Mitä keksin ensi sunnuntaina, että ei tarvitse mennä anopille syömään.

Vierailija

En jaksaisi. Paikalle tulee myös miehen veli täydellisen perheensä kanssa. En jaksaisi selittää miksi meidän teinillä on pinkki tukka ja kuopus käy tukiopetuksessa. Muutenkin stressaa niin, että en edes nuku öisin. Jos en lähde, mies suuttuu.

Joku pätevä syy kotiinjäämiseen pitäisi keksiä.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Oksennustauti. Syö jotain mistä vatsa menee sekaisin, mutta et ole allerginen kuitenkaan. Itsellä luumut toimii hyvin sekä kuivatut hedelmät. Pierettää hyvin, ei kukaan ole vailla mihinkään. Myös lakuja voi kokeilla. 

Vierailija

Oot ensin puuhakkaana lähdössä, laittelet kaikkea valmiiksi jne. sitten menet vessaan ja oksennat niin että varmasti kaikuu. Tulet vessasta ja olet edelleen varma lähdöstä, laittelet kenkiä jalkaan ja äkkiä ryntäät uudestaan vessaan. Sitten vaan pokkana kertomaan muille, että nyt ei kyllä pysty lähtemään, mutta menkääs te muut.

Vierailija

Miksi ajattelet, ettei tuo todellinen syy ole riittävän hyvä syy?

En viettäisi kyllä sekuntiakaan sellaisessa parisuhteessa, jossa minua painostetaan uhraamaan oma hyvinvointini sukuloimisen alttarille.

Vierailija

Siis mähän kyllästyin siihen asetelmaan, että aina kun meidän perheessä oli jotain vialla, niin anoppilassa siitä syytettiin mua. Koko suku ajatteli, että mä olen syypää kaikkeen, mutta mies on oikea urotekijä eikä hän tietenkään ole syypää mihinkään. 

Mä aloin liioittelemaan oikein reilulla kädellä kaikkea vähänkään negatiivista. Silmät suurina kerroin kaikkia juttuja ja nautin siitä, kun muut olivat harmissaan ja järkyttyneitä. Kaikista pahinta oli se, jos joku lapsista oli aiheuttanut häpeää sukulaisille. Siis ei oikeasti mitään hävettävää, mutta kun jotkut vain häpeävät kaikkea. 

Nykyään osaavat käyttäytyä suht hyvin ja mä menen sukutapaamisiin aina sillä asenteella, että en nöyristele kenenkään edessä 

Vierailija

Hah. Mä menisin, ja paskat välittäisin muiden mielipiteistä. Pinkki tukka on just hyvä, harmaat hiiret tukkikoon turpansa, ja jonkun se tukiopetettavakin pitää olla, hyvä että ollaan Suomessa ja sinunkin lasta autetaan.

Vai onko tarjolla hyvää ruokaa? Jos on, niin nenä pystyyn ja menoksi, älä ole lapanen.

Vierailija

Ap. Usein sen täydellisyyden taakse kätkeytyy ikäviä asioita. Joillekin vain se kulissien pystyttäminen ja pystyssä pitäminen on kovin tärkeää.

Vähennät stressiäsi, kun olet avoin. Ei sinulla ole mitään hävettävää. Ihmisten elämät kulkevat eri lailla.

Opeta itsesi olemaan välittämättä muiden ihmisten mielipiteistä, sinä itse kuitenkin tiedät missä mennään.

Jos nyt jätät menemättä, kynnys kasvaa joka kerta. Ja se stressaa sinua vielä lisää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jätät menemättä, kynnys kasvaa joka kerta. Ja se stressaa sinua vielä lisää.

Miten niin muka? Itse tapaan anoppiani vain kerran vuodessa, eikä se ainakaan lisää stressiäni ollenkaan. Päinvastoin, mitä lyhyemmän aikaa näemme, sitä vähemmän stressaantunut olen. Elämä on aivan liian lyhyt vietettäväksi epämiellyttävien ihmisten kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka? Itse tapaan anoppiani vain kerran vuodessa, eikä se ainakaan lisää stressiäni ollenkaan. Päinvastoin, mitä lyhyemmän aikaa näemme, sitä vähemmän stressaantunut olen. Elämä on aivan liian lyhyt vietettäväksi epämiellyttävien ihmisten kanssa.

Eivätkö lapsenne ihmettele tilannetta? Vai eivätkö hekään tapaa mummoaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö lapsenne ihmettele tilannetta? Vai eivätkö hekään tapaa mummoaan?

Ei meillä ole lapsia, mutta voisivathan he silti mummolassa vierailla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat