoilevat! Itsekin siellä aikanaan olin 5 vuotta määräaikaisilla sopimuksilla. Lyhin oli päivän mittainen ja näitä saattoi olla viikossa viisi ja pisin taisi olla 3kk..

Ihan järkkyjä noi työnantajan vaatimukset. Kuka tollasiin suostuisi vapaaehtoisesti? Itse en ainakaan. Onneksi olen päässyt pois Postista jo muutama vuosi sitten.

Vierailija

Tsekatkaa oikeesti noi Postipomojen vaatimukset! Aivan järkkyä matskua. Tota ei missään nimessä saa päästää menemään läpi. Posti on yksi Suomen suurimmista työllistäjistä, ja jos sillä menee läpi tommonen orjuutus, seuraa nopesti moni muu työllistäjä perässä. Oikeasti, eihän kukaan voi tehdå töitä noilla ehdoilla jos haluaa elää siis muutakin elämää kuin sitä työelämää. Huhhuh mitä schaißee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Äh, just tilasin viime viikolla Englannista vaatteita. :(
Millonkahan lienee perillä nyt, ennen tulleet reilussa viikossa.

Saattaa venähtää ensi viikkoon. Jos alkavat tappelemaan kunnolla niin voi olla posti on hidas koko loppuvuoden. Itsekin odotan jo myöhässä olevia lähetyksiä, joten ei ollut mukava herätä näin maanantaina ja todeta etten todennäköisesti saa niitä tälläkään viikolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tsekatkaa oikeesti noi Postipomojen vaatimukset! Aivan järkkyä matskua. Tota ei missään nimessä saa päästää menemään läpi. Posti on yksi Suomen suurimmista työllistäjistä, ja jos sillä menee läpi tommonen orjuutus, seuraa nopesti moni muu työllistäjä perässä. Oikeasti, eihän kukaan voi tehdå töitä noilla ehdoilla jos haluaa elää siis muutakin elämää kuin sitä työelämää. Huhhuh mitä schaißee.

Ei mitään uutta auringon alla. Jatkumoa siihen samaan, miten hallitus EK-kavereineen suomalaisia kyykyttää, vai onko teiltä mennyt täysin ohi se, miten sairaat ja pienituloiset kärsivät ensi vuodesta alkaen, jotta maamme isokenkäisillä ja hurjasti tienaavilla menisi entistä paremmin? Eikö täällä ole puhuttu tästä? http://yle.fi/uutiset/sairaille_tulossa_lisalasku__kela-korvauksista_nip...

Keskusta, kokoomus ja persut - ne suomalaisten tappajat. Jos ei nyt ihan omin käsin, niin ainakin välillisesti. Kuinka moni ei enää pysty ensi vuonna ostamaan elintärkeitä lääkkeitään tai käymään vaikkapa hammaslääkärissä? Tätäkö halusitte, kun näitä äänestitte? Olette totisesti saaneet, mitä halusitte!

Vierailija

Multa lähtisi30% palkasta hups vaan. Teen jatkuvaa postinlajittelussa, ja nyt sitä aletaan kohdella päivätyön veroisena ilman haittalisää. Samalla valistetaan iltapäivälehdissä, mitä yötyö terveydellesi aiheuttaa. Kyllä lamauttaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat