Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on aina mukavaa, kun baarissa joku mies tarjoaa juoman

Vierailija

Säästyy mukavasti rahaa. :) juoman saatua voi sitten aina kadota miehen silmistä ja katsella missä seuraava tarjoaja on. :D

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mulla on samat harrastukset. Usein annan jonkun miehen tarjota koko illan ja sitten loppuillasta vain kiitän ja poistun vittumaisesti virnuillen mikäli känniltäni kykenen. Se on halpa ratkaisu kustantaa tätä alkoholistin elämää.

Vierailija

Ymmärrätte kai että tarkoituksena olisi saada teiltä p*llua? Kuulostaa siltä että ette hoida omaa osuuttanne hommassa.

Vierailija

Kaikkein mukavinta on se, että on sellaisessa työssä, jonka palkka riittää mainiosti itsensä ja tarvittaessa koko perheen elättämiseen.

Vierailija

Taas köyhien provoja puolesta ja vastaan. Se, että joku, mies tai nainen, tarjoaa toiselle, miehelle tai naiselle drinkin, on tietysti yleensä mukavaa. Tarjoaminen on tarjoamista, ei palveluiden ostamista tai niistä maksamista. Paitsi tietysti jos niin on etukäteen sovittu.

Minulle tarjotaan usein ja tarjoan jonkun verran myös itse. Tosin vähemmän nyt kun en ole vakitöissä. En ole koskaan törmännyt siihen, että mies kuvittelisi saavansa yhden drinkin hinnalla seksiä enkä siihen, että hän kuvittelisi ostavansa edes seuraani baarissaoloajaksi. Onpa käynyt niinkin, että mies tuli tiskille, kysyi minulta mitä otan, tilasi minulle ja itselleen, maksoi kaiken ja lähti pois oman seurueensa pariin. Ajatteli olla vaan tehokas, ilmeisesti :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätte kai että tarkoituksena olisi saada teiltä p*llua? Kuulostaa siltä että ette hoida omaa osuuttanne hommassa.

Mitä vitun väliä? :D tyhmä mies, jos yhdellä drinkillä kuvittelee saavansa pillua. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein mukavinta on se, että on sellaisessa työssä, jonka palkka riittää mainiosti itsensä ja tarvittaessa koko perheen elättämiseen.

Opiskelijana ei hirveesti tienata..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika halpana huorana sä naisia pidät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Seksin ostaminen on rikos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijana ei hirveesti tienata..

Opiskelijanakaan ei tarvinnut juoda muiden rahoilla.

Vierailija

En ole koskaan ymmärtänyt tämä tarjoamisen ideaa. Itsekin joskus tykkään kavereille tarjota kierroksen, mutta se on täysin vastikkeetonta ja tapahtuu hyvän mielen tuottamisen nimissä. Sen sijaan täysin vieraalta tuntuu ajatus siitä, että menisin tuntemattomalle naiselle tarjoilemaan jotain. Pointtina kun on eittämättä saada vastineeksi jotain ja ehkä vähän rehvastella siinä sivussa. Jos jotain ostan, niin ostan rehellisesti, enkä naamioi sitä muuksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaikäiseltä tai ihmiskaupan uhrilta kyllä. Muuten ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole, ainakaan Suomessa.

Vierailija

En ole ikinä tarjonnut ventovieraalle naiselle juomaa enkä mitään muutakaan, enkä tarjoa. Hyvin olen naisia saanut ilman tarjoamisia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat