Bloggaajien verotiedot

Vierailija

Kerätään tänne yhteen ketjuun bloggaajien verotietoja kun ne kuitenkin puhuttaa av:lla. Vielä en ole bongannut uutisjuttua aiheesta, mutta eiköhän sellainen päivän mittaan tule... :)

Sivut

Kommentit (335)

Vierailija

Hysss... ei bloggaajien tuloista saa puhua. Ei, vaikka he itse kertovat elämästään kaiken ehkäisyhistoriaa myöten ja paljastavat kuvissaan enemmän kuin keskiverto kolmossivun tyttö. Eikä etenkään niissä tapauksissa, että bloggaaja itse lesoaa valtavilla tuloillaan ja kehuskelee, ettei edes kannata harkita "siviilityötä". Tai jos bloggaajan rahankäytössä ja tulonlähteissä on omituista ristiriitaa.

Ollaan ihan hiljaa ja odotellaan Nelly-kollaasia.

Vierailija

Xenialle ja Mungolle ei enää makseta aloittelevan yrityksen tukia???? Ihan vaan bloggaamisesta ei Suomessa makseta oikeasti niin paljon että sillä vois oikein kehua. Näistä ilmoitetuista tyypeistäkin osa tienaa muulla kuin bloggaamisella eivätkä siltikään mitään hirmusummia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Xenialle ja Mungolle ei enää makseta aloittelevan yrityksen tukia???? Ihan vaan bloggaamisesta ei Suomessa makseta oikeasti niin paljon että sillä vois oikein kehua. Näistä ilmoitetuista tyypeistäkin osa tienaa muulla kuin bloggaamisella eivätkä siltikään mitään hirmusummia.

Kerro lisää "aloittelevan yrityksen tuista", en usko, että ainakaan starttirahaa maksetaan toiminimimuotoisesta bloggauksesta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mungo "vain" 44 707 eur. Oho, mistäs tällainen romahdus?

On ehtinyt ajoissa toimittaa tiedot vähennyksistä verottajalle?

Vierailija

Toi Mariannan tulo pistää kyllä silmään. Eihän siitä aikaakaan ole kun hän shoppaili Pariisissa vähän laukkua ja kallista rannerengasta. Siinä oli yhteissummana varmaan puolet koko vuoden bruttotulosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta pienentävätkö vähennykset tosiaan tuota ilmoitettua kokonaiskakkua?

Itse asiaan, minua kiinnostaisi kanssa Karkkipäivän tulot sekä OKV:n, koska jotenkin omat kertomuksensa tienesteistä ja säästöistä eivät ihan vakuuta. Sekä erään mammabloggaajan, josta ei saa keskustella. Itse asiassa useammankin mammabloggaajan, koska haluan teitää, mikä on se tulotaso joka ei kannusta kouluttautumaan pidemmälle, vaan jäämään kotiin kirjoittamaan talvihaalareista ja ylipäätään myymään lastensa koko lapsuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta pienentävätkö vähennykset tosiaan tuota ilmoitettua kokonaiskakkua?

Sikäli vähentävät, että tuolla ilmoitetaan vain verotettava ansiotulo. Ei sitä osaa tuloista, josta veroa ei mene.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat