Onko täällä ketään sellaista miestä joka olisi joskus elämänsä aikana

Vierailija

päässyt panemaan oikein vanhaa naista? Onko kenelläkään tällaista haavetta edes? Jos olet päässyt vierailemaan vanhassa pesässä niin oliko se suuri pettymys vaiko unelmiesi täyttymys?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Täällä olisi sellainen haave, mutta hiton vaikea löytää sellaista naista jota kiinnostaa nuoremmat miehet. Minulle sopiva naisen ikä olisi siinä 30-45v, riipuu tietysti naisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi sellainen haave, mutta hiton vaikea löytää sellaista naista jota kiinnostaa nuoremmat miehet. Minulle sopiva naisen ikä olisi siinä 30-45v, riipuu tietysti naisesta.

Antakaas kun toistan..HAISTA VITTU!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kiitos..olen itse 30 ja tunnen olevani vielä kohtuullisen nuori.haista vittu.

Jos pahoitit mielesi minun (3) tekstistä, en tarkoittanut sitä loukkauksena tai että pitäisin kolmekymppistä vanhana. Olen itse parikymppinen ja kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista. Mieluummin seurustelisin kolmekymppisen kanssa mitä ikäiseni.

Vierailija

No jos sää sanot että tahtois oikein vanhaa..kolmekymppistä ja siitä ylöspäin niin kyllä otan loukkauksena..siinä vastaus miksei kolmekymppisiltä naisilta irtoo sulle..puhut hyvä herra ohi suus..iässäs ei vikaa vaan kielenkannoissa.

Ei lipevä..vaan itsevarma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos sää sanot että tahtois oikein vanhaa..kolmekymppistä ja siitä ylöspäin niin kyllä otan loukkauksena..siinä vastaus miksei kolmekymppisiltä naisilta irtoo sulle..puhut hyvä herra ohi suus..iässäs ei vikaa vaan kielenkannoissa.

Ei lipevä..vaan itsevarma.

Ehkä väärä topic mihin kirjoitin, itse en tahdo oikein vanhaa, vaan itseäni vanhempaa.

Vierailija

No ei kannata..nuoremmilla on alapää nätimpi ja ilme freesimpi.

Toisaalata kolmekymppisillä lapsia joten alapää pehmeämpi ja niksit opittu..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata..nuoremmilla on alapää nätimpi ja ilme freesimpi.

Toisaalata kolmekymppisillä lapsia joten alapää pehmeämpi ja niksit opittu..

Sä puhut mutupohjalta, et kokemuksesta.
Minä olen pannut samana vuonna naisia, joilla oli liki 40 vuotta ikäeroa. Toinen täysin kokematon ja toinen neljän aikuisen lapsen äiti ja jo mummokin. Värkkien kireydessä tai pehmeydessä ei ollut mitään eroa.

Samoja kokemuksia myös muissakin erittäin laajoissa kenttätutkimuksissani. Ikä tai synnytettyjen lasten määrä ei kerro värkistä yhtään mitään. Löysin pillu joka minulla on vastaan tullut (ylipäätään ainut jota voi löysäksi sanoa), oli 22 vuotiaalla hoikalla lapsettomalla neidolla, jolla ennen minua mieskokemuksia oli ainoastaan parista lyhyestä suhteesta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat