Vieläkö ihmiset käy treffeillä?

Vierailija

Eikö treffit ole aika vanhanaikaisia ja noloja? Ainakin mun kaveriporukassa suurin osa tapaa baarissa tai muuten ja sit on kaikkia säätöjä ja vakipanoja ja muuta mutta treffailu tuntuu ihan joltain muinaisjäänteeltä. Tosi jäykkää mennä jonnekin treffeille ja siellä sitten yrittää jotain tutustua.

Kommentit (10)

Vierailija

Parhaat treffit on seksitreffit. Siinähän sitä tutustuu toiseen paremmin kuin jossain kahvilassa yrittää jotain keskustelunaihetta keksiä.

Vierailija

Mää just rakastan sitä VANHANAIKAISTA ja NOLOA treffailua. Koen sen tosi kivaksi ennen kun tutustuu toiseen paremmin ja "taannutaan" sille hengailutasolle (maataan puol päivää sohvalla yhdessä katsoen Netflixiä) 

Nyt olen ollut parisuhteessa puolisen vuotta, suunnilleen eka kuukausi mentiin ihan treiffailulla, eli nähtiin paikassa X klo XX.XX, tehtiin jotain ja mentiin omiin koteihin yöksi. Pikkuhiljaa sitten alettiin yökyläilemään ja viettämään paljon enemmän aikaa yhdessä putkeen.

Vierailija

No en minä ainakaan ole koskaan ollut varsinaisesti treffeillä, ja olen nelikymppinen, en oikein tiedä ketään joka olisi treffaillut, ihmiset vaan tapaa jonkun jossain, ja sitten aletaan seurustella ja muutetaan yhteen sitten kun aletaan olla tosissaan. Treffit on vähän viiskytlukua ja amerikanhömpötystä.

Kyllähän se tietysti hienoa olis että mies kysyisi että lähdetkö treffeille, ja hakisi kotoa ruusupuskan ja sydämenmuotoisen suklaarasian kanssa kuten Aku Ankka Iinestä, mutta en ole koskaan kuullut lähipiirissä sellaista tapahtuvan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ihmiset vaan tapaa jonkun jossain, ja sitten aletaan seurustella

Mitä se seurustelu oikein sitten on, jos ei treffeillä käymistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaan aika nuori :)

Eikös tää ole juuri toisinpäin? Nuorena treffaillaan. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaan aika nuori :)

Eikös tää ole juuri toisinpäin? Nuorena treffaillaan. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Ei mulla ainakaan enää nelikymppisenä ole mitään säätöjä ja baaripanoja, vaan nimenomaan käydään treffeillä. Mutta kukin tyylillään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat