Miten oppisin pitämään yli kolmekymppisiä kauniina?

Vierailija

Ei ihme että vanheneminen ahdistaa. Omasta mielestä naisen rupsahtaminen alkaa 25-vuotiaana ja kolmekymppisenä on kyllä se kauneun kukkeus hävinnyt. En sano etteikö vanhemmissakin löydy kaunottaria mutta harva pärjää nuoremmille. Aina lähinnä ajattelee että "onpas kaunis ikäisekseen" tai "nuorena oli varmaan todella kaunis". Vanhemmiten naiset muutenkin vain kelpaavat miehille, harvoin ovat ykkösvaihtoehtoja :(

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Voi sinua raukkaa. Median ylenpalttinen nuoruuden ihailu on tehnyt kohdallasi tehtävänsä.

Minä puolestani olen aina ihaillut sellaisia kypsempiä naisia. Oikeastaan alle kolmekymppinen ei ole edes nainen.

Nainen kypsyy ja puhkeaa kukkaan vanhetessaan, nuoret ovat raakileita.

No, makuja on monenlaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuule, iske sellaisia naisia kuin haluat. Mitä sä täällä itket muiden kiinnostamattomien naisten kohtaloa?

Olen kyllä 27-vuotias heteronainen

Ao

Vierailija

No älä sitten hanki naista ollenkaan, problem solved. Eipähän tarvitse katsoa mitään ah-niin-rumaa kolmekymppistä.

Tai jos et edes havittele naista itsellesi, niin miksi sinun edes tarvitsee pitää ketään kauniina? Tuijota rauhassa niitä teinityttöjä pusikossa...

Vierailija

Ja sinähän ap et sitten ollenkaan vanhene? Et rupsahda et mitään.. Olikohan Kari Kuuva kun lauloi, että "Rupsahda rauhassa rakkaani mun" ? Muista, kun olet 89v, jos elät niin kauan, niin olet tiukkaakin tiukempi, tikissä ja mistään ei nahka roiku. Tullee varmaan yllätyksenä sinulle, että vanhemmiten alkaa paikat roikkumaan..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, iske sellaisia naisia kuin haluat. Mitä sä täällä itket muiden kiinnostamattomien naisten kohtaloa?

Ao

Vielä suuremmalla syyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ao

Älä välitä, muutama vuosi vielä ja sitten olet yli kolmekymppinen ja pirun ruma! :D

T. parin viikon kuluttua viisikymppisiään viettävä nainen, joka elää elämänsä parhaita vuosia juuri nyt.

Vierailija

Mikä tämän aloituksen pointti on? Miksi sinun pitäisi väkisin pitää ketään kauniina?

Mitä tulee itse väitteeseen, niin omasta mielestäni moni on kolmekymppisenä viehättävämpi kuin vaikka 17-vuotiaana awkwardina finninaamana.

Vierailija

Niin siis olen itsekin nainen mutta olisi kiva tuntea itsensä kauniiksia vielä 5 vuodenkin päästä. Nyt omaan silmään vain nuoret naiset on kauniita, vanhemmat lähinnä säälittää kun yrittävät laittautua ja uskottelevat itselleen ettei se oma mies haluaisi mielummin panna naapurin parikymppistä pimua. Juu mut on varmaan sit aivopesty...

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ao

Älä välitä, muutama vuosi vielä ja sitten olet yli kolmekymppinen ja pirun ruma! :D

T. parin viikon kuluttua viisikymppisiään viettävä nainen, joka elää elämänsä parhaita vuosia juuri nyt.

En väitä etteikö elämä muuten tästä parane mutta on itsepetosta jos kuvittelet että sinä tai minä piestään ulkonäössä joku 19-vuotias :D

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat