Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala video :(

Vierailija
01.11.2015 |

https://www.youtube.com/watch?v=GOeMdNZmgbw 

Osaa taas arvostaa tervettä elämää.. Dokkari lapsen sairaudesta. Kyyneleet valuu :( 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt ton.. sanattomaksi vetää :S 

Vierailija
2/32 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta meidän jokaisen kohtalo. Hienoa, että on ihmisiä, jotka uskaltavat julkaista tällaisia vidoita. Läsnäolo kuoleman hetkellä on hyvä asia, silloin ymmärtää paremmin tapahtuneen.

Vierailija
4/32 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin siitä minkä näköinen tuo poika oli viimeisinä hetkinään..

Vierailija
5/32 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen kasvot oli sen näköiset :/ surullista.

Vierailija
6/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan hiton sairasta ulvoa toisen sairaudelle. Itseäni ahdistaa oman lapsen sairastaminen niin paljon, että en pystyisi ikinä katsomaan tuota - sitten vasta jos on ihan pakko omassa elämässä...

Luulen, että moni teistä katsoo kun ajattelee, että "onneks meillä ei", "ei meille tollasta voisi sattua". Kyllä voi. Nauttikaa elämästä ennen kuin sattuu.

Sairas

Vierailija
8/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun kovasti moniin tuon äidin tunteisiin. Uskon että hänelle tuon videon tekeminen on ollut terapeuttista.

Vierailija
9/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää kyllä. Ei sitä osaa arvostaa terveyttä ennenkun sitten sairastuu. Tämän videon jälkeen osaa. 

Vierailija
10/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan hiton sairasta ulvoa toisen sairaudelle. Itseäni ahdistaa oman lapsen sairastaminen niin paljon, että en pystyisi ikinä katsomaan tuota - sitten vasta jos on ihan pakko omassa elämässä...

Luulen, että moni teistä katsoo kun ajattelee, että "onneks meillä ei", "ei meille tollasta voisi sattua". Kyllä voi. Nauttikaa elämästä ennen kuin sattuu.

Sairas

Ulvoa? Ai siis itkeä? Mitä sairasta siinä on? 

Vierailija
11/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kohta, missä poika repi käsistään kuivuneita ihonpalasia, ja hänelle sanottiin ettei pidä tehdä niin kun tulehtuu. Poika sanoo tähän masentuneesti "Ihan sama. Leukemiakin on".

Olisi tehnyt mieli vaan halata toista lohduttavasti...

Vierailija
12/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erittäin kauniisti tehty video noin raskaasta ja kauheasta koettelemuksesta. Toni vaikutti mukavalta, elämäniloiselta pojalta. Äiti oli ihanasti lapsensa tukena loppuun asti. Pienen Tonin tarina antoi paljon kiitollisuuden tunnetta ja arvostusta näitä hetkiä kohtaan kun kaikki on hyvin. 

Vierailija
13/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mässäillä? 

Vierailija
14/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää mässäillä? 

Tämä on jännä ilmiö. Aina kun otetaan esiin vaikeita asioita, niin tulee aina edes se yksi huutelemaan tuosta aiheella "mässäilystä".

Maailmassa nyt vaan tapahtuu niitä surullisia ja traagisiakin asioita, vaikkakin niitä yritetään nykyään kaikin keinoin saada piiloon. Kuolemasta ei saa puhua, jos joku menettää läheisensä niin tätä mieluummin vältellään ettei vaan joudu keskustelemaan kuolemasta ja sen aiheuttamista tuntemuksista.

Samoin kun itse koin vuosia lapsettomutta (ei ole siis missään tapauksessa mitenkään verrattavissa lapsen kuolemaan, mutta tuli mieleen esimerkkinä vaiennetuista vaikeista aiheista) niin läheisetkään ystävät eivät halunneet aiheesta puhua. En siis vuodattanut asiaa tai mitään, vaan joskus vaan sattui tulemaan puheeksi tyylillä "niin jos me joskus lapsi saataisiin, niin voitaisi ostaa sille tuollaiset vaunut" ja tämä riitti jo aiheuttamaan vaikean ja vaivaantuneen tunnelman, jossa aihe piti äkkiä vaihtaa johonkin hauskempaan.

Ei ne vaikeat asiat katoa sillä että elellään kuin niitä ei olisi olemassa. Joku vaikea asia koskettaa tälläkin hetkellä jotakuta, ehkä juuri sinun ystävääsi tai sukulaistasi.

Vierailija
15/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostakin videosta yksi ajatus nousee minulla ylitse muiden: eutanasia. Miksi ihmisen annetaan kitua noin pitkälle?

Vierailija
16/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostakin videosta yksi ajatus nousee minulla ylitse muiden: eutanasia. Miksi ihmisen annetaan kitua noin pitkälle?

Poika halusi viimeiseen asti parantua ja taisteli. Sellaisen kuvan tosta ainakin saa.. Mutta kertokaa viisaammat mikä aiheutti ton turvotuksen? Ja värin loppuajasta kasvoille? 

Vierailija
17/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika halusi viimeiseen asti parantua ja taisteli. Sellaisen kuvan tosta ainakin saa.. Mutta kertokaa viisaammat mikä aiheutti ton turvotuksen? Ja värin loppuajasta kasvoille? 

Mun kaveri kuoli leukemiaan. Tarkalleen ottaen hermojuuren herpesvirus aktivoitui immuniteetin puutoksesta johtuen ja vei hengen. Loppuvaiheessa elimistön puolustuskykyä ei ole, munuaisetkin saattavat olla pilalla johtuen lääkkeistä, sädetyksestä ja immuniteetin puutoksesta. Tuon pojan kasvojen väri saattoi johtua mustelmista, jotka johtuvat verihiutaleiden puutoksesta. Kortisoni on yleinen turvotuksen aiheuttaja syöpäpotilailla.

Vierailija
18/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku tuli. ei voi mitään. 

Vierailija
19/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii taas arvostamaan tervettä elämää.

Vierailija
20/32 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, opitte varmaan arvostamaan tervettä elämää tämän illan. Huomenna asia taas unohtuu ja aika tilata taas pari uutta laukkua sekä kiukutella kun älypuhelimen akku meni tyhjäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi