Onko jonkun mielestä Star Wars oikeasti hyvä?

Vierailija

Mun näkökulmasta ihan tolkuttoman epäkiinnostavaa shittiä.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kotorit on hyviä. Ja elokuvista IV ja V on ihan hyviä. Star Wars on vaan mustavalkoisuudessaan liian lapsellinen, nopeasti nähty. Toimii muutaman elokuvan/pelin ajan, mutta ei sen pitempään.

Vierailija

Hyvää viihdettä, klassisella tarinalla hyvä vs paha. Ei kannata kuolemanvakavasti leffoja ottaa vaan aivot narikkaan ja antaa sen maailman ja tarinan viedä mennessään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En pidä, se on suunnattu pikkupojille/miehille (=sama asia). Star Trek on parempi, siis alkuperäinen sarja.

Piti sitä miesvihaa tähänkin aiheeseen jotenkin ujuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä, se on suunnattu pikkupojille/miehille (=sama asia). Star Trek on parempi, siis alkuperäinen sarja.

Piti sitä miesvihaa tähänkin aiheeseen jotenkin ujuttaa.

Ei ollut minkäänlaista miesvihaa, sinä katselet nyt kaikkea miesviha-lasiesi läpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin?

Itse naisena ainakin tykkään tosi paljon noista elokuvista eikä siinä mielestäni ole mitään sellaisia elementtejä, jotka kertoisivat kohderyhmän.

Vierailija

Olen nainen ja tykkäsin Tähtien sodista jo pikkutyttönä (siitä alkuperäisestä trilogiasta). Eiköhän tarpeeksi jännistä elokuvista voi molemmat sukupuolet innostua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin?

Itse naisena ainakin tykkään tosi paljon noista elokuvista eikä siinä mielestäni ole mitään sellaisia elementtejä, jotka kertoisivat kohderyhmän.

Minusta ne avaruusörkit ja muut kummajaiset on aika sukupuolineutraaleja, sitä paitsi elokuva on niin perussatu hyvä vastaan paha tarinalla, sopii kaikille.

Vierailija

Taas joku mamma katsoo telkkarista pätkän jotain. Ei ymmärrä vilkaisun perusteella ja avautuu hämmennyksestään täällä. Katso ne ensimmäiset 70-80-luvuilla tehdyt Star Wars elokuvat. Auttaa ehkä jos katsoo lasten kanssa, jos on vaikeuksia siirtyä sieltä arkiankeudesta tieteisfantasian maailmoihin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat